Brand cok van de heuvel
Re: Brand cok van de heuvel
Cok heeft straks intervieuw met HvNL, dus als het allemaal meezit, vanavond echt op tv.
''UNOX MAN''
Hvnl net even gekeken. Jeeuuujjj, ik ben een probleem jongere...
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Ik heb me net bij m'n vriendin moeten verantwoorden waarom ik me inlaat met probleemjongeren.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
BarryBacardi
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Cf50 '76
Bami Minitrail '08 - Locatie: Den Bosch
Ik ben ook een probleem jongere
Vooral het ''jongere'' staat me wel aan.
Verder wel goed stukje, goeie publiciteit.
Verder wel goed stukje, goeie publiciteit.
''UNOX MAN''
Hoe klote het allemaal is, ik moest wel even glimlachen toen ze exact jouw foto lieten zien bij het woord probleemjongere..Eric schreef:Hvnl net even gekeken. Jeeuuujjj, ik ben een probleem jongere...
Jurrien schreef:Hoe klote het allemaal is, ik moest wel even glimlachen toen ze exact jouw foto lieten zien bij het woord probleemjongere..Eric schreef:Hvnl net even gekeken. Jeeuuujjj, ik ben een probleem jongere...
Ik vond het iets minder.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
Hells Ezel
- HVN oppergodin
- Bezit: 3 Puchs
- Contacteer:
Ik vond dat ook wel komischEric schreef:Ik vond het iets minder.Jurrien schreef:Hoe klote het allemaal is, ik moest wel even glimlachen toen ze exact jouw foto lieten zien bij het woord probleemjongere..Eric schreef:Hvnl net even gekeken. Jeeuuujjj, ik ben een probleem jongere...
-
Puch
- Frequent 4T-MSB visitor
- Contacteer:
Ja dat was de enige komische noot
deleted 
Laatst gewijzigd door Mano op 20 jan 2012 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
je hebt wel een beetje gelijk,..stoterstangen90 schreef:misschien niet helemaal de juiste draad.
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Shit zeg.....zijn levenswerk inderdaad..
C CB CD - er zit logica in.........
-
Hells Ezel
- HVN oppergodin
- Bezit: 3 Puchs
- Contacteer:
voor wie 't nog niet had gezien:
Afgelopen dinsdag 17 januari is het pand van Cok van den Heuvel in Tiel geheel afgebrand. Cok van den Heuvel is een zeer markante persoonlijkheid in de Nederlandse motorwereld, vooral zijn kennis van -en passie voor- klassiekers is groot, hij is dan ook een autoriteit op het vlak van Japanse klassiekers. Hij is eveneens één van de oprichters van de HVN geweest in 1987.
Van den Heuvel werd de week ervoor nog uitgeroepen tot Tielenaar van het Jaar wegens het goede werk dat hij in zijn zaak doet in het opleiden van jongeren.
We hebben al veel reacties gekregen van mensen die willen helpen. Dit kan! Zijn stichting Job Lanceer, voor re-integratie van jongeren en jong-volwassenen kunnen van alles gebruiken. Bijvoorbeeld gereedschap en andere dagelijkse dingen. Het belangrijkste is natuurlijk geld. Als je geld wilt storten, doe dat dan op: Rabo 15 83 59 712 t.n.v. Job Lanceer in Tiel. Alle beetjes helpen!
Zie ook: http://www.stadtiel.nl/service/zoeken/c ... 42252.html
Afgelopen dinsdag 17 januari is het pand van Cok van den Heuvel in Tiel geheel afgebrand. Cok van den Heuvel is een zeer markante persoonlijkheid in de Nederlandse motorwereld, vooral zijn kennis van -en passie voor- klassiekers is groot, hij is dan ook een autoriteit op het vlak van Japanse klassiekers. Hij is eveneens één van de oprichters van de HVN geweest in 1987.
Van den Heuvel werd de week ervoor nog uitgeroepen tot Tielenaar van het Jaar wegens het goede werk dat hij in zijn zaak doet in het opleiden van jongeren.
We hebben al veel reacties gekregen van mensen die willen helpen. Dit kan! Zijn stichting Job Lanceer, voor re-integratie van jongeren en jong-volwassenen kunnen van alles gebruiken. Bijvoorbeeld gereedschap en andere dagelijkse dingen. Het belangrijkste is natuurlijk geld. Als je geld wilt storten, doe dat dan op: Rabo 15 83 59 712 t.n.v. Job Lanceer in Tiel. Alle beetjes helpen!
Zie ook: http://www.stadtiel.nl/service/zoeken/c ... 42252.html