Novio vliegwieltrekker

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5864
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Novio vliegwieltrekker

Bericht door Jurrien »

Okee, stomme vraag misschien, maar is een novio vliegwieltrekker toevallig hetzelfe als die van een ander veelvoorkomend merk bromfiets? Zodat ik hem misschien toevallig bij de brommerboer in de buurt kan halen?
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Hera62

Bericht door Hera62 »

Volgens mij is ie toch vrij specifiek. Maar je zou natuurlijk met de Noof naar de plaatselijke brommerboer kunnen gaan en kijken of ze daar een passende hebben.

Of je komt even naar Rhenen en leent de mijne. Ik heb 'm niet alle dagen nodig :wink:

tukkerpim

Bericht door tukkerpim »

ik ben wel eens met het vliegwiel langs geweest bij een brommer boer bij ons in de buurt maar die had er geen en kon er ook geen bestellen....
bij mij lukte het dus niet...

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5864
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Bericht door Jurrien »

Okee, ik deponeer dit probleem wel bij Loef op de toonbank.
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5864
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Bericht door Jurrien »

Hera62 schreef:Volgens mij is ie toch vrij specifiek. Maar je zou natuurlijk met de Noof naar de plaatselijke brommerboer kunnen gaan en kijken of ze daar een passende hebben.

Of je komt even naar Rhenen en leent de mijne. Ik heb 'm niet alle dagen nodig :wink:
Bedankt voor het aanbod trouwens, maar ik wil em liever zelf in eigendom bezitten. :wink:
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Hera62

Bericht door Hera62 »

Jurrien schreef:
Hera62 schreef:Volgens mij is ie toch vrij specifiek. Maar je zou natuurlijk met de Noof naar de plaatselijke brommerboer kunnen gaan en kijken of ze daar een passende hebben.

Of je komt even naar Rhenen en leent de mijne. Ik heb 'm niet alle dagen nodig :wink:
Bedankt voor het aanbod trouwens, maar ik wil em liever zelf in eigendom bezitten. :wink:
Daar heb ik alle begrip voor. Het was dan ook een geheel vrijblijvend aanbod zonder verplichtingen. Ik ben nu niet gaan denken dat je mij opeens niet meer aardig vindt of zo :mrgreen:.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5864
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Bericht door Jurrien »

Nouja, dat is eigenlijk wel zo, want je post heel veel in het trustentopic.
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Hera62

Bericht door Hera62 »

Volgens mij de laatste week maar twee of drie keer. Ik post veeeel meer in het koffie- en theetopic.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5864
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Bericht door Jurrien »

Dat is twee of drie keer te veel natuurlijk. Maar gezien de theetopicactiviteiten zie ik het bij deze maar door de vingers.

:D
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Hera62

Bericht door Hera62 »

Je bent te goed... *pinkt traan weg*

NIX
chaly addict
Berichten: 18840
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Wat een aap. Eerst moet ie je trekker niet en dan mag je ook nog blij zijn dat je thee drinkt...
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5864
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Bericht door Jurrien »

Jij vindt mensen die in het trustentopic posten wél aardig?
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

NIX
chaly addict
Berichten: 18840
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Ik schijn vandaag in een wat onaardige bui te zijn en het een beetje op jou af te reageren. Zal morgen wel weer over zijn.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

roow
4T-MSB zombie
Berichten: 2384
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:29
Locatie: bennekom

Bericht door roow »

Topic kick!

Nog een vliegwieltrekker kunnen vinden?

Zoek er één voor een pc50 :roll:

Hera62

Bericht door Hera62 »

Als dat een stoterstangen PC50 is, heeft ie eenzelfde blokje als de Novio. In dat geval geldt voor jou hetzelfde aanbod als ik eerder aan Jurrien deed.

Plaats reactie