Iemand interesse? 50,-
Gr. Wim.
neej, foto's laden nog gewoon in zolang ik niet ingelogd ben. plus jouw foto was maar 100 kb als jpg, vanwege veel dezelfde kleur.
Boeije........wees er gelukkig mee
Dat is weer Nederland op zijn best. Ik mag met mijn mauser of carabine.30 niet op kaarten schieten met afbeeldingen van mens of dieren, omdat men bang is dat ik daar op getraind raak. Ik moet wel minimaal 18x een schietbeurt maken om mijn verlof te mogen behouden, omdat men wel dat ik fatsoenlijk met een wapen om moet kunnen gaan. Daarintegen mag ik ook lid zijn van een airsoftvereniging, waarbij het normaal is om op medemensen te knallen.. .... Raak ik dan niet evengoed getraind???
Jouw versie heeft gewoon een andere oorsprong dan die van de meeste Nederlanders. Maakt verder niet uit, maar is gewoon een betekenisverschil. Maar goed, als de draairichting van je banden maar klopt.lil schreef: ↑10 apr 2022 10:38 nou boeie zeggen ze door heel nederland hoor, het is gewoon weer zo'n populair stopwoordje wat een paar jaar in is om te zeggen als je iemand tuk hebt, maar inmiddels is het alweer een beetje uit, al duurt dat in het achterland wat langer. de meesten weten niet waar het vandaan komt en geven er een eigen betekenis aan, maar het komt dus van boo yah, boe zeggen tegen iemand. weer wat geleerd
paintball, leuk. ben je een beetje goed?

Iets met olie, vuur en ouwe koeie.......stoterstangen90 schreef: ↑11 apr 2022 15:46Jouw versie heeft gewoon een andere oorsprong dan die van de meeste Nederlanders. Maakt verder niet uit, maar is gewoon een betekenisverschil. Maar goed, als de draairichting van je banden maar klopt.lil schreef: ↑10 apr 2022 10:38 nou boeie zeggen ze door heel nederland hoor, het is gewoon weer zo'n populair stopwoordje wat een paar jaar in is om te zeggen als je iemand tuk hebt, maar inmiddels is het alweer een beetje uit, al duurt dat in het achterland wat langer. de meesten weten niet waar het vandaan komt en geven er een eigen betekenis aan, maar het komt dus van boo yah, boe zeggen tegen iemand. weer wat geleerd
paintball, leuk. ben je een beetje goed?