Hulp gevraagd!!

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
DaveT
4T-MSB beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2018 21:08
Bezit: C50

Hulp gevraagd!!

Bericht door DaveT »

Hallo allen,
Hulp gevraagd om op de Honda dag weer te kunnen rijden op mijn C50 uit 71. 2 weken geleden nog heerlijk een ritje kunnen maken.
Ik ben zelf redelijk) handig maar als het om elektrische items gaat, daar weet ik niets vanaf eerlijk gezegd.
Heb ook zeker de Faq daarover gelezen en bekeken of ik daar iets mee kan oplossen maar ook de apparatuur om iets door te meten heb ik niet in huis.
Wat is er gebeurd nu hij het niet meer doet: nieuwe condensator (was na een week weer stuk). daarna compleet nieuwe ontsteking en vliegwiel geplaatst en electra aangesloten. Accu,benzine,olie gecheckt.
Nou is mijn vraag wie o wie kan mij uit de brand helpen in de omgeving van Woerden (Utrecht) om mij te helpen hem weer rijdende te maken voor de Honda dag. Alvast bedankt voor de reacties.

Gebruikersavatar
Daan1508
4T-MSB addict
Berichten: 524
Lid geworden op: 04 feb 2015 13:51
Bezit: 1971 C50
1978 C90 dikke harrie
Locatie: Gouda

Re: Hulp gevraagd!!

Bericht door Daan1508 »

Wat voor ontsteking is die nieuwe ontsteking? Gewoon met contactpunten of is het nu CDI?

Hij start dus niet. Vonkt de bougie ? Ik wil wel een keertje langskomen (ik woon in Kanaleneiland).

DaveT
4T-MSB beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2018 21:08
Bezit: C50

Re: Hulp gevraagd!!

Bericht door DaveT »

Inderdaad excuses voor het nog niet voorstellen. Ben Dave Tesser woonachtig in Woerden en sinds september 2017 weer in het bezit van een C50. Brommertijd ook C50&C70 gereden alsmede ook Puch en jawel Zundapp.

Wat betreft mijn vraag voor hulp gevraagd: ontsteking is er een met contactpunten. En inderdaad geen vonk na installeren nieuwe ontsteking. Probeer foto toe te voegen(is daar een handig trucje voor?) mij lukt het niet.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16162
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Hulp gevraagd!!

Bericht door nielspbr »

Volledige bewerker gebruiken en dan bijlagen, daar kun je foto's uploaden.
Zou in dit geval even niet mogelijk zijn vanwege te weinig posts .(5)

Ofwel, nog 3 berichten te gaan.

Gebruikersavatar
Daan1508
4T-MSB addict
Berichten: 524
Lid geworden op: 04 feb 2015 13:51
Bezit: 1971 C50
1978 C90 dikke harrie
Locatie: Gouda

Re: Hulp gevraagd!!

Bericht door Daan1508 »

DaveT schreef: 21 mei 2018 17:52 Wat betreft mijn vraag voor hulp gevraagd: ontsteking is er een met contactpunten. En inderdaad geen vonk na installeren nieuwe ontsteking. Probeer foto toe te voegen(is daar een handig trucje voor?) mij lukt het niet.
Als je wilt, heb ik deze week wel ergens tijd om even te komen meeknutselen. Stuur me maar een privébericht als je wilt.

Plaats reactie