Honda Grom Kopie Urban

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
MeesGrom
4T-MSB beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2018 19:50

Honda Grom Kopie Urban

Bericht door MeesGrom »

Ik ben 16 en ik heb mijn brommer rijbewijs. Ik ben al lang opzoek naar een goede kopie van de honda grom 50cc omdat de honda grom scrambler nog maar een concept is. Ik kan veel van deze vinden maar het meest voorkomende merk is skyteam en de Urbans worden niet meer verkocht. Ze verkopen wel een m6 maar die lijkt niet erg op de grom en die vind ik niet mooi. Een merk genaamt Braaap maakt ze ook maar dat merk zit in australië. Ook heb je een Urban M3R die weer in Spanje zit. Je hebt dus per land verschillende model/merk namen die dit model produceert en ik vroeg mij af of iemand toevallig weet hoe het merk in Nederland heet. Hieronder staat een foto van de urban.


Afbeelding

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Honda Grom Kopie Urban

Bericht door nielspbr »

Gewoon skyteam, ik weet dat loef in houten in ieder geval de urban 125 had staan.

(en ook een rode 50cc skyteam m5, enduro achtig)


ps. Die scrambler gaat er niet komen, waarschijnlijk wel die nieuwe grom based monkey 125. en of daar ook een 50 van komt ...

MrSinga
4T-MSB zombie
Berichten: 2517
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes
Locatie: Santa-Cruz, Belgium

Re: Honda Grom Kopie Urban

Bericht door MrSinga »

Honda dealer en Corky zeiden me dat Honda geen tijd meer steekt in 50cc markt.
Hun modellen met injectie kosten teveel ivm de chinese brommers (scooters ook) en zijn niet meer rendabel

Nu, de Monkey 125 is ook nog steeds koffiedik kijken of die er komt in de Benelux. Volgens laatste berichten is het nog steeds niet zeker of ze deze hier willen invoeren. (En voor de prijs van 4.3k hoeft het voor mij ook niet)

Plaats reactie