En wat daar dan bij komt kijken.
Of hebben jullie andere tips?
groeten nynke

Dank voor je advies. Weet je ook waar je een betere uitlaat kan halen? Of kan ik het beste zoeken op marktplaats?nielspbr schreef:Chroom en uitlaat hmm.
Verchromers zijn over het algemeen niet dol op gebruikte uitlaten. Die houden er niet van om vervuilde objecten (roet) in hun chroom baden te krijgen.
Wat ik van de foto kan zien is de uitlaat zeker nog niet doorgerot. Niet weggeven. Wat roestconverter op de blote delen en dan is het eigenlijk afhankelijk van waar die op moet komen. Prima voor een rijder, niet goed genoeg voor een restauratieobject.
Dankjewel. Ga eens kijken.siemenvanderheide1 schreef:Fourstokebarn is over het algemeen een hele goeie winkel!
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Dank voor de tip, ga eerst kijken wat ik er nog van kan maken. Wie weet kan ik de uitlaat nog mooi herstellen.Dennis schreef:haal eerst die zwarte meuk maar eens van je uitlaat, misschien valt het alles mee. Velgenspray zilver van motip is best goed hittebestendig, dat kun je op de aangetaste delen spuiten en valt niet zo op. Hitteschild is tegenwoordig nieuw te koop aftermarket.
Ik denk dat je uitlaat zelf nog best wat moois kan worden.

Staal/glaswol 000 en WD40 kom je een heel eind.