mijn pbr UPDATE!!

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
guido_pbr
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door guido_pbr »

SBP schreef:
MJB schreef:Uitlaat is echt heel vet! Het enige jammere aan de hele brommer vind ik de koplamp. Best veel PBR's zijn best mooi maar hebben zo'n lelijke unit voorop. Maar jij zal hem vast mooi vinden anders had je hem er niet op gezet :lol:
heb jij de PBR van querijn beyer weleens gezien?

voorkapje is echt gruwelijk daar namelijk, staat gewoon heel racy, daarvoor koop je ook een PBR, als je classic look wil moet je daxje of monkey kopen
nee, nooit gezien, heb je een foto?
SBP
4T-MSB regular

Bericht door SBP »

guido_pbr schreef:
SBP schreef:
MJB schreef:Uitlaat is echt heel vet! Het enige jammere aan de hele brommer vind ik de koplamp. Best veel PBR's zijn best mooi maar hebben zo'n lelijke unit voorop. Maar jij zal hem vast mooi vinden anders had je hem er niet op gezet :lol:

voorkapje is echt gruwelijk daar namelijk, staat gewoon heel racy, daarvoor koop je ook een PBR, als je classic look wil moet je daxje of monkey kopen
ik had het eigenlijk tegen maarten, zal wel eens een foto gaan zoeken!
pwoap pwoap pwaaaap
MJB
4T-MSB regular

Bericht door MJB »

SBP schreef:
guido_pbr schreef:
SBP schreef:

ik had het eigenlijk tegen maarten, zal wel eens een foto gaan zoeken!
Afbeelding
Die?

Nou ja, daar vind ik hem ook echt niet mooi eerlijk gezegd :P
Psus
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Psus »

Gruwelijke PBR, alleen jammer van die voorkap... hij ziet er een beetje lomp uit, maar die uitlaatset is super! Oh en dat rekje aan de achterkant heb je verwijdert, ziet er beter uit 8-)
Skyteam PBR, Metalic zwart, V8 Speed source.
B&DHC
4T-MSB addict

Bericht door B&DHC »

Psus schreef:Gruwelijke PBR, alleen jammer van die voorkap... hij ziet er een beetje lomp uit, maar die uitlaatset is super! Oh en dat rekje aan de achterkant heb je verwijdert, ziet er beter uit 8-)
waarom up je in hemelsnaam oude topics?
B&DHC
4T-MSB addict

Bericht door B&DHC »

nielspbr schreef:
B&DHC schreef:
Psus schreef:Gruwelijke PBR, alleen jammer van die voorkap... hij ziet er een beetje lomp uit, maar die uitlaatset is super! Oh en dat rekje aan de achterkant heb je verwijdert, ziet er beter uit 8-)
Kijk eens naar de hoeveelheid posts, Psus zit pas net op het board en zit nu gewoon het board door te snuffelen.
oke my bad.
Psus
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Psus »

B&DHC schreef:
nielspbr schreef:
B&DHC schreef:
Kijk eens naar de hoeveelheid posts, Psus zit pas net op het board en zit nu gewoon het board door te snuffelen.
oke my bad.
Jaa, beetje ideeën op doen voor mijn PBR..?!
Skyteam PBR, Metalic zwart, V8 Speed source.
Ronald
Frequent 4T-MSB visitor
Contacteer:

Bericht door Ronald »

Beetje onzin, als iemand comentaar wil geven mag dat tog!

Wordt trouwens wel eens tijd voor een update,ziet er nu een stuk anders uit 8-)
Afbeelding
4 Stroke Broabant
Plaats reactie