bouwjaar C50 tussen type

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
bor600
4T-MSB beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:04
Locatie: Amsterdam

bouwjaar C50 tussen type

Bericht door bor600 »

Wie o wie kan mij helpen met info om C50 tussentype van mn broertje te brommer keuren?

frame nummer is c50 8207xxx

grtz,

NIX
chaly addict
Berichten: 18835
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: bouwjaar C50 tussen type

Bericht door NIX »

Volgens de C50 lijst '82. Denk ik. Alles beginnend met 80-84. Vanaf 85 is '83.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

bor600
4T-MSB beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:04
Locatie: Amsterdam

Re: bouwjaar C50 tussen type

Bericht door bor600 »

en waar kan ik deze c50 lijst vinden, ik moet wel iets op papier hebben om te kunnen keuren lijkt mij. Ik heb wel zon japanse lijst, maar daar staat dit nummer niet op..

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: bouwjaar C50 tussen type

Bericht door niek is ik »

uit 82.

heb een tt cee frame uit Belgie(nouja eigenlijk heb ik hem aan mijn broer gedoneert) deze heeft dezelfde begin cijfers, en is uit 82...

hoe weet ik dat? dat vertelde de vorige eigenaar me(de zelfde man, die het GVA kwijtgeraakt was, de lullo) en de RDW. Daar was ik toen met het frame nummer heen geweest om het een en ander na te vragen over het nieuwe keuren, en die kon mij toen vertellen dat ie uit 82 was.(zonder dat ik daar al iets over had gezegd)

neem maar van mij aan, de rdw heeft voor alle ceetjes wel lijsten van wanneer ze zijn.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Sissemie
4T-MSB regular
Berichten: 253
Lid geworden op: 18 jun 2009 18:39
Bezit: CB50j
Locatie: De Meern, Utrecht

Re: bouwjaar C50 tussen type

Bericht door Sissemie »

Bel Honda Nederland, ze zijn er aardig en behulpzaam, ik had na 1 belletje mijn bouwjaarverklaring op de deurmat!

NIX
chaly addict
Berichten: 18835
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: bouwjaar C50 tussen type

Bericht door NIX »

Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

RobHonda
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1424
Lid geworden op: 31 jan 2007 13:56
Locatie: Den Haag

Re: bouwjaar C50 tussen type

Bericht door RobHonda »

niek is ik schreef:uit 82.

heb een tt cee frame uit Belgie(nouja eigenlijk heb ik hem aan mijn broer gedoneert) deze heeft dezelfde begin cijfers, en is uit 82...

hoe weet ik dat? dat vertelde de vorige eigenaar me(de zelfde man, die het GVA kwijtgeraakt was, de lullo) en de RDW. Daar was ik toen met het frame nummer heen geweest om het een en ander na te vragen over het nieuwe keuren, en die kon mij toen vertellen dat ie uit 82 was.(zonder dat ik daar al iets over had gezegd)

neem maar van mij aan, de rdw heeft voor alle ceetjes wel lijsten van wanneer ze zijn.
die was uit 84 toch? Of breng ik nu alles in de war?

bor600
4T-MSB beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:04
Locatie: Amsterdam

Re: bouwjaar C50 tussen type

Bericht door bor600 »

niek is ik schreef:uit 82.
neem maar van mij aan, de rdw heeft voor alle ceetjes wel lijsten van wanneer ze zijn.
Niek, waar is trouwens die topic van jou gebleven met die hele keur kermis?

Maar je zegt dus gewoon brommer in orde maken en afspraak maken?

Dan iemand nog tips om max 45 per uur te gaan. C rijdt nu 65 a 70, terwijl alles standaard is.. Misschien kan ik een ring in de uitlaat lassen ofzo? Het is een cdi blok tussentype, met vaste ontsteking, groene cdi.

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: bouwjaar C50 tussen type

Bericht door niek is ik »

roP je lult maar wat... 82 honder punten...

gewoon een pakking met een doorlaat van zo'n 6 mm tussen spruit en carb en het is oke... beproefde methode...

en inderdaad, technisch in orde maken, zo veel mogelijk documenten mee nemen(heb je niks, is dat jammer, altijd proberen spullen mee te nemen zodat ze zien dta je moeite hebt gedaan) en keuren maar...

edit:
waar het toppic is? geen idee... er is in iedergeval een artikel in het hvn magazine verschenen, waarin het zegmaar samengevat stond...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Gait
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 169
Lid geworden op: 29 jan 2007 02:36
Locatie: Hengelo (Gld)

Re: bouwjaar C50 tussen type

Bericht door Gait »

niek is ik schreef:roP je lult maar wat... 82 honder punten...

gewoon een pakking met een doorlaat van zo'n 6 mm tussen spruit en carb en het is oke... beproefde methode...

en inderdaad, technisch in orde maken, zo veel mogelijk documenten mee nemen(heb je niks, is dat jammer, altijd proberen spullen mee te nemen zodat ze zien dta je moeite hebt gedaan) en keuren maar...

edit:
waar het toppic is? geen idee... er is in iedergeval een artikel in het hvn magazine verschenen, waarin het zegmaar samengevat stond...
http://www.hondavereniging.nl/index.php ... em&id=1795
CY80 en Moto Guzzi V7 Classic

Plaats reactie