nee hoor allemaal niet nodig want dat had ik allang gedaanbutt head schreef:en de kabel vol gieten met olie.NIX schreef:Haal de hevel uit de kap, maak de boel schoon en monteer alles met DIK vet.
er zat een knik in de kabel
nee hoor allemaal niet nodig want dat had ik allang gedaanbutt head schreef:en de kabel vol gieten met olie.NIX schreef:Haal de hevel uit de kap, maak de boel schoon en monteer alles met DIK vet.
mattijsvos schreef:een nieuwe koppelingskabel
kijken of ik nu van het gezeik af ben dat de koppeling een beetje blijft hangen
Nee, m'n nieuwe pas werd niet geaccepteerd.. doet ie wel vaker bij die onbemande bp pompen, alleen deze was bemand.. en de tank zat dus ook al vol!lupomob schreef:Apperaat hield een streng deurbeleid.
Of kreeg je in het schermpje gezakt in plaats van geslaagt
En voor hoe lang deze keer?butt head schreef:auto
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

hopelijk langer dan 8 jaar.Mano schreef:En voor hoe lang deze keer?butt head schreef:auto
Hahahabutt head schreef: na de eerste 5km vroeg ik me al af waarom ik nog niet eerder zulke berichten van alfa heb gelezen
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2800071/bm ... ectie.html
wat een asociaal lekker blokken zijn die alfa v6 12v blokken zeg

wie zet er dan ook z'n helm af,......bart beekhuizen schreef:getankt met de p50, pff wat een werk. helm af, brommer op de standaard, slang pakken, tankdopje los draaien, slang er in steken, kort inknijpen, afschudden, weg hangen, dopje weer terug draaien, pomp nummer onthouden, naarbinnen lopen één euro achtennegentig afrekenen, terug lopen, helm weer opzetten, brommer van de standaard, wegfietsen en motor starten. gelukkig kan je dan weer 100km rijden.
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok