CB50J

Hier kun je praten over je honda.
NIX
chaly addict
Berichten: 18833
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: CB50J

Bericht door NIX »

Maar zo is het wel. Er staan al zat CB's op NL kenteken. Wat de keurmeester precies uitspookt moet hij zelf weten. De verkoopverklaring is het belangrijkst. Soms lukt het zonder, maar meestal is geen verklaring, geen kenteken.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

JoostS.
4T-MSB beginner
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 mei 2015 15:49
Bezit: CB50J
Locatie: Hengelo, Overijssel

Re: CB50J

Bericht door JoostS. »

NIX schreef:Maar zo is het wel. Er staan al zat CB's op NL kenteken. Wat de keurmeester precies uitspookt moet hij zelf weten. De verkoopverklaring is het belangrijkst. Soms lukt het zonder, maar meestal is geen verklaring, geen kenteken.
Oke, het is bij mij op die manier gegaan in ieder geval
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1976
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: CB50J

Bericht door gerbrandicus »

En of een ding in het systeem staat is niet van belang. Hij moet gewoon van voor 1 januari 1998 zijn.
Neanderthaler: Die regels zijn dus versoepeld, je bent er vermoedelijk een paar jaar uit geweest. Je kunt nu alles met een bouwjaar tot 1998 keuren (dus t/m 1997).

neanderthaler2
4T-MSB beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jun 2015 12:09

Re: CB50J

Bericht door neanderthaler2 »

gerbrandicus schreef:En of een ding in het systeem staat is niet van belang. Hij moet gewoon van voor 1 januari 1998 zijn.
Neanderthaler: Die regels zijn dus versoepeld, je bent er vermoedelijk een paar jaar uit geweest. Je kunt nu alles met een bouwjaar tot 1998 keuren (dus t/m 1997).
Klopt, was al tijdje geen lid meer van dit forum. Laatste hondaatje verkocht net voor de invoer van het kenteken.

Ik heb die cb50's altijd mooie dingen gevonden, mits een beetje verbouwd. De basis is natuurlijk heel mooi, dat buizenframe en dat blok met die opstaande cylinder.

Plaats reactie