[Honda C310S] voorbereiding frame stralen/coaten.

Hier kun je praten over je honda.
Saik0
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1856
Lid geworden op: 17 mei 2009 20:37
Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Locatie: Amsterdam

Re: [Honda C310S] voorbereiding frame stralen/coaten.

Bericht door Saik0 »

Zooo, kijk m shinen! Netjes hoor!
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
john schreef: 03 mei 2019 10:59 zonder vering gaat je rug naar de tering.

Ronaldo
4T-MSB addict
Berichten: 844
Lid geworden op: 20 sep 2009 15:18
Bezit: Honda CY 50 _ 82cc
Honda Motra CT50
Honda VF1000R sc16
Immitatie Honda dax 150cc Daytona
Honda NSS300 Forza
Yamaha XV700 Virago
Suzuki AN650 Burgman
BMW e21 Alpina
Locatie: Omgeving Den Haag

Re: [Honda C310S] voorbereiding frame stralen/coaten.

Bericht door Ronaldo »

Dat ziet er inderdaad strak uit.

Heeft die gast toevallig ook een internetsite en kan die ook alle gewenste RAL kleuren doen?

lowrider
4T-MSB addict
Berichten: 643
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:59

Re: [Honda C310S] voorbereiding frame stralen/coaten.

Bericht door lowrider »

Nieuw management ? Ben in het verleden ook bij van Ommen geweest (stond toen een verstofte Mustang op een hefbrug of zolder oid.).
Was duur en kwaliteit van zwarte poedercoating was ronduit k$t.

Sjaak
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 152
Lid geworden op: 01 okt 2010 16:43
Bezit: C310S
Locatie: Amersfoort

Re: [Honda C310S] voorbereiding frame stralen/coaten.

Bericht door Sjaak »

Ronaldo schreef:Dat ziet er inderdaad strak uit.

Heeft die gast toevallig ook een internetsite en kan die ook alle gewenste RAL kleuren doen?
Dat heeft ie http://www.vanommencoating.com/ hij heeft alle RAL kleuren op voorraad.
Met een kleine hamer kun je geen grote klappen geven, met een grote hamer wel kleine klappen.

Gebruikersavatar
se7ven
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1018
Lid geworden op: 27 jan 2007 22:33
Bezit: 2x ss50 k3, 1x ss50 k1, bami: 3x 'monkey',1x jc knight
Locatie: regio Amersfoort

Re: [Honda C310S] voorbereiding frame stralen/coaten.

Bericht door se7ven »

lowrider schreef:Nieuw management ? Ben in het verleden ook bij van Ommen geweest (stond toen een verstofte Mustang op een hefbrug of zolder oid.).
Was duur en kwaliteit van zwarte poedercoating was ronduit k$t.
Wanneer hadden ze dan een hefbrug?

Ik heb slechte ervaring bij midcoat in Soest.
6 velgen laten coaten en 6x bubbels onder de coating. Dit betekend dat het nooit goed gestraald is.

Ander velgen bij van ommen special coating laten doen en die zijn perfect.

Maar ONTOPIC :

Frame enz zien er weer strak en als nieuw uit!
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Voor al uw trainingen : http://www.in-training.nl/
Afbeelding

Sjaak
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 152
Lid geworden op: 01 okt 2010 16:43
Bezit: C310S
Locatie: Amersfoort

Re: [Honda C310S] voorbereiding frame stralen/coaten.

Bericht door Sjaak »

Hallo allemaal, na een hele lange tijd (6 jaar) eindelijk een update van mijn C310S project. :D
Door omstandigheden heb ik niet veel aan mijn brommertje kunnen doen, met tussenpozen heb ik af en toe wat aangepakt.
Ik zal t.z.t. wat foto's plaatsen, mijn eerdere foto's hier op het forum zijn helaas verdwenen omdat ik een andere internet provider heb die geen eigen webruimte heeft.
Ik ben na de restauratie tijden bezig geweest om hem goed aan het lopen te krijgen, hij heeft even gelopen maar het was meestal dat ik liep en de brommer niet. :mrgreen:
Daardoor zakte de moed mij en beetje in de schoenen ik kwam er maar niet uit na alles te hebben nagekeken, maar vond het toch zonde dat ik er nog niet mee kon rijden.
Ik heb uieindelijk Coos in Zwolle gebeld en die zei breng hem maar hier dan kijk ik wel, gisteren belde hij al dat hij liep maar het te slecht weer was voor een proefrit. Net belde de monteur en zei dat nu alles goed was en goed liep, hij had de carburateur schoongemaakt en afgesteld. Ook had hij de versnellings kabel bijgesteld maar verder niets schokkends, alleen de km teller deed het niet zei hij, dat kan wel kloppen want ik denk dat de vierkante midden pen niet goed in de teller zit. Het koplamphuis heb ik nl diverse keren los gehad omdat de ''oortjes'' waar het huis mee vast zit niet goed waren en zodoende de teller kabel kennelijk niet goed heb aangedraaid.
Ik kan hem volgende week donderdag ophalen, mijn broer heeft een fietsen drager op zijn auto en die kan pas volgende week mee naar Zwolle.
Vanmiddag ga ik even naar Soest om een kenteken te laten slaan, dan kan ik die er volgende week gelijk opzetten.
Ook ga ik even naar een jet-helm kijken want ik heb zelf geen helm meer, vroeger in 1967 met mijn eerste C310S (3) was dat niet nodig, alleen voor lange ritten naar de kazerne in Wezep waar ik toen lag, had ik wel een helm op.
Eindelijk komt er nu schot in mijn project, en als het weer het toelaat een groot test ritje ga maken. :)
Met een kleine hamer kun je geen grote klappen geven, met een grote hamer wel kleine klappen.

Plaats reactie