HDD '10

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
René
Admin
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50

Re: HDD '10

Bericht door René »

Roxanne schreef:
René schreef:Vrijwilligers zijn er helaas ook te weinig.
Ik denk dat er op dit moment wel meer vrijwilligers zijn dan bestuursleden. Als ik terug kijk naar de ALV.
Ik ben zelf namelijk vrijwilliger op de HDD. IK verzorg net als vorig jaar weer de EHBO.
Er zijn er een aantal, maar dat mogen er ook best meer zijn. Maar er is inderdaad een grotere behoefte aan bestuursleden. Dat er maar 5 mensen zijn van de 600 die bereid zijn om structureel wat werk te doen voor de vereniging is eigenlijk diep triest.
Kippenverver
4T-MSB heilige
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk

Bericht door Kippenverver »

Er zijn best veel vrijwilligers hoor, ik zie alleen nooit dat er een beroep op word gedaan.. Ik stel me in ieder geval weer beschikbaar voor alles!
Ga heen en vereenvoudig u!
René
Admin

Bericht door René »

Kippenverver schreef:Er zijn best veel vrijwilligers hoor, ik zie alleen nooit dat er een beroep op word gedaan.. Ik stel me in ieder geval weer beschikbaar voor alles!
Evenementenman worden?

Misschien zijn vrijwilligers niet het probleem inderdaad. Maar het aantal bestuursleden des te meer. Al kunnen vrijwilligers natuurlijk altijd initiatief tonen en zelf vragen of ze nog iets kunnen doen ;)
se7ven
The 4T-MSB is my life!
Bezit: 2x ss50 k3, 1x ss50 k1, bami: 3x 'monkey',1x jc knight

Bericht door se7ven »

René schreef:
Roxanne schreef:
Ik denk dat er op dit moment wel meer vrijwilligers zijn dan bestuursleden. Als ik terug kijk naar de ALV.
Ik ben zelf namelijk vrijwilliger op de HDD. IK verzorg net als vorig jaar weer de EHBO.
Er zijn er een aantal, maar dat mogen er ook best meer zijn. Maar er is inderdaad een grotere behoefte aan bestuursleden. Dat er maar 5 mensen zijn van de 600 die bereid zijn om structureel wat werk te doen voor de vereniging is eigenlijk diep triest.
Topic maken in nieuws en mededelingen met de oproep wat er nodig is aan vrijwilgers en bestuursleden?
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Voor al uw trainingen : http://www.in-training.nl/
Afbeelding
René
Admin

Bericht door René »

se7ven schreef:
René schreef:
Roxanne schreef:
Topic maken in nieuws en mededelingen met de oproep wat er nodig is aan vrijwilgers en bestuursleden?
Dat kan uiteraard. Maar er is wel vaak genoeg om gevraagd hoor. Er staan met enige regelmaat vacatures in het magazine.
Jurrien
chaly's angel

Bericht door Jurrien »

Inderdaad vrijwilligers genoeg. Wat we nodig hebben is iemand die ze aanstuurt. Als bestuurslid dus.

Als ik hier een oproepje neerzet wie er op een beurs wil staan is het de volgende dag geregeld. Vrijwilligers genoeg dus.. Dat is wel mooi.
NIX schreef: 20 sep 2023 09:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.
irmin
4T-MSB addict

Bericht door irmin »

dus het is meer een coordinatieprobleem dan een tekort aan bereidwillige leden?
cracque frontal
Jurrien
chaly's angel

Bericht door Jurrien »

Meer tussenliggend: een tekort aan bereidwillige leden die willen coordineren :D

M.a.w. vrijwilligers genoeg, maar niemand wil de hoofdverantwoording.
NIX schreef: 20 sep 2023 09:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.
CB50dude
4T-MSB addict
Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :(

Bericht door CB50dude »

Als ik ook maar iets kan doen dan help ik graag hoor ik heb alleen geen idee hoe of waar ik moet helpen.
Honda CoolDriver50
RobHonda
The 4T-MSB is my life!

Bericht door RobHonda »

Cb50 dude: als Ik me niet vergis ben je laatst lid geworden van de hvn, toch?
Dan ontvang je binnenkort het magazine met daarin de vacatures voor voorzitter, pr en evenementenman.

Verdere vrijwilligers zijn natuurlijk altijd cool. We hebben een leuk groepje bij elkaar maar daarvan horen wij inderdaad vaak 'ik ben wel vrijwilliger maar ik ben nog nooit ergens voor gevraagd.' Dit komt dus met name door het gebrek aan aansturing.
Hopelijk is dit op korte termijn opgelost doordat het bestuur weer compleet is.
chaly-dude
chaly's angel
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

Ik maakte mijn opmerking wel met het idee een beetje te provoceren. Gelukkig zijn, afgezien van Tania en Niek is ik, er mensen die daar normaal mee om kunnen gaan. Maar ja, om even verder te gaan op Jurrien zijn reactie, want hij heeft een punt... Hoe krijg je leden die ook de verantwoordelijkheid willen nemen ipv alleen helpen?

Want wat RobHonda zegt: Hopelijk is dit op korte termijn opgelost doordat het bestuur weer compleet is.
Zijn er al dingen die erop wijzen dat dit idd op korte termijn gaat gebeuren?
Dezelfde Jasper
chalykiller
Contacteer:

Bericht door Dezelfde Jasper »

Vanwaar de grote interesse als passieve buitenstaander?
chaly-dude
chaly's angel
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

Nou ik hou zelf niet van verantwoordelijkheid of organiseren 'op gebied van de HVN dan' maar de HondaDag moet van mij wel blijven bestaan. Dus ik wil best meedenken/praten over hoe je mensen enthousiast maakt voor de vereniging.
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

Ik ga pas weer iets nieuws erbij doen als ik weet wat ik ervoor ga laten. En voorlopig wil/moet ik blijven doen wat ik nu al doe.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Gesloten