50cc dax nieuw blok meer cc

Hier kun je praten over je honda.
Brommert
4T-MSB addict
Berichten: 802
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:10
Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7
Locatie: Tilburg

Bericht door Brommert »

HIER kun je ook lekker goedkope blokken vinden, alleen wel zonder carb, schakel pookje en kickstarter.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Afbeelding

Marinus84
4T-MSB addict
Berichten: 561
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:20
Locatie: Haarlem

Bericht door Marinus84 »

Brommert schreef:HIER kun je ook lekker goedkope blokken vinden, alleen wel zonder carb, schakel pookje en kickstarter.
Of deze:
http://www.minibikeshop.nl/main.php?sub ... mer=101366

Vind ik kwa looks wat mooier dan die van Nemeco.

xMARKx
4T-MSB regular
Berichten: 427
Lid geworden op: 22 sep 2007 19:55
Bezit: C50 '71
Chaly '73
Z50J1 '74
Z50JC '82
SS50Z K1
Locatie: Maarssen

Bericht door xMARKx »

SBP schreef: zijn er nederlandse sites waar je kan kopen, vind dat ebay toch niet helemaal 100% betrouwbaar..

gr
Ebay is één van de meest betrouwbare mogelijkheden op het internet om iets te kopen.

toerieteller
4T-MSB addict
Berichten: 586
Lid geworden op: 28 jan 2007 08:58
Bezit: ss50 c50 cd50 c310a
Locatie: amsterdam

Bericht door toerieteller »

en ebay is relaxt dat als je een compleet blok koopt bij een groothandelaar, in de doos met alle meuk erbij.
dat je voor weinig geld een redelijk blokje hebt met een beetje mazzel.
mijn laatste koop was op de foto een loncinblok 125cc (146,--thuis op de mat), en kreeg een lifan binnen, zat jammergenoeg wel een carb bij waar ik er al 2 van had(thunder), maar voor de rest weer een toppertje.
alleen was 125cc een beetje te veel van het goede voor mij en mijn brommer, en miste de toeren die een 110cc kan maken :twisted:
dus snel weer verkocht na de hondadag en mijn vakantie naar berlijn voor honderd euries(zonder toebehoren).

mis de tijden dat er een overvloed aan 110cc blokken op ebay stonden, mijn cheapest buy was een complete 110cc voor 127,-- thuis op de mat.(was wel een doortrapper 4 bak, met electrostart onder)
Afbeelding cdi for life! Afbeelding

Plaats reactie