HDD gezwets

Bespreek hier het tofste evenement van het jaar. De HondaDag 2012. Georganiseerd door de Honda 4-takt oldtimer bromfietsen Vereniging Nederland.
Dezelfde Jasper
chalykiller
Berichten: 781
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:00
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: HDD gezwets

Bericht door Dezelfde Jasper »

De HDD was zo mooi, gezellig en iedereen kon het met elkaar vinden, en dan gaan we hier zitten discussiëren, typisch :D
CB50dude schreef: Ik zie het probleem met het toelaten van Zoomers niet maar dan hoor ik ook niet bij het HVN bestuur vriendenclubje.
En dat vriendenclubje neemt vaak de beslissingen en kent elkaar goed dus is het voor iemand zoals ik lastig om er een speld tussen te krijgen.
Misschien licht het aan mij maar misschien ook niet maar voor mijn gevoel krijg ik er toch nooit een speld tussen.
Daar word ik een beetje naar van. En aangezien ik nu moet leren voor een tentamen ga ik nog reageren ook.
Zoals gezegd wordt zoiets bij de ALV besproken, dus naast dat het onzin is vind ik dit de klassieke ''die politiek, het zijn allemaal zakkenvullers!''-houding. Er zijn vacatures, dus ga dan het bestuur in of hou je gezwets bij jezelf.
Toen ik het bestuur in ging kende ik maar 1 iemand. Mijn opvolger, Dorith, is het bestuur in gegaan zonder iemand te kennen. En ik kende Joost en Lonneke ook niet zo goed, etc. Dat je elkaar vaker spreekt als bestuur, waardoor je elkaar leert kennen, is nogal logisch, maar trek dan niet zulke domme conclusies en ga het bestuur in.

Ohja, ik vind Zoomers helemaal kut! Ik heb er niets mee, ik hou van oude troep. Maar de vereniging als geheel beslist over zoiets. Dus breng het in stemming op de volgende ALV.

NIX
chaly addict
Berichten: 18807
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: HDD gezwets

Bericht door NIX »

Zitten we nou nog steeds over die rotzoomers te zeuren? Ik heb me op de HDD ingehouden, maar volgend jaar gaat de fik erin zodra ik er een zie!

Novio's vind ik trouwens ook stomme dingen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Gewoon Tania
4T-MSB addict
Berichten: 856
Lid geworden op: 02 feb 2007 20:34

Re: HDD gezwets

Bericht door Gewoon Tania »

Ik denk dat alles ook gewoon niet TE serieus genomen moet worden jongens.... jullie lijken wel een stel wijven bij elkaar!


ik zag trouwens al een novio met een aansteeklont!

Pablo
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 61
Lid geworden op: 19 jun 2012 13:31
Bezit: Mijn vlaggenship NPS50
Locatie: Utrecht

Re: HDD gezwets

Bericht door Pablo »

Dezelfde Jasper schreef:De HDD was zo mooi, gezellig en iedereen kon het met elkaar vinden
Als nieuweling kan ik dit helemaal beamen. Ik heb niet één iemand slechte dingen horen zeggen over de Zoomer op de HDD. Het is alleen erg jammer dat als ik hier een vriendelijke bedankje kom plaatsten dat er direct een discussie los komt en mensen (kijkt niet naar Jurrien) zich er zelfs heel negatief erover uitlaten.

Als iemand zo mannelijk/vrouwelijk was en het had gezegd op de HDD dan hadden we een mooi gesprek zodat ik ook beter kan begrijpen wat er lelijk aan wordt gevonden. Nu heb ik gevoel dat ze stil waren en deze topic zien om zich er toch nog over uit te laten.
NIX schreef:Zitten we nou nog steeds over die rotzoomers te zeuren? Ik heb me op de HDD ingehouden, maar volgend jaar gaat de fik erin zodra ik er een zie!

Novio's vind ik trouwens ook stomme dingen.
Nee, we hadden het over benzine verbruik v/d honda's, HDD en HvN. Dat het woord zoomer erin voorkomt en je direct allergisch begint te worden is toch echt jouw probleem. Maar goed het was niet mijn intentie dus misschien kan jij het 'goede voorbeeld' geven en een wending in het gespreksstof doen.

Moet je alleen wel met wat meer komen dan "Zitten we hier verdomme weer over zoomers te lullen?" of "Zitten we nou nog steeds over die rotzoomers te zeuren?"

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: HDD gezwets

Bericht door nielspbr »

Gewoon Tania schreef: ik zag trouwens al een novio met een aansteeklont!
Daarom noemde HJ hem ook molotovnoof.

NIX
chaly addict
Berichten: 18807
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: HDD gezwets

Bericht door NIX »

Pablo schreef:
Dezelfde Jasper schreef:De HDD was zo mooi, gezellig en iedereen kon het met elkaar vinden
Als nieuweling kan ik dit helemaal beamen. Ik heb niet één iemand slechte dingen horen zeggen over de Zoomer op de HDD. Het is alleen erg jammer dat als ik hier een vriendelijke bedankje kom plaatsten dat er direct een discussie los komt en mensen (kijkt niet naar Jurrien) zich er zelfs heel negatief erover uitlaten.

Als iemand zo mannelijk/vrouwelijk was en het had gezegd op de HDD dan hadden we een mooi gesprek zodat ik ook beter kan begrijpen wat er lelijk aan wordt gevonden. Nu heb ik gevoel dat ze stil waren en deze topic zien om zich er toch nog over uit te laten.
NIX schreef:Zitten we nou nog steeds over die rotzoomers te zeuren? Ik heb me op de HDD ingehouden, maar volgend jaar gaat de fik erin zodra ik er een zie!

Novio's vind ik trouwens ook stomme dingen.
Nee, we hadden het over benzine verbruik v/d honda's, HDD en HvN. Dat het woord zoomer erin voorkomt en je direct allergisch begint te worden is toch echt jouw probleem. Maar goed het was niet mijn intentie dus misschien kan jij het 'goede voorbeeld' geven en een wending in het gespreksstof doen.

Moet je alleen wel met wat meer komen dan "Zitten we hier verdomme weer over zoomers te lullen?" of "Zitten we nou nog steeds over die rotzoomers te zeuren?"
Dit is het hondadag topic en er is hier in de loop der jaren genoeg over zoomers afgeouwehoerd. Dat we fatsoenlijk genoeg zijn om je op de HDD niet met pek en veren af te voeren, betekent niet dat je hier over je zoomer moet komen zeuren of omdat we je verder best aardig vinden, ineens zoomers ook leuk vinden. Ik ben zelf ook gek van FS1, maar bah, yamaha, en bah 2T. Dus lul ik op het FS1 forum over FS1's en hier over oude honda's en hun klonen. Op de site staat de doelgroep gewoon duidelijk aangegeven.

Ik heb heus wel gezien dat je een behulpzame vent bent en prima dat je het op de HDD naar je zin ik denk dat ik je als persoon ook best aardig vind, had, maar hou op over die zoomer aub.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Pablo
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 61
Lid geworden op: 19 jun 2012 13:31
Bezit: Mijn vlaggenship NPS50
Locatie: Utrecht

Re: HDD gezwets

Bericht door Pablo »

NIX schreef:Dit is het hondadag topic en er is hier in de loop der jaren genoeg over zoomers afgeouwehoerd. Dat we fatsoenlijk genoeg zijn om je op de HDD niet met pek en veren af te voeren, betekent niet dat je hier over je zoomer moet komen zeuren of omdat we je verder best aardig vinden, ineens zoomers ook leuk vinden. Ik ben zelf ook gek van FS1, maar bah, yamaha, en bah 2T. Dus lul ik op het FS1 forum over FS1's en hier over oude honda's en hun klonen. Op de site staat de doelgroep gewoon duidelijk aangegeven.

Ik heb heus wel gezien dat je een behulpzame vent bent en prima dat je het op de HDD naar je zin ik denk dat ik je als persoon ook best aardig vind, had, maar hou op over die zoomer aub.
Ja eens, zoals ik meerdere keren heb aangegeven wou ik niet over het Z-woord praten/discussiëren/bevlekken. Dus ja laten we hier graag mee ophouden. Ik wordt er nu ook al helemaal moe van.

rebelle
4T-MSB beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 jun 2012 15:44
Bezit: Honda dax OT 49cc original 1979
Honda dax OT > 49cc original ( project)
Honda PX klasse A 1987 original
Honda cherry monkey > 49cc original
Honda z50 A original ( project)
Honda zoomer 2011 original

Re: HDD gezwets

Bericht door rebelle »

nielspbr schreef:Hij heeft ook een snor-px in zijn voertuigpark. Over vreemde brommers gesproken.
Die kom je zeker niet op elke hoek van de straat tegen .
Gelukkig maar ..

hypercub
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1807
Lid geworden op: 28 jan 2007 09:22
Bezit: CY50 R&P
Locatie: Knastaksel, `s zomers in knoesterveen

Re: HDD gezwets

Bericht door hypercub »

Maar even serieus,
hoe doet een 65cc set het onder een zoemer?
Life is too short for lousy coffee.

Pablo
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 61
Lid geworden op: 19 jun 2012 13:31
Bezit: Mijn vlaggenship NPS50
Locatie: Utrecht

Re: HDD gezwets

Bericht door Pablo »

GY6 past eronder en die heb je van 50cc tot 250cc: 4takt, luchtgekoeld en met CDI.
Tot zo ver heb ik alleen een 125cc versie gezien in NL 8-)

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: HDD gezwets

Bericht door butt head »

Pablo schreef:GY6 past eronder en die heb je van 50cc tot 250cc: 4takt, luchtgekoeld en met CDI.
Tot zo ver heb ik alleen een 125cc versie gezien in NL 8-)
maar ja als je meer dan 70cc onder je brommer hebt dan ben je niet stoer.

als je 65cc hebt dan ben je de bom.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

KiP
postslet
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 jan 2008 22:23
Locatie: Winterswijk

Re: HDD gezwets

Bericht door KiP »

maar dan wel op brom kenteken
Afbeelding

CB50dude
4T-MSB addict
Berichten: 969
Lid geworden op: 31 jan 2010 20:52
Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :(
Locatie: Eemnes

Re: HDD gezwets

Bericht door CB50dude »

Dan ben je helemaal niet the bom dan ben je de Thijs. :wink:
Honda CoolDriver50

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: HDD gezwets

Bericht door butt head »

CB50dude schreef:Dan ben je helemaal niet the bom dan ben je de Thijs. :wink:
nee want die van mij staat op motor kenteken dus ik ben een prutser. :P
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

CB50dude
4T-MSB addict
Berichten: 969
Lid geworden op: 31 jan 2010 20:52
Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :(
Locatie: Eemnes

Re: HDD gezwets

Bericht door CB50dude »

butt head schreef:
CB50dude schreef:Dan ben je helemaal niet the bom dan ben je de Thijs. :wink:
nee want die van mij staat op motor kenteken dus ik ben een prutser. :P
:cry:
Honda CoolDriver50

Plaats reactie