XoReP's SkyTeam (Motor-)Dx

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Tuinslet©
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Tuinslet© »

XoReP schreef: Ik denk dat ik trouwens me verzekering maar ga aanpassen want ze dachten van ach op zo'n ding maak je niet meer als 15.000KM p/jaar dus gooien we maar een limiet erop maarja ik zit in 1,5 maand dat ik er mee rij al weer op de 4100KM.
Gewoon je km kabel eruit trekken, en voor 20 euro een digitale teller erbij kopen.
Dat lijkt me goedkoper dan de verzekering aanduiden dat je veel meer rijd :wink:
Dit account is niet meer in gebruik!!
BasC50
4T-MSB regular

Bericht door BasC50 »

gerbrandicus schreef:
XoReP schreef:Ik denk dat ik trouwens me verzekering maar ga aanpassen want ze dachten van ach op zo'n ding maak je niet meer als 15.000KM p/jaar dus gooien we maar een limiet erop maarja ik zit in 1,5 maand dat ik er mee rij al weer op de 4100KM.
Ik denk dat je imi teller een beetje afwijkt.
Maar waarom rijdt je eigenlijk zoveel? Ga je gewoon telkens voor de lol naar Limburg rijden ofzo? :lol:
hij wil bewijzen dat z'n imi 't langer uithoudt dan wij beweren.
Afbeelding
Dezelfde Jasper
chalykiller
Contacteer:

Bericht door Dezelfde Jasper »

Ze vragen bij je verzekeringsmaatschappij toch niet naar je km-stand? Bij mij tenminste niet, zou niet weten hoe ze het dan willen controleren.
jos123
4T-MSB addict
Contacteer:

Bericht door jos123 »

ozziestroker1 schreef:
BasC50 schreef:
gerbrandicus schreef:
XoReP schreef:Ik denk dat ik trouwens me verzekering maar ga aanpassen want ze dachten van ach op zo'n ding maak je niet meer als 15.000KM p/jaar dus gooien we maar een limiet erop maarja ik zit in 1,5 maand dat ik er mee rij al weer op de 4100KM.
Ik denk dat je imi teller een beetje afwijkt.
Maar waarom rijdt je eigenlijk zoveel? Ga je gewoon telkens voor de lol naar Limburg rijden ofzo? :lol:
hij wil bewijzen dat z'n imi 't langer uithoudt dan wij beweren.
hij heeft toch ook gelijk :? hij moet alleen iedere 500km de helft van het blok vervangen :D
dat is dan 1 keer in de 5 dagen :D
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.

Nog geen lid van de HVN?

Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Jurrien
chaly's angel

Bericht door Jurrien »

Dezelfde Jasper schreef:Ze vragen bij je verzekeringsmaatschappij toch niet naar je km-stand? Bij mij tenminste niet, zou niet weten hoe ze het dan willen controleren.
Bij van die oldtimerverzekeringen kunnen ze na een ongeluk wel in de buurt rondvragen of ze niet toevallig dagelijks op je voor 1000 km in het jaar verzekerde voertuig naar school reed.. Maar met zo'n 15.000 km verzekering heb je nergens last van, waarschijnlijk kun je em geheel kosteloos aanpassen naar bijvoorbeeld een 50.000 km verzekering.

Tenminste, kost misschien wat administratiekosten, maar een hogere premie zal het wel niet worden.

Mij wilden ze met de motor ook een 15.000 km verzekering aansmeren :D mooi niet! Toen hebben ze maar het hoogste gekozen, 50.000 in het jaar.. Maakte niks uit in premie.

Maar wat een geblaat, boeit toch ammel niks!
NIX schreef: 20 sep 2023 09:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.
Camiel
4T-MSB addict
Bezit: SS50

Bericht door Camiel »

Tuinslet© schreef:
XoReP schreef: Ik denk dat ik trouwens me verzekering maar ga aanpassen want ze dachten van ach op zo'n ding maak je niet meer als 15.000KM p/jaar dus gooien we maar een limiet erop maarja ik zit in 1,5 maand dat ik er mee rij al weer op de 4100KM.
Gewoon je km kabel eruit trekken, en voor 20 euro een digitale teller erbij kopen.
Dat lijkt me goedkoper dan de verzekering aanduiden dat je veel meer rijd :wink:
Of gewoon 110.900KM extra rijden. Is een stuk leuker. Ga je een keer naar China op de brommer. Kun je naar de plaatselijke nasiboer a.k.a. skyteamdealer.

Die dingen passen niet door dat doorgeefluik, dat is dan wel weer lastig.
Honda SS50 125cc 49cc
Berry
4T-MSB addict

Bericht door Berry »

Als je teller op 14.999 kilometer staat, nieuwe teller aanschaffen of kabel eruit. Probleem opgelost.
Spherius
chaly's angel
Bezit: Grotestoeremannenmotor

Bericht door Spherius »

aan de boormachien terugdraaien.
**Hona is Tjoei**
BasC50
4T-MSB regular

Bericht door BasC50 »

of 14.999 km achteruit lopen(om alle onderdelen weer op te rapen.)
Afbeelding
Tuinslet©
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Tuinslet© »

BasC50 schreef:of 14.999 km achteruit lopen(om alle onderdelen weer op te rapen.)
:lol:
Dit account is niet meer in gebruik!!
Spherius
chaly's angel
Bezit: Grotestoeremannenmotor

Bericht door Spherius »

:lol:
**Hona is Tjoei**
gijsco
4T-MSB beginner

Bericht door gijsco »

zowieso hardste motodax op de bobby
BasC50
4T-MSB regular

Bericht door BasC50 »

gijsco schreef:zowieso hardste motodax op de bobby
deze van skoetahboy?
Afbeelding
gijsco
4T-MSB beginner

Bericht door gijsco »

BasC50 schreef:
gijsco schreef:zowieso hardste motodax op de bobby
deze van skoetahboy?
he laat die jongen dat nou denken, ik zou het ook niet leuk vinden als je lelijkste dax van heel de bobby hebt.
Plaats reactie