Omdat lil er zo allervriendelijkst om vroeg, bij deze wat extra foto's
Ik hoop dat je zo een wat duidelijker beeld krijgt.
Mijn AGM Caferacer Luxury
- lil
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1956
- Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
- Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin. - Locatie: zuidholland
Re: Mijn AGM Caferacer Luxury
o maar die voorste framebuis is korter dan die voor een staande cylinder blok, dat past dus niet. goed om te weten. dank voor de plaatjes iig.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Berichten: 16231
- Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
- Locatie: Kockengen
Re: Mijn AGM Caferacer Luxury
Bij een staand blok zul je ook ophangbeugels moeten maken als je er wat anders in hangt. of die beugels nu korter of langer zijn maakt dan ook niet meer uit.
- lil
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1956
- Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
- Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin. - Locatie: zuidholland
Re: Mijn AGM Caferacer Luxury
ja maar als je een dus honda frame hebt voor een staande cylinder dan is die voorste framebuis langer, waardoor er geen liggende cylinder blok op past. of je moet gaan zagen...
andersom is nog wel te doen maar dan zul je toch zelf een verlengde constructie moeten fabrieken, want dat zal wel nietbestaand zijn.
andersom is nog wel te doen maar dan zul je toch zelf een verlengde constructie moeten fabrieken, want dat zal wel nietbestaand zijn.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
- CheapUrbanBitches
- 4T-MSB regular
- Berichten: 393
- Lid geworden op: 08 feb 2022 15:51
- Bezit: Bak bami
Re: Mijn AGM Caferacer Luxury
Downtube is 20 cm, de rest is het subframe en bouten.
AGM Devil is een betere kopie van een Honda (CB50R, zelfs de dubbele nokkenas).
AGM Devil is een betere kopie van een Honda (CB50R, zelfs de dubbele nokkenas).
'It never hurts to help.'
- lil
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1956
- Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
- Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin. - Locatie: zuidholland
Re: Mijn AGM Caferacer Luxury
ja, das korter dan van een staandecylinderframe, is ook duidelijk te zien op dit plaatje;
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Re: Mijn AGM Caferacer Luxury
Omdat het weer laatst best oke was, heb ik even het een en ander kunnen doen aan m'n CR. Zo heb ik nu de juiste spanningsregelaar geplaatst, nu alleen nog even de accu opladen en dan kijken hoe die zich gedraagt.
Ook heb ik de gasnaald wat beter afgesteld, nu loopt ie weer als een zonnetje
Ook heb ik de gasnaald wat beter afgesteld, nu loopt ie weer als een zonnetje