zhongcheng wil niet stationair.

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
BaukeSS
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 80
Lid geworden op: 15 nov 2007 19:15
Locatie: Zwolle

zhongcheng wil niet stationair.

Bericht door BaukeSS »

Hallo, ik heb een ss met een splinternieuw zhongcheng blokje eronder. Het blok heeft een paar keer mooi gelopen, liep netjes en rustig stationair. Nu krijg ik hem alleen nog maar met veel moeite aan als de choke erop zit. Zodra ik de choke uitdoe valt hij ook uit, luchtschroef staat mooi op 1.25 slag. weet iemand hoe ik hem weer netjes kan laten lopen?

Bauke

laurenspost
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 feb 2007 14:30
Locatie: Hengelo

Bericht door laurenspost »

Geen last van valse lucht?
4takt 4 laif

jos123
4T-MSB addict
Berichten: 788
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:07
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door jos123 »

ik denk carb, aan welke schroefjes heb je allemaal lopen draaien, er zijn 2 schroefjes die samen de boel regelen.
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.

Nog geen lid van de HVN?


Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>

BaukeSS
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 80
Lid geworden op: 15 nov 2007 19:15
Locatie: Zwolle

Bericht door BaukeSS »

toen hij nog iep had ik volgens mij lichtjes last van valse lucht, maar ik heb toen een oude binnenband tot pakking verknipt, en in principe zou ik daar nu geen last meer van horen te hebben. Ik heb aan beide schroefjes lopen draaien, de luchtschroef heb ik eerst helemaal dichtgedraaid en daarna weer 1.25 slag eruit. Ik heb ook zitten draaien aan de gasschuifschroef, maar hoe die standaard moet staan weet ik niet. Wat ik wel weet is dat hij eerst gewoon in 1 keer kicken startte, en dan maakte het alleen voor het toerental uit hoe de schroefjes stonden, maar hij startte in ieder geval, zodat ik hem toen kon afstellen, nu lijkt het wel alsof hij zonder choke gewoon te weinig benzine krijgt.

NIX
chaly addict
Berichten: 18835
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Stel je kleppen eerst eens. Die staan altijd te nauw bij die bamizooi. Met name de uitlaat klep staat meestal te strak.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

BaukeSS
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 80
Lid geworden op: 15 nov 2007 19:15
Locatie: Zwolle

Bericht door BaukeSS »

o neee, beginnersfout, ik heb het nog wel zo vaak gelezen, maar gewoon genegeerd. De benzinekraan stond nog dicht vanwege een perongeluk eraf getrokken benzineleiding. Maar hij loopt weer lekker, reageert goed op het gas. Toch dank voor het meedenken.

Bauke

NIX
chaly addict
Berichten: 18835
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Maar goed dat je niet hebt ingevuld waar je woont anders kwam ik je nu onder je reet trappen.




Goed dat je er zelf achterkwam. Je bent de eerste niet die een halve brommer sloopt voor een kraantje dat dicht staat. En ook niet de laatste waarschijnlijk.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Bericht door Kippenverver »

Ook lachen, het nokje van iemands vliegwiel omdraaien..

Komt hij noooooit achter, wordt hij geheid verdrietig van :lol:
Ga heen en vereenvoudig u!

koenkoenkoen
4T-MSB regular
Berichten: 256
Lid geworden op: 15 feb 2007 16:39
Locatie: amersfoort/amsterdam.

Bericht door koenkoenkoen »

sadist,
ik hoop dat je schijfremmen hebt, zit daar de volgende hondadag vaseline op .


'' ook grappig''' :? :roll:

Plaats reactie