Te ruil: 50cc bami e-start voor 70cc bami e-start

Verkoop hier je honda brommers of onderdelen. Alleen voor particulieren.
Kaaskabouter
Frequent 4T-MSB visitor
Bezit: Puch Maxi Viertakt
Honda PC50
Honda CB50J
Honda CD50-H
Jincheng Singa
Peugeot XPS Viertakt

Te ruil: 50cc bami e-start voor 70cc bami e-start

Bericht door Kaaskabouter » 25 apr 2018 09:36

Wat is het?

Ik heb een poos geleden een 50cc bamiblok gemarktplaatst met een e-start aan de onderkant van het blok. Hij heeft 4 versnellingen in normaal patroon met handkoppeling. Doordat ik van gedachten ben veranderd over de te varen koers van m'n project doe ik dit blok weer van de hand. Zoals je kunt zien ziet het er keurig uit, ik denk dat het maar een korte tijd heeft gelopen onder de brommer van de vorige eigenaar. Dat was een C, daarom zit er een valstroompje op die je er bij krijgt. De vlekken op de zijkant zijn nog van de montageolie. Ik heb dit blok niet onder een eigen brommer gehad en kan dus niet garanderen dat hij loopt, maar ik heb er weinig twijfels over. Mocht hij toch niet lopen dan maken we de ruil natuurlijk gewoon ongedaan.

Wat wil ik ervoor terug?

Eigenlijk zo'n zelfde blok, maar dan met 70cc. Dus ook met een e-start aan de onderkant van het blok, 4 versnellingen in normaal patroon en handkoppeling. Het liefst in een vergelijkbare staat maar minder mooi mag ook. Als hij het maar gewoon doet, en als ik wat bij moet leggen is dat geen probleem.
Alternatief: Ik zoek ook nog een 50cc bamiblok (met zelfde versnellingsbak) maar dan zonder e-start.

Hopelijk levert dit wat op!

Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie