Honda c320s blok reviseren

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Gebruikersavatar
siemenvanderheide1
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 feb 2021 21:18

Honda c320s blok reviseren

Bericht door siemenvanderheide1 »

Goedenavond, ik heb besloten om mijn blok zelf te reviseren en er wat kennis aan over te houden. Ik ben vrij nieuw met 4takt brommers en is dus een flinke uitdaging ook al lijkt het volgends de meeste van jullie een "easy fix".

Als ik vragen heb zet ik ze onder deze thread. Ik heb alvast een vraagje:
Ik ben bang dat er wat ijzer in mijn blok zit van de carter pan die is gebroken tijdens het rijden. Wat is de makkelijkste manier om daar achter te komen en zowel op te lossen?

Alvast heel erg bedankt allen!

Groetjes Siemen

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Ronaldo
4T-MSB addict
Berichten: 845
Lid geworden op: 20 sep 2009 15:18
Bezit: Honda CY 50 _ 82cc
Honda Motra CT50
Honda VF1000R sc16
Immitatie Honda dax 150cc Daytona
Honda NSS300 Forza
Yamaha XV700 Virago
Suzuki AN650 Burgman
BMW e21 Alpina
Locatie: Omgeving Den Haag

Re: Honda c320s blok reviseren

Bericht door Ronaldo »

Het blok in zijn totaliteit uit elkaar halen en spoelen als je het goed wil doen. Gruis komt overal.

SuzuhaTR1
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1289
Lid geworden op: 06 jan 2014 20:32
Bezit: ATC125 met 110 blok.
CR80 1983
SS50K0 1966 (Duitser)
SS50K1 1976 (Francaise)verkocht
SS50K3 (NL) verkocht
ST50G (Duitser)
D@SS72 Skyteam frame metTS50 tank, SS wielen, spatborden, achterlicht, MT banden, Shark achterbrug enz. enz.
Yamaha FS1 468 1975 verkocht
Yamaha FS1 2RU 1980 verkocht in onderdelen
Locatie: Het Gooi

Re: Honda c320s blok reviseren

Bericht door SuzuhaTR1 »