Regen op brommervakantie

Hier kun je praten over je honda.
CB50dude
4T-MSB addict
Berichten: 969
Lid geworden op: 31 jan 2010 20:52
Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :(
Locatie: Eemnes

Re: Regen op brommervakantie

Bericht door CB50dude »

2mm is niets gewoon door beunen zoals Kevin dat doet door weer en wind!!!.
Ik zelf heb mij ook aan deze filosofie geholpen door Kevin niet zeuren maar beunen als je toch al gaat rijden laat ik me niet door wat regen tegenhouden dan neem ik maar wat extra kleding mee.

Ik reed laatst naar Maarssen en naar Utrecht en ben beide keren zeiknat geworden maar ik beunde door!!
Honda CoolDriver50

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16205
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Regen op brommervakantie

Bericht door nielspbr »

CB50dude schreef:2mm is niets gewoon door beunen zoals Kevin dat doet door weer en wind!!!.
Ik zelf heb mij ook aan deze filosofie geholpen door Kevin niet zeuren maar beunen als je toch al gaat rijden laat ik me niet door wat regen tegenhouden dan neem ik maar wat extra kleding mee.

Ik reed laatst naar Maarssen en naar Utrecht en ben beide keren zeiknat geworden maar ik beunde door!!
Zoek het woord beunen eens op :lol:

schwantz34
4T-MSB addict
Berichten: 716
Lid geworden op: 08 nov 2009 12:05
Bezit: Honda SS50, Honda CB72 "61, Aprilia RSV 1000R
Locatie: Baarn

Re: Regen op brommervakantie

Bericht door schwantz34 »

ik wou net zeggen, kevin en beunen?

nee, ik rij gewoon door de regen heen, meestal heb ik een mooie snowboard broek voor als het koud is en het regent hard, en een waterdicht motor jasje, dan rij ik gewoon door de regen.
als het zacht regent, gewoon gaan rijden, broek droogt wel weer op, en regenjasje kan je gewoon aandoen.
maar neem wel regenkleding mee voor als het toch echt hard gaat plenzen :mrgreen:

en inderdaad chris, je moet niet zo zijken, maar gewoon gaan met die banaan! euhh.. CD50! :D

rikkieh
4T-MSB regular
Berichten: 287
Lid geworden op: 22 sep 2009 18:03
Bezit: ss50.
Locatie: Ede, gld

Re: Regen op brommervakantie

Bericht door rikkieh »

Zo, ik zit nu op texel, reis is voorspoedig verlopen. Aardig vlot gedaan en lekker veel pauzes gehouden..we hadden geen haast.
Zit nu even bij een bekende te internetten.
Zoals 't klokje thuus tikt, tikt ie ook op de brommer...

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Re: Regen op brommervakantie

Bericht door john »

goedzoknul! nog wat aan de kroegenlijst gehad?
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

rikkieh
4T-MSB regular
Berichten: 287
Lid geworden op: 22 sep 2009 18:03
Bezit: ss50.
Locatie: Ede, gld

Re: Regen op brommervakantie

Bericht door rikkieh »

Onderweg hebben we nog wel een kroegje gepakt, maar toen nog maar niet aan het pils gegaan. Nu ondertussen weer terug, terugweg is ook soepel gegaan. Wel zeik en zeik nat geregend. Maar ja, kleinigheidje hou je altijd.
Zoals 't klokje thuus tikt, tikt ie ook op de brommer...

schwantz34
4T-MSB addict
Berichten: 716
Lid geworden op: 08 nov 2009 12:05
Bezit: Honda SS50, Honda CB72 "61, Aprilia RSV 1000R
Locatie: Baarn

Re: Regen op brommervakantie

Bericht door schwantz34 »

rikkieh schreef:Onderweg hebben we nog wel een kroegje gepakt, maar toen nog maar niet aan het pils gegaan. Nu ondertussen weer terug, terugweg is ook soepel gegaan. Wel zeik en zeik nat geregend. Maar ja, kleinigheidje hou je altijd.
Rock 'n Roll!! :twisted:

Plaats reactie