Aanvraag FAQ (idee?)

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
jordy1
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 30
Lid geworden op: 05 feb 2017 12:18
Bezit: geen honda, wel een kymco k-pipe

Aanvraag FAQ (idee?)

Bericht door jordy1 »

Uhm het viel me op dat er veel info in de FAQ staat maar niet over hoe je een kop en cilinder en zuiger (de)monteert...
Informatie zoeken over dit specifieke onderwerp is lastig want het staat verspreid over veel topics..
misschien is het een idee dat iemand daar een FAQ over maakt? Alle tips en zaken waar je rekening mee te houden hebt op 1 pagina... voor leken zoals ik....

T is maar een idee...

Misschien heb ik niet goed gezocht... val me daar aub niet over aan :)

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16197
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Aanvraag FAQ (idee?)

Bericht door nielspbr »

Er zijn workshop manuals, de meeste zijn gratis te downloaden. Zoek bijvoorbeeld maar eens op z50j01.pdf. Heb je gelijk een (engelse) manual voor 6v, tt en 12v blokjes, halfautomaat en handkoppeling. Voor cb en xl50 is er ook zo'n pdf te vinden.
Er zijn ook meerdere filmpjes te vinden op youtube, in het engels weliswaar. Takegawa heeft zelfs een aparte pagina met instructiefilmpjes, weliswaar in het japans maar de instructies zijn duidelijk te zien en de te gebruiken aandraaimomenten staan keurig in Nm vermeld.

edit: hier kun je nog eea. in het duits terugvinden http://www.monkey-garage.de/tuning-fibel.pdf

Er is veel te vinden, alleen niet in het nederlands zoeken.

NIX
chaly addict
Berichten: 18833
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Aanvraag FAQ (idee?)

Bericht door NIX »

De CD/C manual staat gewoon op lijklema.com. En die staat ook in de linkdump in de FAQ.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Plaats reactie