XoReP's SkyTeam (Motor-)Dx
-
geurvreter
- Frequent 4T-MSB visitor
Mooie contradictie, je hangt er een 'unieke' uitlaat onder om een beetje opXoReP schreef:Dit is vele stijlvoller en ach tegenwoordig doet iederene het standaard...nitelife schreef:jammer hoor, weer zo'n lada met bmw stickers....
Echt Daxjes zijn iig te herkennen aan OT vorkje want geneen replica heeft dat
te vallen maar je plakt er honda stickers op 'omdat iedereen het tegenwoordig doet'...
-
LJV
Ook zo'n fuhrende geschiedenis als Volkswagen?nielspbr schreef:Moet een propeller verbeelden in bayerische kleurenSBP schreef:nitelife schreef:mjb rijd ook op een immi fiets rond begrijp ik![]()
![]()
een lada is ook veel goedkoper dan een bmw, alleen dat typeplaatje is ook niet erg mooi. die ster van bmw staat dan wel weer sjiek op de motorkap van je lada..
is inderdaad wel een heeeeeeeeele bijzondere ster ja!
leuke dx(en) de uitlaat staat alleen niet echt op zo'n helemaal orginele motor.
Wat ik als ik jou was meteen zou vervangen zijn de banden, gewoon voor je eigen veiligheid.
dan een ot achterlichtje andere knipperlichten en mooie chroomen veertjes van kitaco en hij ziet er al een stuk beter uit!
Succes verder!
Wat ik als ik jou was meteen zou vervangen zijn de banden, gewoon voor je eigen veiligheid.
dan een ot achterlichtje andere knipperlichten en mooie chroomen veertjes van kitaco en hij ziet er al een stuk beter uit!
Succes verder!
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
Banden gaan zeker beter staanXoReP schreef:Stond allemaal al op de wishlistB&DHC schreef:leuke DX de uitlaat staat alleen niet echt op zo'n helemaal orginele motor.
Succes verder!Alleen weer wachten op me salaris. Bandje (Bridgstone ML50's liggen al klaar moet alleen nog ff de tijd vinden om ze erop te gooien.
).
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Willem-Jan- schreef:Banden gaan zeker beter staanXoReP schreef:Stond allemaal al op de wishlistB&DHC schreef:leuke NEPDAX de uitlaat staat alleen niet echt op zo'n helemaal orginele motor.
Succes verder!Alleen weer wachten op me salaris. Bandje (Bridgstone ML50's liggen al klaar moet alleen nog ff de tijd vinden om ze erop te gooien.
).
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Dakana
- 4T-MSB regular
- Contacteer:
NIX schreef:Willem-Jan- schreef:Banden gaan zeker beter staanXoReP schreef:Stond allemaal al op de wishlistB&DHC schreef:leuke DX de uitlaat staat alleen niet echt op zo'n helemaal orginele motor.
).
-
martijn hage
- 4T-MSB beginner