Blok ziet er prima uit, maar kan een poets beurtje gebruiken.
Heb ook even het kleppendeksel eraf gehaalt om een kijkje te nemen, en het zag er echt, echt, als nieuw uit. Gewoon perfect. Is dus goed onderhouden mag ik aannemen, en in ieder geval niet jaren rondgereden op dezelfde olie. Niks geen aangekoekte zooi, gewoon echt super schoon. Ik ga er vanuit dat het blok in prima staat is. De boel een beetje doorsmeren (als de tijd rijp is) en dan pas rondgooien.
Maarja, zover ben ik dus nog lang niet. Ik zou ook zeggen : Niet meer reageren in dit topic, laat maar lekker zakken, en over een paar maanden komt hij wel weer boven als ik er echt aan ga beginnen. Maarja, dan weten jullie in ieder geval dat jullie nog lang niet van me af zijn

Nieuwe uitlaatjes dus, eentje in de verpakking laten zitten.

En de carbjes, 2x 26mm volgens de specs, maar persoonlijk lijkt me dat wat 'overkill' het is ten slotte maar 62cc per cilinder. De gasschuif (ik overigens beide mis) meet ik op 19mm, en dat lijkt me een heel stuk redelijker. Het zijn prachtige peer-vormpjes, alleen wel balen dat ook dit beide Keihin PD carb's zijn, met de luchtstelschroef aan de onderkant, waar je heel kut bij kunt. Precies zoals nu ook achter de 80cc zit....
Maarja, verder in mooie staat, alleen nog even de gasschuif en deksel regelen. Nieuwe gasnaald en revisiesetje kan ik zo nieuw bestellen.