haha grappenmaker, maar gijs ga jij met je C naar bobby? dan wil ik misschien ook welgijsco schreef:he laat die jongen dat nou denken, ik zou het ook niet leuk vinden als je lelijkste dax van heel de bobby hebt.BasC50 schreef:deze van skoetahboy?gijsco schreef:zowieso hardste motodax op de bobby
XoReP's SkyTeam (Motor-)Dx
vlak voor examens lijkt me dat niet goed. En dan ben je 1 van de vijf hollanders met een 17 incher daar. Valt een beetje buiten de boot.BasC50 schreef:haha grappenmaker, maar gijs ga jij met je C naar bobby? dan wil ik misschien ook welgijsco schreef:he laat die jongen dat nou denken, ik zou het ook niet leuk vinden als je lelijkste dax van heel de bobby hebt.BasC50 schreef:deze van skoetahboy?gijsco schreef:zowieso hardste motodax op de bobby
kun je beter skyteam dax 125 halen, die gaan dik hard hoorde ik laatst
hahagijsco schreef:vlak voor examens lijkt me dat niet goed. En dan ben je 1 van de vijf hollanders met een 17 incher daar. Valt een beetje buiten de boot.BasC50 schreef:haha grappenmaker, maar gijs ga jij met je C naar bobby? dan wil ik misschien ook welgijsco schreef:he laat die jongen dat nou denken, ik zou het ook niet leuk vinden als je lelijkste dax van heel de bobby hebt.BasC50 schreef:deze van skoetahboy?gijsco schreef:zowieso hardste motodax op de bobby
achja, dan gaat 't over... of ik beun er 10'' onder
-
Boele
- 4T-MSB regular
- Bezit: Skyteam Gorilla
haha lees anders even de pagina's 1 tm 25 ongeveer, best vermakelijk als je tijd hebtozziestroker1 schreef:het is toch een dx???gijsco schreef:he laat die jongen dat nou denken, ik zou het ook niet leuk vinden als je lelijkste dax van heel de bobby hebt.BasC50 schreef:deze van skoetahboy?gijsco schreef:zowieso hardste motodax op de bobby

Wat maakt dat nou uit?!gijsco schreef:vlak voor examens lijkt me dat niet goed. En dan ben je 1 van de vijf hollanders met een 17 incher daar. Valt een beetje buiten de boot.BasC50 schreef:haha grappenmaker, maar gijs ga jij met je C naar bobby? dan wil ik misschien ook welgijsco schreef:he laat die jongen dat nou denken, ik zou het ook niet leuk vinden als je lelijkste dax van heel de bobby hebt.BasC50 schreef:deze van skoetahboy?gijsco schreef:zowieso hardste motodax op de bobby
Kan je alleen maar die Belgen laten zien wat een echte brommer is..
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
wat is daar mis meeDakana schreef:ict volk he....
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer: