nee, nooit gezien, heb je een foto?SBP schreef:heb jij de PBR van querijn beyer weleens gezien?MJB schreef:Uitlaat is echt heel vet! Het enige jammere aan de hele brommer vind ik de koplamp. Best veel PBR's zijn best mooi maar hebben zo'n lelijke unit voorop. Maar jij zal hem vast mooi vinden anders had je hem er niet op gezet
voorkapje is echt gruwelijk daar namelijk, staat gewoon heel racy, daarvoor koop je ook een PBR, als je classic look wil moet je daxje of monkey kopen
mijn pbr UPDATE!!
-
guido_pbr
- Frequent 4T-MSB visitor
ik had het eigenlijk tegen maarten, zal wel eens een foto gaan zoeken!guido_pbr schreef:nee, nooit gezien, heb je een foto?SBP schreef:heb jij de PBR van querijn beyer weleens gezien?MJB schreef:Uitlaat is echt heel vet! Het enige jammere aan de hele brommer vind ik de koplamp. Best veel PBR's zijn best mooi maar hebben zo'n lelijke unit voorop. Maar jij zal hem vast mooi vinden anders had je hem er niet op gezet
voorkapje is echt gruwelijk daar namelijk, staat gewoon heel racy, daarvoor koop je ook een PBR, als je classic look wil moet je daxje of monkey kopen
pwoap pwoap pwaaaap
SBP schreef:ik had het eigenlijk tegen maarten, zal wel eens een foto gaan zoeken!guido_pbr schreef:nee, nooit gezien, heb je een foto?SBP schreef:heb jij de PBR van querijn beyer weleens gezien?MJB schreef:Uitlaat is echt heel vet! Het enige jammere aan de hele brommer vind ik de koplamp. Best veel PBR's zijn best mooi maar hebben zo'n lelijke unit voorop. Maar jij zal hem vast mooi vinden anders had je hem er niet op gezet

Die?
Nou ja, daar vind ik hem ook echt niet mooi eerlijk gezegd
oke my bad.nielspbr schreef:Kijk eens naar de hoeveelheid posts, Psus zit pas net op het board en zit nu gewoon het board door te snuffelen.B&DHC schreef:waarom up je in hemelsnaam oude topics?Psus schreef:Gruwelijke PBR, alleen jammer van die voorkap... hij ziet er een beetje lomp uit, maar die uitlaatset is super! Oh en dat rekje aan de achterkant heb je verwijdert, ziet er beter uit
Jaa, beetje ideeën op doen voor mijn PBR..?!B&DHC schreef:oke my bad.nielspbr schreef:Kijk eens naar de hoeveelheid posts, Psus zit pas net op het board en zit nu gewoon het board door te snuffelen.B&DHC schreef:waarom up je in hemelsnaam oude topics?Psus schreef:Gruwelijke PBR, alleen jammer van die voorkap... hij ziet er een beetje lomp uit, maar die uitlaatset is super! Oh en dat rekje aan de achterkant heb je verwijdert, ziet er beter uit
Skyteam PBR, Metalic zwart, V8 Speed source.