achter wiel

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
glenn
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 118
Lid geworden op: 29 mar 2007 01:21
Locatie: drongen

achter wiel

Bericht door glenn »

wat voor achter wiel past nu op een pitbike want mijn achter wiel draait altijd in frieten het moet 10 inch zijn mijn achter brug is 18.5 cm breed van de binnen kant gemeten en het tan wiel zit 3 cm van de achter brug verwijderd van de binnen kant gemeten ik dacht aan een wiel van een dax monkey en andere soorten met klein achter wiel

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Bericht door Kippenverver »

Ik zou voor een wiel van een CRF 50 gaan. Die zijn sterk en passen ook nog eens.
Ga heen en vereenvoudig u!

glenn
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 118
Lid geworden op: 29 mar 2007 01:21
Locatie: drongen

Bericht door glenn »

ja maar ik zou het liefst een velg willen hebben zonder spaaken en die zeer sterk is want normaal rijden met een pitbike doe je toch niet

nitelife
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1843
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:17
Locatie: Ooievaarsstad

Bericht door nitelife »

als je gaat springen gaat alles stuk, mijn xr kon wel wat punishment hebben(dingen die je niet met een chinees ding moet doen omdat dan je frame door de midden breekt :? )

spaakwieltjes horen bij een crossertje, scoor daarom een setje xr wielen op ebay usa.. thumb wielen zijn ook goed. verder zijn er wat amerikaanse merken die stevigere wielen maken voor xr fietsen, alleen die kosten dik geld(1000dollar voor een setje) en ik denk dat dat weer een beetje overkill is voor een bamibak....
TWD for life!

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Bericht door Kippenverver »

glenn schreef:ja maar ik zou het liefst een velg willen hebben zonder spaaken en die zeer sterk is want normaal rijden met een pitbike doe je toch niet
Zijn er geen crosszaken bij je in de buurt? Dat hele pitbike rijden is zo'n hype dat ze daar misschien die wielen ook wel verkopen
Ga heen en vereenvoudig u!

Plaats reactie