Benzinekraan c320

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
Sanblanco
4T-MSB beginner
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:45

Benzinekraan c320

Bericht door Sanblanco »

Ik heb gisteren de olie vervangen en dacht even het bezinkbakje onder mijn benzinekraantje schoon te maken, maar toen ik het uit elkaar haalde kreeg ik het idee dat dit niet origineel is. Heeft iemand een foto van een origineel benzinekraantje van een C320s? En bij mij zit er geen reservestand op mijn kraan, klopt dit? Weet dat bij een cd50 dit wel is.

Krijg het nu trouwens ook niet meer in elkaar daar mijn keerringen toch wat slecht geworden zijn.... en ik wilde vandaag nog wel op mijn pony naar mijn werk. :cry:

ralf
4T-MSB regular
Berichten: 284
Lid geworden op: 27 apr 2011 20:21

Re: Benzinekraan c320

Bericht door ralf »

kijk op cmsnl.com
dit is m volgensmij...
http://www.cmsnl.com/honda-c320s-hollan ... t/F17.html

Sanblanco
4T-MSB beginner
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:45

Re: Benzinekraan c320

Bericht door Sanblanco »

Dat is hem niet. Bij mij zit het kraantje vast aan mijn tank. Dan aan de buitenkant mijn hendeltje en aan de andere kant daarvan het slangetje naar de carb. Eronder zit een los aluminium busje ingeklemd tussen twee klemringetjes en een soort bout die de boel bij elkaar dient te houden. Dus als cmsln origineel is, dan is dat van mij een soort eigen verzinsel? Ik zag bij het topic van de witte c320 dat er een vergelijkbaar iets op zit, alleen kan ik niet op die foto inzoomen.

hondajopie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 jan 2007 20:08
Locatie: Koekange

Re: Benzinekraan c320

Bericht door hondajopie »

origineel zit er een everbest benzinekraan op, maar aangezien deze zeer slecht zijn en niet goed te krijgen kom je ze zelden tegen.

joop
C310A-C310S-C320A-C320S-C320TT50-C320TS50-C320TS50DX
liefhebber en eigenaar

Sanblanco
4T-MSB beginner
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:45

Re: Benzinekraan c320

Bericht door Sanblanco »

Heb nu een koper buisje 15mm gepakt en aan de buitenkant een uurtje zitten schuren en hij past nu. Alleen drupt er nog wat benzine uit, dus nu ga ik 1 kant vast (hard)solderen en de andere kant een pakking en dan moet het toch wel een keer dicht zitten.

Plaats reactie