Nee. En ik dacht ook nog dat ik best aardig met een schakelpookje overweg kan, maar sommige bakken krijg je stilstaand bijna niet in hun vrij. Kwam ik afgelopen zomer nog eens achter.
Ook het feit dat ie met koppeling in, in de versnelling wat zwaarder loopt, is normaal.
Alleen als ie blijft kruipen met ingeknepen koppeling en het is niet met het stellen van armpje en kabel op te lossen kan betekenen dat er wat mis is met de plaat zelf. Die is dan meestal bol doordat ie een keer fout gemonteerd is.
Zelfs de olie maakt eigenlijk weinig uit. Met auto-olie heb je wat meer kans op een slippende koppeling, daar is hier geen sprake van. Met syntheet heb je iets meer kans op lekkage en soms laat de voering van hele oude platen los. Ook dat wordt hier niet als probleem beschreven.
ontkoppelen
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 338
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:31
- Locatie: langbroek
dan verwacht ik toch dat er niet veel aan de hand is..hij kruipt niet met de koppeling in en de platen zijn net vervangen en echt nog niet mee gereden dus dat kan het ook niet zijn..NIX schreef:Nee. En ik dacht ook nog dat ik best aardig met een schakelpookje overweg kan, maar sommige bakken krijg je stilstaand bijna niet in hun vrij. Kwam ik afgelopen zomer nog eens achter.
Ook het feit dat ie met koppeling in, in de versnelling wat zwaarder loopt, is normaal.
Alleen als ie blijft kruipen met ingeknepen koppeling en het is niet met het stellen van armpje en kabel op te lossen kan betekenen dat er wat mis is met de plaat zelf. Die is dan meestal bol doordat ie een keer fout gemonteerd is.
Zelfs de olie maakt eigenlijk weinig uit. Met auto-olie heb je wat meer kans op een slippende koppeling, daar is hier geen sprake van. Met syntheet heb je iets meer kans op lekkage en soms laat de voering van hele oude platen los. Ook dat wordt hier niet als probleem beschreven.
bedankt voor de info en ik vertrouw erop dat het dan wel gewoon goed zit!
Hondalul!!
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 338
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:31
- Locatie: langbroek
Re: re
ow, lekker flauw jongen... maarja, de meesten begrijpen vast en zeker wel wat ik bedoelEric schreef:Veel motoren hebben hier ook 'last' van.Jaimy/ schreef:hier had ik ook last van, als je stilstaat met motor aan in zijn 1, was hij niet echt in zijn vrij te krijgen. nu heb ik gevonden dat wanneer ik tijdens het uitrollen in de 1 nog een tikje gas geef dat hij daarna wel makkelijk in zijn vrij komt. misschien heb je hier iets aan.
Gr. Jaimy