HDD gezwets

Bespreek hier het tofste evenement van het jaar. De HondaDag 2012. Georganiseerd door de Honda 4-takt oldtimer bromfietsen Vereniging Nederland.
DAX6
4T-MSB regular
Berichten: 287
Lid geworden op: 06 dec 2009 16:52

Re: HDD gezwets

Bericht door DAX6 »

[quote="NIX"]Zitten we nou nog steeds over die rotzoomers te zeuren? Ik heb me op de HDD ingehouden, maar volgend jaar gaat de fik erin zodra ik er een zie!

We zullen zien :P sans rancune
Dit zijn precies dezelfde scheldpartijen als toen de Bami 's verschenen ....en een die-hard Honda rijder stopt geen Chinees/ imi spul in zijn brommer. Ik doe het in ieder geval nooit, maar ja...bedreigen op papier is makkelijk en voor sommigen revolutionair.
Als je zeg maar 350 leden hebt en er komen maar 20 mensen naar een ALV kan je nauwelijks een beslissing nemen...... en mijn rot Zoomer ,ik ben blij dat ik hem heb....voor de toekomst heb ik een 2de gekocht.
Voor rest laat ik de discussie voor wat het is....mij best...ik kom de machine niet aanprijzen...dat doet hij zelf wel door mij daar te brengen waar ik heen wil en daar zal je nog verbaasd over staan in de toekomst....een beetje respect is wel op zijn plaats hoe je er ook over denkt.. vriendelijke Honda groet, Herman

ml03zl
Moderator
Berichten: 1259
Lid geworden op: 16 jan 2007 20:27
Bezit: .
ZB50 (2x)
Z50A
CD50
Monster S4
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: HDD gezwets

Bericht door ml03zl »

Grappig stukje Herman, zeker als je bedenkt dat jij, met een niet al te positief stukje op de website van de Zoomer club, van te voren de boel al lekker aan het opstoken was.
http://www.ktm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pablo
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 61
Lid geworden op: 19 jun 2012 13:31
Bezit: Mijn vlaggenship NPS50
Locatie: Utrecht

Re: HDD gezwets

Bericht door Pablo »

ml03zl schreef:Grappig stukje Herman, zeker als je bedenkt dat jij, met een niet al te positief stukje op de website van de Zoomer club, van te voren de boel al lekker aan het opstoken was.
Ik herken Herman hier niet in van de andere website.
Weet je zeker dat hij het was en niet een andere hippie?

ml03zl
Moderator
Berichten: 1259
Lid geworden op: 16 jan 2007 20:27
Bezit: .
ZB50 (2x)
Z50A
CD50
Monster S4
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: HDD gezwets

Bericht door ml03zl »

100% zeker.
http://www.ktm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

lowrider
4T-MSB addict
Berichten: 643
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:59

Re: HDD gezwets

Bericht door lowrider »

Pablo schreef: Weet je zeker dat hij het was en niet een andere hippie?
Kunt enkele reacties nalezen op 4-stroke.net en de cache van het zoomerforum mocht je geinteresseerd zijn in strijdbijl lariekoek en zoomer promotie gezemel.

http://www.4-stroke.net/forum/index.php ... 899.0.html
http://webcache.googleusercontent.com/s ... =firefox-a

En kom eens van die kast af..

Pablo
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 61
Lid geworden op: 19 jun 2012 13:31
Bezit: Mijn vlaggenship NPS50
Locatie: Utrecht

Re: HDD gezwets

Bericht door Pablo »

lowrider schreef:Kunt enkele reacties nalezen op 4-stroke.net en de cache van het zoomerforum mocht je geinteresseerd zijn in strijdbijl lariekoek en zoomer promotie gezemel.

http://www.4-stroke.net/forum/index.php ... 899.0.html
http://webcache.googleusercontent.com/s ... =firefox-a

En kom eens van die kast af..
hmm, hard bewijs, dankje. Ik zelf schoot uit mijn slof en kan dat niet goed praten maar zie toch deze post.
Verder zal ik nu stilletjes in de hoek staan, das beter dan op de kast.

Dezelfde Jasper
chalykiller
Berichten: 781
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:00
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: HDD gezwets

Bericht door Dezelfde Jasper »

''Sorry maar alles wat met HVN heeft te maken moet ik niks mee hebben. (zoals Jeroen aangaf)
Hoe durf je, jezelf "Honda 4-takt vereniging" te noemen en vervolgens Honda's 4-takts uit te sluiten.

Fok die club! (alhoewel ik dat heeeel jammer vindt, naast een oldtimer staan is niks mis mee!)''

''Ik heb bijna de behoefte om een rechtszaak aan te spannen om hun ervoor te forceren dat ze hun naam moeten aanpassen naar 'oldtimer honda vereniging' i.p.v. 'honda vereniging', iets met discriminatie. Alleen heb ik geen rechten gestudeerd dus heb geen idee of het een kans maakt.

Tevens vindt ik ook dat we geen link moeten plaatsen naar zo'n pauper club maar wie ben ik Sorry als ik bitter overkom. Maar ik kan geen enkele respect op brengen en tevens heb ik helemaal niks tegen honda oldtimers, integendeel, als ik een schuur had, stond er minimaal eentje erin.''

En dan heb ik je nog binnengelaten bij de HDD ook, godverdomme ik lijk Jezus wel! Maar is het nou klaar met dat zoomergezeik?!

Ik denk dat de genuanceerde intersubjectieve conclusie is dat zoomers fokken lelijke scooters zijn met een stel autistische tyfusbestuurders. Allemaal.

hypercub
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1807
Lid geworden op: 28 jan 2007 09:22
Bezit: CY50 R&P
Locatie: Knastaksel, `s zomers in knoesterveen

Re: HDD gezwets

Bericht door hypercub »

The question is.......
Will it blend?
:D
Life is too short for lousy coffee.

lupomob
4T-MSB regular
Berichten: 418
Lid geworden op: 18 mar 2011 18:34
Bezit: Een heuze bami monkey
Locatie: lelystad

Re: HDD gezwets

Bericht door lupomob »

Ik heb een bami....en ben er trots op.....

Wat betreft de zoomer....tja het is een vreemde eend in de bijt maar moet eerlijk zeggen dat ik me er geen moment aanvheb geergert tijdens de hdd.
Mooie machientjes alleen aan het uiterlijk moet ik even wennen.
Beetje chopper achtig scooter model....
On the first day god created the 2 stroke engine, on the second day he was pissed bij the sound off the 2 stroke and created the 4 stroke engine. just perfect

ml03zl
Moderator
Berichten: 1259
Lid geworden op: 16 jan 2007 20:27
Bezit: .
ZB50 (2x)
Z50A
CD50
Monster S4
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: HDD gezwets

Bericht door ml03zl »

Dezelfde Jasper schreef:''Sorry maar alles wat met HVN heeft te maken moet ik niks mee hebben. (zoals Jeroen aangaf)
Hoe durf je, jezelf "Honda 4-takt vereniging" te noemen en vervolgens Honda's 4-takts uit te sluiten.

Fok die club! (alhoewel ik dat heeeel jammer vindt, naast een oldtimer staan is niks mis mee!)''

''Ik heb bijna de behoefte om een rechtszaak aan te spannen om hun ervoor te forceren dat ze hun naam moeten aanpassen naar 'oldtimer honda vereniging' i.p.v. 'honda vereniging', iets met discriminatie. Alleen heb ik geen rechten gestudeerd dus heb geen idee of het een kans maakt.

Tevens vindt ik ook dat we geen link moeten plaatsen naar zo'n pauper club maar wie ben ik Sorry als ik bitter overkom. Maar ik kan geen enkele respect op brengen en tevens heb ik helemaal niks tegen honda oldtimers, integendeel, als ik een schuur had, stond er minimaal eentje erin.''

En dan heb ik je nog binnengelaten bij de HDD ook, godverdomme ik lijk Jezus wel! Maar is het nou klaar met dat zoomergezeik?!

Ik denk dat de genuanceerde intersubjectieve conclusie is dat zoomers fokken lelijke scooters zijn met een stel autistische tyfusbestuurders. Allemaal.
Bedenk wel dat Pablo inmiddels het licht heeft gezien, die komt de volgende honda-dag waarschijnlijk op een dax of monkey.
http://www.ktm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pablo
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 61
Lid geworden op: 19 jun 2012 13:31
Bezit: Mijn vlaggenship NPS50
Locatie: Utrecht

Re: HDD gezwets

Bericht door Pablo »

haha :) ik denk een Cub of Cjaly :P Eerst de motor rijbewijs halen (wil iets meer dan 50cc)
Dezelfde Jasper schreef:En dan heb ik je nog binnengelaten bij de HDD ook, godverdomme ik lijk Jezus wel! Maar is het nou klaar met dat zoomergezeik?!

Ik denk dat de genuanceerde intersubjectieve conclusie is dat zoomers fokken lelijke scooters zijn met een stel autistische tyfusbestuurders. Allemaal.
Je hebt helemaal gelijk *schaam*
Op je laatste zin na, dan verlaag je jezelf op ons niveau.

NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: HDD gezwets

Bericht door NIX »

Nee, dat zijn we hier van Jaspie gwend.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Pablo
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 61
Lid geworden op: 19 jun 2012 13:31
Bezit: Mijn vlaggenship NPS50
Locatie: Utrecht

Re: HDD gezwets

Bericht door Pablo »

ok :) als Jasper door wilt gaan kan ik alleen maar met een rood gezicht de andere wang tonen en dan ben ik niet eens religieus.

*edit*
verder kan ik ook alleen mijn excuus aanbieden voor het trash talk.
Misschien een onderdeel voor HDD2013, gooi een tomaat naar de trash talker?

rebelle
4T-MSB beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 jun 2012 15:44
Bezit: Honda dax OT 49cc original 1979
Honda dax OT > 49cc original ( project)
Honda PX klasse A 1987 original
Honda cherry monkey > 49cc original
Honda z50 A original ( project)
Honda zoomer 2011 original

Re: HDD gezwets

Bericht door rebelle »

Zijn we nu Honda liefhebbers of niet .
Ik wel en ik ben er trots op .

KiP
postslet
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 jan 2008 22:23
Locatie: Winterswijk

Re: HDD gezwets

Bericht door KiP »

ik ook, maar ook honda kan gedrochten bouwen
Afbeelding

Plaats reactie