restauratie honda novio

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
Emiel Stuckens
4T-MSB beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2017 09:28
Bezit: honda novio
honda cbr900rr fireblade

restauratie honda novio

Bericht door Emiel Stuckens »

goedenavond allen!

Een vriend kwam onlangs bij me aankloppen met de vraag of ik zijn honda novio mee zou willen opknappen. Uiteraard was ik hierin geintreseerd want ben al vanaf jonge leeftijd bezig met brommers en een novio kan ik wel apprecieren! Ik ben nu toevallig zandstraler en pistoolschilder in bijberoep dus dat kan ook wel eens handig zijn.

Nu ben ik naar dit forum gekomen om jullie te laten meegenieten uiteraard maar ook om af en toe hulp in te roepen of om jullie mening te vragen. Hieronder zal ik een foto posten van de honda in actuele staat. We zouden hem graag zo origineel mogelijk (binnen budget) willen maken. Kleuren staan al vast hij heeft voor oranje wit gekozen wat bij mijn weten een origineel kleurpalet is van de novio en wat ik ook best wel fris vind.Hebben jullie dezelfde mening? :)

We hebben al enkele korte vraagjes: Onderdelen bestellen, wat is de beste site? Klein onderhoud aan de motor (is perfect in orde), wat houdt dit in bij een novio?

Alvast bedankt op voorhand voor jullie reacties!
21104400_1626417620711192_1162668880_o.jpg

NIX
chaly addict
Berichten: 18829
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: restauratie honda novio

Bericht door NIX »

Kijk even de FAQ in, voordat we allemaal gaan herhalen wat daar al vermeld is. Niet om onvriendelijk te doen, maar daar staat een berg.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Plaats reactie