Lekt olie bij koppakking

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
Willem-Jan-
4T-MSB addict
Berichten: 543
Lid geworden op: 05 feb 2007 18:44
Locatie: Ommen

Lekt olie bij koppakking

Bericht door Willem-Jan- »

Nou me blok weer inelkaar etc, hij rijd ook al weer super goed maar ja hij lekt dus olie bij de koppakking .

Ik heb dus alles al gecontroleerd waar het aan kan liggen maar ik zou het niet weten...

Heb het rubber van het oliekanaal op de juiste plek, het rubber dat linksonder op het tapeind moet ook . Ook is de koppakking nieuw . Ik heb ook alle bouten goed strak aangedraait, maar toch lekt hij olie . Olie komt zeker weten bij de koppakking vandaan want ik zie het daar uitdruppen .

iemand een idee?

bvd
Laatst gewijzigd door Willem-Jan- op 14 mar 2008 19:11, 2 keer totaal gewijzigd.

Willem-Jan-
4T-MSB addict
Berichten: 543
Lid geworden op: 05 feb 2007 18:44
Locatie: Ommen

Bericht door Willem-Jan- »

Ja hij zit er wel goed in, blijft zeg maar niet hangen .

Valse lucht, dat moet dan al tussen de carb en de kop zitten toch? zit net een nieuwe pakking tussen en zit er echt goed strak op .

Maar als het straks weer een x droog is, draai ik die stationair schroef wel eens een heel stuk uit.

jos123
4T-MSB addict
Berichten: 788
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:07
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door jos123 »

Willem-Jan- schreef:Ja hij zit er wel goed in, blijft zeg maar niet hangen .

Valse lucht, dat moet dan al tussen de carb en de kop zitten toch? zit net een nieuwe pakking tussen en zit er echt goed strak op .

Maar als het straks weer een x droog is, draai ik die stationair schroef wel eens een heel stuk uit.
?? je toeren moesten toch omlaag?
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.

Nog geen lid van de HVN?


Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>

Willem-Jan-
4T-MSB addict
Berichten: 543
Lid geworden op: 05 feb 2007 18:44
Locatie: Ommen

Bericht door Willem-Jan- »

jos123 schreef:
Willem-Jan- schreef:Ja hij zit er wel goed in, blijft zeg maar niet hangen .

Valse lucht, dat moet dan al tussen de carb en de kop zitten toch? zit net een nieuwe pakking tussen en zit er echt goed strak op .

Maar als het straks weer een x droog is, draai ik die stationair schroef wel eens een heel stuk uit.
?? je toeren moesten toch omlaag?
ja

Willem-Jan-
4T-MSB addict
Berichten: 543
Lid geworden op: 05 feb 2007 18:44
Locatie: Ommen

Bericht door Willem-Jan- »

Heb t al gefixt gasschuif zat beetje verkeerd

thx iig

Willem-Jan-
4T-MSB addict
Berichten: 543
Lid geworden op: 05 feb 2007 18:44
Locatie: Ommen

Bericht door Willem-Jan- »

Nieuwe vraag :P

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Bericht door john »

te smal rubbertje?
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

Willem-Jan-
4T-MSB addict
Berichten: 543
Lid geworden op: 05 feb 2007 18:44
Locatie: Ommen

Bericht door Willem-Jan- »

Ik heb het rubbertje gebruikt die in mijn koppakkingset zat, dus ja dat zou ik eigenlijk niet zo snel weten... lijkt me dat het een normale maat is voor het rubbertje .

Bij de voetpakking zit hetzelfde olie kanaal rubbertje ook en daar lekt ie niet ...

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Bericht door john »

opnieuw vlakken? lijkt me wel stug. probeer eens een andere pakking en of rubber

rubber moet je nog wel hebben liggen van je vorige koppakkingset. misschien ook nog een koppaking?
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

Willem-Jan-
4T-MSB addict
Berichten: 543
Lid geworden op: 05 feb 2007 18:44
Locatie: Ommen

Bericht door Willem-Jan- »

Ja rubber heb ik niet meer van me vorige set

Koppakking nog wel, heb ik ook geprobeerd maar maakte niets uit ...

2koppakkingen op elkaar is zeker ook niets? :lol:

en wat bedoel je met opnieuw vlakken? cilinder is nieuw

Ga anders morgen wel ff na 4stroke bike centre voor een nieuw rubber en een extra dikke koppakking ...

Lennaert
4T-MSB regular
Berichten: 377
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:36
Locatie: Amsterdam

Bericht door Lennaert »

Klinkt als een slecht gefabriceert rubberen ringetje, of het is iets verschoven bij de montage

Ook hier weer, heb je dopmoertjes? Soms krijg je daarbij de zooi niet goed strak aangedraait doordat het dopmoertje zich eerder vastdraait op het tapeind dan dat ie je topeind aandraait. Ff vervangen door een normaal moertje en nog een keer proberen dus
Geweld: veel herrie en een hoop snelheid. Brommerrijden is pure woede.

Willem-Jan-
4T-MSB addict
Berichten: 543
Lid geworden op: 05 feb 2007 18:44
Locatie: Ommen

Bericht door Willem-Jan- »

Dopmoertjes heb ik al vervangen, heb nu dus gewone moertjes die ik erg ver en strak kan aandraaien .

Heb inmiddels al alles 3x los gehad zon beetje, de kans dat het 3x verschuift lijkt me wel erg nihil :P Ik zal morgen wel eens een nieuw ringetje ergens gaan scoren .

Plaats reactie