Koppeling kapot?

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
ceedee
4T-MSB addict
Berichten: 602
Lid geworden op: 28 jan 2007 09:55
Locatie: zeist

Re: Koppeling kapot?

Bericht door ceedee »

lil schreef: 29 jun 2023 15:44
Thijmen schreef: 29 jun 2023 12:00
wim V8 schreef: 26 jun 2023 17:08 Gast is maf joh.
Niet eens antwoorden.
Die gast neemt de zooi in de maling.

Gr. :evil:
Want als je na 1 minuut niet reageert is die gast zo maf. Lekkere community hier..
Dat jij heel de dag niet te doen hebt is niet mijn probleem he ;)
het schort waarschijnlijk een beetje aan je deductieve vermogens, en vooral ook aan communicatieve vaardigheden, dat zeg ik je alvast, maar dat zal je dan zelf ook al wel weten. maar doe er wat aan, doe je best op school, stel vragen als je iets niet snapt van wat ze je proberen bij te brengen, net zo lang tot je het wel snapt, dat zal je in je verdere toekomst zeer ten goede komen.

ik zal als voorbeeld de hier aangehaalde quotes voor je ontleden. je word al meteen maf genoemd, wellicht wat voorbarig, maar niet omdat jij niet zou antwoorden. niet antwoorden was een raad aan de anderen om niet op jou te reageren, het kon namelijk wel eens zijn dat je zit te trollen. en daar hebben we wel wat ervaring mee, vandaar. dus, je werd niet maf gevonden omdat je niet reageert, maar om je maffe probleemstelling in je beginpostings. ik kan er geen chokola van maken iig, vandaar dat ik zei wtf... ik bedoel lees het zelf nog eens terug, dat raakt toch kant noch wal wat je daar zegt? iig zo kan niemand je helpen, en als je iedereen gaat afzeiken willen ze dat ook niet meer ook. kijk jij komt naar ons toe he, jij heb ons nodig, wij niet jou, dus wij kunnen doen wat we willen en jij moet een klein beetje op je teentjes lopen, zo werkt dat bij interactie met andere mensen waar je wat van wil. of je moet iemand een pistool tegen de kop zetten, dan ben jij de baas.

wat betreft je koppeling, maak het koppelings carter eens los en kijk of je iets raars ziet, want je logica worden we niet wijs uit. maak anders foto's van alles zodat we kunnen meekijken, want we hebben geen kristallen bol dus wij weten zo ook niks.
Lil, is het een idee dat u de problemen met TS in persoonlijke berichten behandelt?
iedereen blij!

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1178
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: Koppeling kapot?

Bericht door gonzo »

Ik heb het nou een paar keer doorgelezen, ik snap het gewoin niet. Je kkunt de hendel inknijpem en komt ook weer terug? Kabel dus niet kapot? En je kunt schakelen maar hij gaat niet vooruit? Dan zeg ik, probleem met je versnellingen..... als je kunt koppelen en je kunt schakelen maar hij doet niets op je voortandwiel......
Try and die techniek....... love it.

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1926
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: Koppeling kapot?

Bericht door lil »

ceedee schreef: 30 jun 2023 16:22
lil schreef: 29 jun 2023 15:44
Thijmen schreef: 29 jun 2023 12:00
wim V8 schreef: 26 jun 2023 17:08 Gast is maf joh.
Niet eens antwoorden.
Die gast neemt de zooi in de maling.

Gr. :evil:
Want als je na 1 minuut niet reageert is die gast zo maf. Lekkere community hier..
Dat jij heel de dag niet te doen hebt is niet mijn probleem he ;)
het schort waarschijnlijk een beetje aan je deductieve vermogens, en vooral ook aan communicatieve vaardigheden, dat zeg ik je alvast, maar dat zal je dan zelf ook al wel weten. maar doe er wat aan, doe je best op school, stel vragen als je iets niet snapt van wat ze je proberen bij te brengen, net zo lang tot je het wel snapt, dat zal je in je verdere toekomst zeer ten goede komen.

ik zal als voorbeeld de hier aangehaalde quotes voor je ontleden. je word al meteen maf genoemd, wellicht wat voorbarig, maar niet omdat jij niet zou antwoorden. niet antwoorden was een raad aan de anderen om niet op jou te reageren, het kon namelijk wel eens zijn dat je zit te trollen. en daar hebben we wel wat ervaring mee, vandaar. dus, je werd niet maf gevonden omdat je niet reageert, maar om je maffe probleemstelling in je beginpostings. ik kan er geen chokola van maken iig, vandaar dat ik zei wtf... ik bedoel lees het zelf nog eens terug, dat raakt toch kant noch wal wat je daar zegt? iig zo kan niemand je helpen, en als je iedereen gaat afzeiken willen ze dat ook niet meer ook. kijk jij komt naar ons toe he, jij heb ons nodig, wij niet jou, dus wij kunnen doen wat we willen en jij moet een klein beetje op je teentjes lopen, zo werkt dat bij interactie met andere mensen waar je wat van wil. of je moet iemand een pistool tegen de kop zetten, dan ben jij de baas.

wat betreft je koppeling, maak het koppelings carter eens los en kijk of je iets raars ziet, want je logica worden we niet wijs uit. maak anders foto's van alles zodat we kunnen meekijken, want we hebben geen kristallen bol dus wij weten zo ook niks.
Lil, is het een idee dat u de problemen met TS in persoonlijke berichten behandelt?
iedereen blij!
welja, we gaan zo'n hele lap text gewoon nog een keer pontificaal quoten om even te zeggen van heej wil je dat per pb doen want ik heb geen zin om jou texten te zien ofzo. waarom zeg je dat niet tegen TS? die gaat toch ook persoonlijk zitten ageren. of waarom stuur je dit bericht niet ook zelf per pb naar die Lil? he. iedereen nog een keer blij!
kijk ik vin je argument op zich nog best wat hebben weet je, maar doe het dan niet zelf ook.
en ja wat moet ik ermee? moet ik me dan maar monddood laten maken voor iedere keer als ik wat zeg dat daar op deze manier op gereageerd word door mensen die me niet kunnen velen? dan kan ik wel helemaal wegblijven. maar weet je, ik vind dat ik er ook zijn mag, ja, toevallig, ook al vinden anderen van niet, dus dat leg ik dan maar gewoon naast me neer. kan ik niks mee, helaas dan maar
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1178
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: Koppeling kapot?

Bericht door gonzo »

Gaan we weer.......
Ja, Lil, ik snap,wat jij bedoeld, het komt nu over als iets van de pot verwijt de ketel. Het is echter ook zo dat er op pb ook regelmatig niet wordt gereageerd of zelfs niet wordt gelezen denk ik, ik heb ook vaker een pb naar leden gestuurd die vervolgens niet reageren tërwijl ze wel actief op het forum zijn..... Dus ik snap ook de post van ceedee, die quote jou omdat hij wil reageren op een bepaald bericht, zodat het duidelijk blijft. Dat dat weer een hele lap tekst is, kan hij niets aan doen●
Try and die techniek....... love it.

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1926
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: Koppeling kapot?

Bericht door lil »

tja, nou als een pb dan toch niet gelezen word is dat ook weer een reden voor mij om dat niet te doen... maar ik lees m'n pb's wel hoor, ik log regelmatig in en dan zie ik het bovenin beeld aangegeven staan, niet te missen.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

hypercub
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1817
Lid geworden op: 28 jan 2007 09:22
Bezit: CY50 R&P
Locatie: Knastaksel, `s zomers in knoesterveen

Re: Koppeling kapot?

Bericht door hypercub »

Lil, je moet er popcorn bij gaan verkopen.
Life is too short for lousy coffee.

Plaats reactie