mag weg
12 inch daytona kun je via daxboard wel voor een mooie tweedehands prijs krijgen en je bent natuurlijk niet verplicht Falcon banden te nemen, er zijn ook veeeeel goedkopere 12 inch banden a 50e per stuk te krijgen die ook prima zijn. Dan zit je alsnog op zo'n 400 euro, maar het is dus niet zo dramatisch als jij schetst Bob. Neemt natuurlijk niet weg dat je hiermee 10 keer unieker en creatiever bent, plus het feit dat het goedkoper is. Gewoon proberen dus!
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
was dat voor lijk, het moet niet lulliger worden een scooter met kettingXoReP schreef:Derbi GP-1 is is trouwens een ketting aangedreven scooter (niet de allernieuwste maar ervoor).
Ketting zit alleen aan de andere kant:
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
ik rageerde hierop:Berry schreef:12 inch daytona kun je via daxboard wel voor een mooie tweedehands prijs krijgen en je bent natuurlijk niet verplicht Falcon banden te nemen, er zijn ook veeeeel goedkopere 12 inch banden a 50e per stuk te krijgen die ook prima zijn. Dan zit je alsnog op zo'n 400 euro, maar het is dus niet zo dramatisch als jij schetst Bob. Neemt natuurlijk niet weg dat je hiermee 10 keer unieker en creatiever bent, plus het feit dat het goedkoper is. Gewoon proberen dus!
er zijn inderdaad ook goedkopere 12 inch bandjes, maar de velgen worden niet echt regelmatig aangeboden en inderdaad kom je dan op een euro of 400 en dat heb ik gewoonweg niet.Rv51 schreef:ik zou het wel regelen die velgen.. ziet er fet uit.
denk dat het zo op de foto mee valt.
maar als je het op een dax langs ziet rijden dat het er echt mega fet uitziet.. 12'' daytona's met Falcon fmr eronder niet een vet plan?
B&DHC schreef:zoals jullie mischien al gezien hebben in de algemene map ga ik het helemaal anders aanpakken, het "lowrider" idee laat ik varen, dit omdat er nogal veel gebouwd worden in belgie.
hij moet er nu zo uit komen te zien:
zeg maar wat jullie er van vinden
Opzich wel lijp ding, ik vind persoonlijk die uitlaat wat minder tof ..
ben benieuwd !
-
koenkoenkoen
- 4T-MSB regular