HDD 2009
Re: HDD 2009
vond t ook een goeie pre party!
erg gezellig gehad, dus bedankt allemaal die daaraan bij gedragen hebben!!
@ bart, wat heb je? balen!
erg gezellig gehad, dus bedankt allemaal die daaraan bij gedragen hebben!!
@ bart, wat heb je? balen!
-
carel
- 4T-MSB addict
- Bezit: ss50
c320s - Locatie: Utrecht
Ik heb me prima vermaakt, veel oude bekende gesproken maar ook mensen gemist.
De ritjes zijn me goed bevallen, mooie routes.
Organisatie was prima, iedereen bedankt.
De ritjes zijn me goed bevallen, mooie routes.
Organisatie was prima, iedereen bedankt.
h2o op ss50
Met een aanlopende voorrem ga je niet minder hard op de rollerbank.
Met een aanlopende voorrem ga je niet minder hard op de rollerbank.
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
schaafwonden aan mijn arm en pijn aan mijn heup..Marloes schreef:@ bart, wat heb je? balen!
brommer is nagenoeg onbeschadigd gebleven
gelukkig voor je chaly, minder prettig voor jou..chaly-dude schreef:schaafwonden aan mijn arm en pijn aan mijn heup..Marloes schreef:@ bart, wat heb je? balen!
brommer is nagenoeg onbeschadigd gebleven
**** Een grote stilte ***
HONDA IS TJOEI... NEE!!! HONA IS TJOEI!!

HONDA IS TJOEI... NEE!!! HONA IS TJOEI!!

-
marinus1990
- Frequent 4T-MSB visitor
- Contacteer:
heb me dit weekend weer goed vermaakt
lekker bruin (rood
) geworden
vereniging bedankt voor een goed het goed geregelden honda dag en het mooie weer
lekker bruin (rood
vereniging bedankt voor een goed het goed geregelden honda dag en het mooie weer
-
xMARKx
- 4T-MSB regular
- Bezit: C50 '71
Chaly '73
Z50J1 '74
Z50JC '82
SS50Z K1 - Locatie: Maarssen
Nu je het zegt... één van de eerste keren dat ik een hdd mee maak die volledig droog bleefmarinus1990 schreef:
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Bij ons begon het te regenen, toen ik net van het terrein af reed met de autoxMARKx schreef:Nu je het zegt... één van de eerste keren dat ik een hdd mee maak die volledig droog bleefmarinus1990 schreef:
Op de pre was het ook lekker weer. En ik ben al aardig bruin geworden. helemaal als ik mijn t-shirt omhoog trek bij mijn armen
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
Hoe vaak ben je dan geweest?xMARKx schreef:Nu je het zegt... één van de eerste keren dat ik een hdd mee maak die volledig droog bleefmarinus1990 schreef:
Voor mij was het in 5 jaar de eerste HDD met regen
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
ja, de preparty en hdd zelf zijn beiden uitermate goed bevallen
alleen moet je me volgend jaar wel laten slapen, en niet om 4 uur 's ochtends nog je brommer IN de slaapzaal starten...
weer was goed, monstersubrit schoot ook lekker op bij gebrek aan andere deelnemers, maar op de terugweg is het toch nog goed gekomen, op de 1000000 liter aan waterdruppels die ik gevangen heb na...
toch nog om 9 uur thuisgekomen, nadat de chaly van roos er de brui aan gaf door de regen...
organisatie, BEDANKT! volgend jaar wel weer dichterbij a.u.b...
weer was goed, monstersubrit schoot ook lekker op bij gebrek aan andere deelnemers, maar op de terugweg is het toch nog goed gekomen, op de 1000000 liter aan waterdruppels die ik gevangen heb na...
toch nog om 9 uur thuisgekomen, nadat de chaly van roos er de brui aan gaf door de regen...
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
-
Christiaanss
- Contacteer:
Was een erg mooi dagje, 7:30 vertrokken 19:45 weer thuis, 350 km later, zere kont maar ja, waarom vind ik het eigenlijk zo leuk?
erg goed weer en een hele mooie heenreis gehad (terug alleen maar heel hard recht uit)
Wij hadden een erg mooi ongeluk onderweg, met Tim en Thomazz en mezelf, vast de greppel in!
slappe lach momentje.
foto's en filmpjes volgen nog, ergens deze week, moet ik even tijd voor vinden.
organisatie bedankt!
(2 druppels gevoeld onderweg ,10 min. thuis en Hozen!!!
)
erg goed weer en een hele mooie heenreis gehad (terug alleen maar heel hard recht uit)
Wij hadden een erg mooi ongeluk onderweg, met Tim en Thomazz en mezelf, vast de greppel in!
foto's en filmpjes volgen nog, ergens deze week, moet ik even tijd voor vinden.
organisatie bedankt!
(2 druppels gevoeld onderweg ,10 min. thuis en Hozen!!!
-
Christiaanss
- Contacteer:
Wat ben ik blij dat we niet met jullie zijn terug gereden maar gewoon gas hebben gegeven!!Monkeymadness schreef:ja, de preparty en hdd zelf zijn beiden uitermate goed bevallenalleen moet je me volgend jaar wel laten slapen, en niet om 4 uur 's ochtends nog je brommer IN de slaapzaal starten...
![]()
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
ik ben ook weer geland in hengelo
en ik heb een top weekend gehad
en ik heb een top weekend gehad
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Ik heb er helemaal niks van gemerkt, dat ze een brommer in de slaapzaal hebben gestartMonkeymadness schreef:ja, de preparty en hdd zelf zijn beiden uitermate goed bevallenalleen moet je me volgend jaar wel laten slapen, en niet om 4 uur 's ochtends nog je brommer IN de slaapzaal starten...
![]()
-
Phantom
ik ook niet, maar ik had ook oordoppen in, misschien niet zo die-hard, maar wel een aanrader!arnold-d schreef:Ik heb er helemaal niks van gemerkt, dat ze een brommer in de slaapzaal hebben gestartMonkeymadness schreef:ja, de preparty en hdd zelf zijn beiden uitermate goed bevallenalleen moet je me volgend jaar wel laten slapen, en niet om 4 uur 's ochtends nog je brommer IN de slaapzaal starten...
![]()
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
ik had genoeg bier op, en later een fles wijn ofzoPhantom schreef:ik ook niet, maar ik had ook oordoppen in, misschien niet zo die-hard, maar wel een aanrader!arnold-d schreef:Ik heb er helemaal niks van gemerkt, dat ze een brommer in de slaapzaal hebben gestartMonkeymadness schreef:ja, de preparty en hdd zelf zijn beiden uitermate goed bevallenalleen moet je me volgend jaar wel laten slapen, en niet om 4 uur 's ochtends nog je brommer IN de slaapzaal starten...
![]()
ogen dicht, en na een tijdje sliep ik aardig goed.