1 startknop/drukschakelaar. Met 2 pootjes.
1 starterrelais met 2 pootjes en 2 bouten voor de dikke snoeren.
1 startmotor.
1 12volt accu met een hoge capaciteit.
3 dikke snoeren voor de startmotor, waarvan er 2 waarschijnlijk al vast zitten aan de startmotor.
3 stukken normaal snoer.
Eerst maar de dikke snoeren.
- Van de pluspool van de accu een dik snoer naar 1 van de 2 bouten aan het start-relais.
- Van de andere bout van het startrelais naar de plus van de startmotor.
- Van de min van de startmotor direct naar de minpool van de accu.
Nu de dunne snoeren.
- Vanaf de rode draad in de koplamp of het frame (Hondakleur, bij Chinees soms anders. Dit is de plus van de accu, mits het contact aan staat) naar 1 van de 2 polen van je startknop.
- Vanaf de andere pool van je startknop een snoer naar de pluspool van je relais.
- Vanaf de minpool van het relais een draad die je aansluit op de lichtgroene draad met rode streep in de koplamp of het frame (hondakleur, bij Chinees soms anders). Dit is de draad die naar je neutraalschakelaar loopt. Deze maakt contact met de massa als je in zijn vrij staat.
Maar alleen als het contact van de brommer aan staat en de versnellingsbak in zijn vrij geschakeld staat.
Succes!