Semi automaat

Hier kun je praten over je honda.
NIX
chaly addict
Berichten: 18835
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Semi automaat

Bericht door NIX »

Er zijn er ook die bij een semi zweren bij een hakteenpedaal. Het is een kwestie van persoonlijke smaak. Werken doet het allemaal prima, in elk geval.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Tiebe
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 50
Lid geworden op: 22 sep 2021 15:47
Bezit: Monkey lifan 50 cc
Bj 2004
Jingcheng singa 50cc 3 bak semi
Bj 2000

Re: Semi automaat

Bericht door Tiebe »

Dat wim en de rest van in het toppic

Zeker bedankt voor alle antwoorden. Ik heb mijn brommer opgehaald. Het is een jingcheng 3 bak(nieuw projectje). Ik zal nog veel werk hebben om deze deftig te laten rijden maar hij draait wel al terug.

MrSinga
4T-MSB zombie
Berichten: 2545
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes
Locatie: Santa-Cruz, Belgium

Re: Semi automaat

Bericht door MrSinga »

Aha alle 3 naar beneden. Zijn super betrouwbare blokjes wel

cor
4T-MSB addict
Berichten: 686
Lid geworden op: 28 jan 2007 01:25
Bezit: Ss50z , cb50, chaly en monkey
Locatie: emmen

Re: Semi automaat

Bericht door cor »

Persoonlijk vind ik het at blok wat eerder wel te vinden was op een c50 de beste manier van schakelen als je relaxed wilt rijden. Beviel mij zeer goed.nu op de chaly een 12 volt cdi blok met semi automaat, werkt prima maar is wel even wennen. Is 70 cc en heeft het originele motornummer. Dus zal wel omgebouwd zijn( ontsteking en 70 cc op een 50 cc 6 volt blok).

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16203
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Semi automaat

Bericht door nielspbr »

cor schreef: 05 nov 2023 21:15 Persoonlijk vind ik het at blok wat eerder wel te vinden was op een c50 de beste manier van schakelen als je relaxed wilt rijden. Beviel mij zeer goed.nu op de chaly een 12 volt cdi blok met semi automaat, werkt prima maar is wel even wennen. Is 70 cc en heeft het originele motornummer. Dus zal wel omgebouwd zijn( ontsteking en 70 cc op een 50 cc 6 volt blok).
Dan rij je vast met een jincheng ontsteking rond, die past namelijk op 6v lange tap.

Plaats reactie