Even voorstellen vanuut het hoge noorden!

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
Adriano33
4T-MSB beginner
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 dec 2017 20:10
Bezit: AGM Caferacer 50.

Even voorstellen vanuut het hoge noorden!

Bericht door Adriano33 »

Hallo 4-takters!

Heb me sinds vandaag toch maar eens op jullie forum geregistreerd, dus bij deze wel net zo handig om me eens ff deftig voor te stellen.
Naja..... deftig is ook een groot woord, maar nog altijd beter dan als een zuurpruim wat neer te pennen. :lol:

Maar goed........ let's begin, shall we?

Ik ben dus Arjan Kuiper, woonachtig in het dorp Oude Pekela (prov. Groningen).
Bouwjaar 1982 en een totale petrolhead.
Nu het hoe en waarom dat ik petrolhead zeg is denk ik nogal voor de hand liggend, sinds ik nogal van houdt van alles met 2 wielen en meer.
De nickname die ik gebruik is eigenlijk grofweg gezegd de italiaanse versie van mijn eigen naam en 1 van mijn hobbywagens, waarbij het dus om een Alfa Romeo 33 gaat.
Niet dat ik daar veel over zal doorhameren, sinds we hier toch op het Honda 4-takt forum zitten.

Maar waarom ik me hier geregistreerd heb zal ik een beetje uitleggen.
Sinds halverwege dit jaar is het bloed weer gaan kruipen waar het niet kan en is de interesse gewekt om weer eens een brommer te kopen, waarbij het dit keer geen scoot zou worden.
Dus de enige inteesse laat zich dan qua brommers al snel raden, de good old-fashioned schakelbrommer en met in het bijzondere de 4-takt uitvoeringen.
Door veel wikken en wegen kwam ik toch tot de conclusie om een keer een spiksplinternieuwe te kopen, ookal is het niet echt een Honda natuurlijk.
De keus viel op een AGM Caferacer 50 in de Luxury trim, die ik eerdaags in de garage heb staan.

In principe zou die er al staan, maar net voor aflevering kwam er een kleine kink in de kabel.
Nu is het dit keer niet zo'n ramp, maar is als kersverse eigenaar wel een beetje jammer.
Maar ach..... gelukkig kwam de dealer er snel achter, nog voordat die bij mij in de garage zou komen te staan.
Dus nog ff wachten op het klokkie en dan ophalen.

En laten we nu eerlijk zijn, die paar extra "logeerdaagjes" doen nog geen kwaad, het is toch winter.

Anyway.... genoeg doorgeraast over het caferacertje, anders houden we niks over voor het plofpony's subforum. ;)
Daar zal ik alles betreffend mijn 4-takter aka "het gerelaas van deze nieuwbakken plofdwaas" voortzetten.

En over de echte Honda's gesproken, zit erover te denken om nog een keer in de nabije toekomst een restauratie/opknap-object erbij te nemen.
Dus voorlopig to be continued zeg maar. ;)

Gegroet, Arjan!

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Even voorstellen vanuut het hoge noorden!

Bericht door nielspbr »

Welkom.

ps. Er loopt hier anders een butthoofd rond die best wel een keertje met je wil bomen over die 33 hoor.

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: Even voorstellen vanuut het hoge noorden!

Bericht door stoterstangen90 »

welkom.
Afbeelding

Adriano33
4T-MSB beginner
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 dec 2017 20:10
Bezit: AGM Caferacer 50.

Re: Even voorstellen vanuut het hoge noorden!

Bericht door Adriano33 »

Thanks!

En eh.... nielspbr, laten we dat hier maar niet doen.
Anders ben ik na 24 uur nog niet uitgekakeld qua auto's. :lol:

Plaats reactie