Tja, net een citta.
Chaly
-
- 4T-MSB beginner
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 29 mar 2011 19:30
- Bezit: Triumph tiger explorer 1215cc
Skyteam gorilla 150cc motor kent. - Locatie: Ede
Re: Chaly
Korte update, boel aardig in mekaar inmiddels. Volgend project is alle Electra netjes aansluiten, daarna kleine dingen als frame kapje etc monteren en moet het wel klaar zijn!
https://myalbum.com/album/67qTT7LsBBVkVZ/
Wederom een link, nog geen idee hoe de foto’s in reactie te krijgen. Wel blij met resultaat zover!
https://myalbum.com/album/67qTT7LsBBVkVZ/
Wederom een link, nog geen idee hoe de foto’s in reactie te krijgen. Wel blij met resultaat zover!
- lil
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1956
- Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
- Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin. - Locatie: zuidholland
Re: Chaly
dat doe je door de link van het plaatje tussen de tags img en /img te plaatsen in je bericht, de img tag word geplaatst tussen rechte haakjes, en de sluitingstag ook, de /img dus (ik kan dat niet laten zien want als ik de tags tussen rechte haakjes zet word het als plaatje weergegeven op het forum, een leeg plaatje in dit geval, en dus zie je nog steeds niet hoe het moet, maar succes ermee)
dus bijvoorbeeld zo;
hmmk... ik krijg het ook niet voor elkaar, wat een tering site, de exacte lokatie van je plaatjes is niet te achterhalen. plaats je plaatjes liever op imgur https://imgur.com/upload je kan gewoon uploaden zonder registratie, niks geen gezeik. rightklick daar op je plaatje en selecteer 'view image', en die link plaats je hier binnen de tags die ik al heb uitgelegd, en dan moet het lukken
dus bijvoorbeeld zo;
hmmk... ik krijg het ook niet voor elkaar, wat een tering site, de exacte lokatie van je plaatjes is niet te achterhalen. plaats je plaatjes liever op imgur https://imgur.com/upload je kan gewoon uploaden zonder registratie, niks geen gezeik. rightklick daar op je plaatje en selecteer 'view image', en die link plaats je hier binnen de tags die ik al heb uitgelegd, en dan moet het lukken
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
- lil
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1956
- Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
- Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin. - Locatie: zuidholland
Re: Chaly
heel mooi
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 845
- Lid geworden op: 20 sep 2009 15:18
- Bezit: Honda CY 50 _ 82cc
Honda Motra CT50
Honda VF1000R sc16
Immitatie Honda dax 150cc Daytona
Honda NSS300 Forza
Yamaha XV700 Virago
Suzuki AN650 Burgman
BMW e21 Alpina - Locatie: Omgeving Den Haag
Re: Chaly
Zelf gemaakt steuntje zo te zien.
Zal heus nog wel aangepast gaan worden.
Maar ben je niet bang om met die tractor profiel bandjes (wel origineel trouwens John Deere concept) onderuit te gaan?
-
- 4T-MSB beginner
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 29 mar 2011 19:30
- Bezit: Triumph tiger explorer 1215cc
Skyteam gorilla 150cc motor kent. - Locatie: Ede
Re: Chaly
Vorige eigenaar had de beugels van het spatbord afgeslepen. Op deze manier geprobeerd, behoeft nog wat fine tuning
Deze banden lijken het prima te doen op de weg, heidenau k58, prima in de tests
Deze banden lijken het prima te doen op de weg, heidenau k58, prima in de tests
- lil
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1956
- Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
- Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin. - Locatie: zuidholland
Re: Chaly
volgens mij zitten die banden verkeerd-om. staat er nog een pijl op ergens?
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
- lil
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1956
- Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
- Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin. - Locatie: zuidholland
Re: Chaly
o ok dan, dan heb ik niks gezegd
um... die knik in je remstang is niet echt goed voor de perfecte werking van de rem. is dat perongeluk of voor de stijl? (en ook zit ie eigenlijk ondersteboven)
um... die knik in je remstang is niet echt goed voor de perfecte werking van de rem. is dat perongeluk of voor de stijl? (en ook zit ie eigenlijk ondersteboven)
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
- lil
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1956
- Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
- Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin. - Locatie: zuidholland
Re: Chaly
jamaar die achterband zit toch ook zo? dat is het aangedreven wiel, daar mag een achterband nooit zo zitten
dat met die voorbanden snap ik, en erken ik ook, indien specifiek zo door de fabriekant bedoeld. ik zie wel degelijk in hoe dat bij het remmen een functie kan hebben, maar nog steeds heb ik mijn bedenkingen of je remwerking wil hebben gebaseert op het feitelijk slippen van het voorwiel bij het remmen waarbij je dan nut kan hebben van een omgekeerd profiel om water naar de zijkanten te dirigeren. ik vind dat een extreem kritische situatie waarbij ik persoonlijk liever zou willen uitgaan van een normaal waterafscheidend vermogen bij gewoon rijden, dit is echt iets wat alleen van toepassing is in de racerij waarbij ieder miniem detail telt, als je net iets later in de remmen hoeft te gaan dan je tegenstander kan dat net het verschil uitmaken tussen winnen of niet. normaal wil je gewoon de beste wegligging hebben tijdens het rijden, en niet een ietsje extra bij het remmen ten koste van wegligging tijdens rijden. als je werkelijk die wegligging bij het remmen nodig hebt ga je waarschijnlijk sowieso op je bek want dan ben je sowieso de boel veel te ver aan het pushen.
en we hebben het hier over een schallie he, kom op...
in het algemeen, mensen, kies een profiel waarbij bij het voort rollen van de band eventueel water op het wegdek naar buiten word gedirigeerd, dit zowel voor de achter als de voorband. en zorg dat je anders precies begrijpt waarom je bij sommige motoren op de voorband een ogenschijnlijk omgekeerd profiel ziet en hoezo dit voordeel kan hebben bij het remmen, en ten koste van wat dat gaat, zodat je de juiste afweging kan maken bij de keuze van je band.
dat met die voorbanden snap ik, en erken ik ook, indien specifiek zo door de fabriekant bedoeld. ik zie wel degelijk in hoe dat bij het remmen een functie kan hebben, maar nog steeds heb ik mijn bedenkingen of je remwerking wil hebben gebaseert op het feitelijk slippen van het voorwiel bij het remmen waarbij je dan nut kan hebben van een omgekeerd profiel om water naar de zijkanten te dirigeren. ik vind dat een extreem kritische situatie waarbij ik persoonlijk liever zou willen uitgaan van een normaal waterafscheidend vermogen bij gewoon rijden, dit is echt iets wat alleen van toepassing is in de racerij waarbij ieder miniem detail telt, als je net iets later in de remmen hoeft te gaan dan je tegenstander kan dat net het verschil uitmaken tussen winnen of niet. normaal wil je gewoon de beste wegligging hebben tijdens het rijden, en niet een ietsje extra bij het remmen ten koste van wegligging tijdens rijden. als je werkelijk die wegligging bij het remmen nodig hebt ga je waarschijnlijk sowieso op je bek want dan ben je sowieso de boel veel te ver aan het pushen.
en we hebben het hier over een schallie he, kom op...
in het algemeen, mensen, kies een profiel waarbij bij het voort rollen van de band eventueel water op het wegdek naar buiten word gedirigeerd, dit zowel voor de achter als de voorband. en zorg dat je anders precies begrijpt waarom je bij sommige motoren op de voorband een ogenschijnlijk omgekeerd profiel ziet en hoezo dit voordeel kan hebben bij het remmen, en ten koste van wat dat gaat, zodat je de juiste afweging kan maken bij de keuze van je band.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.