Tank embleem bevestiging

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
Larss50

Tank embleem bevestiging

Bericht door Larss50 »

Hallo,
Ik ben m'n tank aan het oplappen en wil hem gaan spuiten maar ik heb geen idee hoe ik die embleempjes moet gaan monteren straks.. gaat dat met een beugeltje die je d'r in moet solderen ofzo waarna je 2 gaatjes overhoud om een boutje in te draaien? Ik heb er geen ervaring mee dus ik zou het niet echt weten hoe het moet.. ik geloof dat ze tegenwoordig de boel er gewoon opplakken ofzo toch? kom maar op met jullie meningen

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Bericht door niek is ik »

wat voor een tank gaat het over ?
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

thomas
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:43
Locatie: Utrecht

Bericht door thomas »

ik denk ss50.

er zitten 2 schroefgaten waar je de embleempjes op kan schroeven met speciale schroefjes. moet je wel zorgen dat die schroefgaatjes niet volgeplamuurd zitten met rotzooi of verf.
broem

Larss50

Bericht door Larss50 »

wat voor een tank gaat het over ?
Sorry het gaat idd om een ss50 tank
er zitten 2 schroefgaten waar je de embleempjes op kan schroeven met speciale schroefjes. moet je wel zorgen dat die schroefgaatjes niet volgeplamuurd zitten met rotzooi of verf.
Deze zitten er bij mij niet (meer) in. Was ook helemaal volgeplamuurd door de vorige eigenaar. Veel moeten krabben.

thomas
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:43
Locatie: Utrecht

Bericht door thomas »

Larss50 schreef:
wat voor een tank gaat het over ?
Sorry het gaat idd om een ss50 tank
er zitten 2 schroefgaten waar je de embleempjes op kan schroeven met speciale schroefjes. moet je wel zorgen dat die schroefgaatjes niet volgeplamuurd zitten met rotzooi of verf.
Deze zitten er bij mij niet (meer) in. Was ook helemaal volgeplamuurd door de vorige eigenaar. Veel moeten krabben.
er zit aan elke kant in die holling in je tank een gelast plaatje. In dat plaatje zitten de 2 gaatjes, daar achter is het dus "hol"... en anders weer strakplamuren en gewoon stickers erop. of nieuwe plaatjes erin. of een andere tank.
broem

Boele
4T-MSB regular
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:54
Bezit: Skyteam Gorilla
Locatie: Utrecht

Bericht door Boele »

met schroefjes kan je ze er zo indraaien, bij voorkeur even nieuwe schroefjes pakken, dacht iets van M3, ik had ze zelf even bij loef gehaald toen ik er een keer was.. kosten bijnaniets
Afbeelding

Larss50

Bericht door Larss50 »

of nieuwe plaatjes erin
Kan je die gewoon verkrijgen of zou je dit zelf moeten maken? indien te veel werk dan plamuur ik het wel vol en dan verzin ik zelf wel wat anders

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Bericht door René »

is met schuren het plaatje niet weer te voorschijn te toveren? Dan kun je dat gaatjes misschien weer optappen. Het plaatje is iig niet te koop.

Boele
4T-MSB regular
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:54
Bezit: Skyteam Gorilla
Locatie: Utrecht

Bericht door Boele »

Afbeelding

kijk, heb je de plaatjes (strips) die voor in dit tankje zit er nog wel inzitten of zijn die er ook uit?
Afbeelding

Larss50

Bericht door Larss50 »

kijk, heb je de plaatjes (strips) die voor in dit tankje zit er nog wel inzitten of zijn die er ook uit?
Deze zijn er helaas uit...
Edit:
Het plaatje is iig niet te koop.
Oke dat is jammer

Boele
4T-MSB regular
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:54
Bezit: Skyteam Gorilla
Locatie: Utrecht

Bericht door Boele »

aai, daar heb ik zelf geen ervaring mee.. misschien andere van het forum succes in ieder geval
Afbeelding

Lennaert
4T-MSB regular
Berichten: 377
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:36
Locatie: Amsterdam

Bericht door Lennaert »

Als dat zo is zou ik plamuur lekker laten zitten, mits het strak is. Opnieuw spuiten en dan de embleempjes plakken
Geweld: veel herrie en een hoop snelheid. Brommerrijden is pure woede.

Plaats reactie