LCD Teller aansluiten

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
V_Noah
4T-MSB beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jun 2017 17:01
Bezit: Skyteam Dax 50cc

LCD Teller aansluiten

Bericht door V_Noah »

Hallo iedereen, ik heb nog niet zo lang een skyteam Dax gekocht. Iedereen kent het wel, je gaat wat onderdelen kopen voor hem er leuker uit te laten. Nu, ik heb mij zo een LCD teller aangeschaft maar ik zit met een probleem. Er zijn een paar kabels op overschot die niet op het aansluitschema staan, alles werkt perfect behalve de benzinemeter. Nu na even googelen weet ik dat de groen zwarte met het blauw errond is voor kmph naar mph te zetten, deze ga ik dus later afknippen. De overige 2 weet ik geen raad mee. Ik kan nergens iets op het internet vinden nog op het aansluitschema. Iemand die me kan helpen?
Ik heb een 50cc skyteam Dark edition, ik dacht dat ie een benzinemeter heeft maar ik ben niet zeker. Het lampje werkte bij de vorige teller ook niet.
Bijlagen
0E109B76-BC62-41E2-B4BD-D1B6D2311B82.jpeg

Gebruikersavatar
JagerB
4T-MSB regular
Berichten: 316
Lid geworden op: 28 nov 2016 21:05
Bezit: Foe Yong Haiteam Dax
Locatie: Amsterdam

Re: LCD Teller aansluiten

Bericht door JagerB »

Kijk even naar je tank. Als er naast de tankdop een kabel uit je tank komt zit er een meter in.

V_Noah
4T-MSB beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jun 2017 17:01
Bezit: Skyteam Dax 50cc

Re: LCD Teller aansluiten

Bericht door V_Noah »

Bedankt voor uw tijd, ik heb net gekeken, er komt geen kabel uit, ik vind dit wel vreemd want soms brandde het lichtje bij de vorige teller.

Online
NIX
chaly addict
Berichten: 18800
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: LCD Teller aansluiten

Bericht door NIX »

1 Gratis tip: ga niet lopen knippen. Of je het nou wel of niet gebruikt: Niet gaan lopen knippen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

V_Noah
4T-MSB beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jun 2017 17:01
Bezit: Skyteam Dax 50cc

Re: LCD Teller aansluiten

Bericht door V_Noah »

Ik zel hem dan gewoon afplakken met plakband zodat hij geen stroom kan geleiden.

Plaats reactie