Poetsen plastic spatborden

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roel
4T-MSB regular
Berichten: 274
Lid geworden op: 23 jul 2009 00:54
Bezit: CD50, C310s, Amigo
Locatie: Deventer
Contacteer:

Poetsen plastic spatborden

Bericht door Roel »

Mijn C320 heeft kunststof spatborden die wat doffe plekken en krasjes vertonen. Kan ik dit plastic met Commandant poetsen en daarna in de Turtle Wax zetten, zoals bij metalen delen? Of zit er andere verf op die dat soort fratsen niet kan hebben?

h5speedje
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 jan 2007 19:49
Bezit: Honda ss50m 1967
Honda ss50m 1966
Honda st50
Honda cf50
Locatie: Vaassen;einde der beschaving

Re: Poetsen plastic spatborden

Bericht door h5speedje »

Roel schreef:Mijn C320 heeft kunststof spatborden die wat doffe plekken en krasjes vertonen. Kan ik dit plastic met Commandant poetsen en daarna in de Turtle Wax zetten, zoals bij metalen delen? Of zit er andere verf op die dat soort fratsen niet kan hebben?
die oude spatborden zijn MEESTAL van vol kunstof maar helaas niet altijd...op plekken waar hij beschadigd is even kijken of de kleur eronder hetzelfde is...

Ja je kan ze gewoon poetsen maar neem er niet een grof middel voor; krijg je krassen van en die zie je heel goed...
Geen idee hoe grof vim is of zo maar kijk er mee uit...met poetsen word het er meestal niet mooier van; vaak wat doffer en krassen
Dit voorkomt dat je op topsnelheid het ding in de 1 trapt en daardoor het wegdek gaat beschadigen....
http://h5speedje.blogspot.com/
Ik weet dat lezen moeilijk is maar neem er dan de tijd voor.....

Gebruikersavatar
Roel
4T-MSB regular
Berichten: 274
Lid geworden op: 23 jul 2009 00:54
Bezit: CD50, C310s, Amigo
Locatie: Deventer
Contacteer:

Re: Poetsen plastic spatborden

Bericht door Roel »

Cockpit Spray! Ik weet niet hoe het kan, maar de spatjes glimmen me weer pikzwart tegemoet.

Banden worden er trouwens ook prachtig fris van (niet het loopvlak ermee bewerken natuurlijk, anders glibber je zo de weg af)

Plaats reactie