Tank embleem bevestiging

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
Larss50

Tank embleem bevestiging

Bericht door Larss50 »

Hallo,
Ik ben m'n tank aan het oplappen en wil hem gaan spuiten maar ik heb geen idee hoe ik die embleempjes moet gaan monteren straks.. gaat dat met een beugeltje die je d'r in moet solderen ofzo waarna je 2 gaatjes overhoud om een boutje in te draaien? Ik heb er geen ervaring mee dus ik zou het niet echt weten hoe het moet.. ik geloof dat ze tegenwoordig de boel er gewoon opplakken ofzo toch? kom maar op met jullie meningen

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Bericht door niek is ik »

wat voor een tank gaat het over ?
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

thomas
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:43
Locatie: Utrecht

Bericht door thomas »

ik denk ss50.

er zitten 2 schroefgaten waar je de embleempjes op kan schroeven met speciale schroefjes. moet je wel zorgen dat die schroefgaatjes niet volgeplamuurd zitten met rotzooi of verf.
broem

Larss50

Bericht door Larss50 »

wat voor een tank gaat het over ?
Sorry het gaat idd om een ss50 tank
er zitten 2 schroefgaten waar je de embleempjes op kan schroeven met speciale schroefjes. moet je wel zorgen dat die schroefgaatjes niet volgeplamuurd zitten met rotzooi of verf.
Deze zitten er bij mij niet (meer) in. Was ook helemaal volgeplamuurd door de vorige eigenaar. Veel moeten krabben.

thomas
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:43
Locatie: Utrecht

Bericht door thomas »

Larss50 schreef:
wat voor een tank gaat het over ?
Sorry het gaat idd om een ss50 tank