[26-06-2011] Hondadag 2011

Bespreek hier het tofste evenement van het jaar. De HondaDag 2011. Georganiseerd door de Honda 4-takt oldtimer bromfietsen Vereniging Nederland.
Hells Ezel
HVN oppergodin
Berichten: 661
Lid geworden op: 29 jan 2007 13:29
Bezit: 3 Puchs
Locatie: Iron Laiden Ruk City
Contacteer:

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Hells Ezel »

of dit ontwerp als achterkant gebruiken het komende anderhalf jaar. heel gaaf!

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Mano »

Moeten we niet gewoon een topic starten voor ideeën voor het jubileum jaar?
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

Hells Ezel
HVN oppergodin
Berichten: 661
Lid geworden op: 29 jan 2007 13:29
Bezit: 3 Puchs
Locatie: Iron Laiden Ruk City
Contacteer:

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Hells Ezel »

misschien kunnen we daar nog een paar maandjes mee wachten, dat we die in het jubileumjaar kunnen 'lanceren' :) anders wordt iedereen t-shirt moe ofzo..

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Mano »

Voor de shirts ja, maar ik bedoelde ook voor andere ideeën die mensen misschien hebben , voor de Honda dag, het Magazine, enz.
dan kan iedereen die ineens een ingeving heeft die op een plek kwijt waar we het ook terug kunnen vinden.
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

Midnight Creations
4T-MSB addict
Berichten: 923
Lid geworden op: 07 jun 2011 18:15
Bezit: Liefde voor Techniek.
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Midnight Creations »

Zit wat in :roll:

Ik ken iemand die ook erg in de weer is met stickers ontwerpen en plotten, ook t-shirts drukken en ontwerpen enz... (Als hier al iemand is voor de shirts is dat natuurlijk al geregeld, maar kwa stickers?)
Als je jong blijft, sterf je nooit

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Mano »

Midnight Creations schreef:Zit wat in :roll:

Ik ken iemand die ook erg in de weer is met stickers ontwerpen en plotten, ook t-shirts drukken en ontwerpen enz... (Als hier al iemand is voor de shirts is dat natuurlijk al geregeld, maar kwa stickers?)
Nee die shirts kwamen uit de lucht vallen :mrgreen:

We hebben verschillende ontwerp wedstrijden gehouden,,dus de shirts worden door de forumleden ontworpen en gekozen.
Ik heb die daarna uitgewerkt zodat ze ook uitvoerbaar/te drukken waren.De resultaten heb je vast gezien op de Hondadag :D
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

Midnight Creations
4T-MSB addict
Berichten: 923
Lid geworden op: 07 jun 2011 18:15
Bezit: Liefde voor Techniek.
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Midnight Creations »

Jep, gezien en dat zag er erg goed uit 8-) Daarom zei ik ook al dat dat dan niet hoeft ;)(Wil niemand in de vingers snijden :wink: )
Als je jong blijft, sterf je nooit

Hells Ezel
HVN oppergodin
Berichten: 661
Lid geworden op: 29 jan 2007 13:29
Bezit: 3 Puchs
Locatie: Iron Laiden Ruk City
Contacteer:

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Hells Ezel »

speciaal topic hiervoor openen? :) 25-jaar-stickers vind ik ook een leuk idee. maar eh ze verkopen nauwelijks dus ze moeten wel heeeel goedkoop zijn ;)

wat betreft ideeën voor het magazine (jubileumuitgave, deze winter dus): wees snel, want de interviews worden nu gehouden. ik ben nog op zoek naar verzamelaars voor een korte rubriek. tips iemand?

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door butt head »

Hells Ezel schreef:speciaal topic hiervoor openen? :) 25-jaar-stickers vind ik ook een leuk idee. maar eh ze verkopen nauwelijks dus ze moeten wel heeeel goedkoop zijn ;)

wat betreft ideeën voor het magazine (jubileumuitgave, deze winter dus): wees snel, want de interviews worden nu gehouden. ik ben nog op zoek naar verzamelaars voor een korte rubriek. tips iemand?
misschien een tip om verzemelaars te vinden. een beetje langs de toko's gaan en vragen of hun een verzamelaar kennen die lid is van de hvn en eventuweel een stukje voor het 25jaarig jubuleum willen schrijven.
misschien ook wel leuk om mensen die aan de wieg van de hvn hebben gestaan om die ook te intervieuwen hoe het toen was en nu. er zullen er vast wel een paar leden zijn die 25 jaar lid zijn.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Midnight Creations
4T-MSB addict
Berichten: 923
Lid geworden op: 07 jun 2011 18:15
Bezit: Liefde voor Techniek.
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Midnight Creations »

Misschien ook een patch voor het 25jarig bestaan van de club, staat leuk onder-naast de andere patch van de HVN ;)
Als je jong blijft, sterf je nooit

Hells Ezel
HVN oppergodin
Berichten: 661
Lid geworden op: 29 jan 2007 13:29
Bezit: 3 Puchs
Locatie: Iron Laiden Ruk City
Contacteer:

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Hells Ezel »

butt head schreef:
Hells Ezel schreef:speciaal topic hiervoor openen? :) 25-jaar-stickers vind ik ook een leuk idee. maar eh ze verkopen nauwelijks dus ze moeten wel heeeel goedkoop zijn ;)

wat betreft ideeën voor het magazine (jubileumuitgave, deze winter dus): wees snel, want de interviews worden nu gehouden. ik ben nog op zoek naar verzamelaars voor een korte rubriek. tips iemand?
misschien een tip om verzemelaars te vinden. een beetje langs de toko's gaan en vragen of hun een verzamelaar kennen die lid is van de hvn en eventuweel een stukje voor het 25jaarig jubuleum willen schrijven.
misschien ook wel leuk om mensen die aan de wieg van de hvn hebben gestaan om die ook te intervieuwen hoe het toen was en nu. er zullen er vast wel een paar leden zijn die 25 jaar lid zijn.
ik ga binnenkort toch nog langs wat toko's, dus dan zal ik dat meteen wel vragen!
en alle prominenten uit de begintijd hebben we geïnterviewd of staan op het lijstje, dus dat gaat wel goed komen :)

Lejon
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1383
Lid geworden op: 24 jan 2009 12:55
Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit
Locatie: Leimuiden

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Lejon »

Herman weet ook veel over elk type te vertellen. Misschien kun je hem tot een interview krijgen?
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"

Roxanne
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1133
Lid geworden op: 21 mei 2008 17:27
Bezit: Honda c50.
Locatie: Hazerswoude Rijndijk

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Roxanne »

Lejon schreef:Herman weet ook veel over elk type te vertellen. Misschien kun je hem tot een interview krijgen?
Ik had daar gister ook al aan zitten denken. Ik denk wel dat Herman bereid is tot het geven van een intervieuw. Is je zelf iets wil weten over bepaalde modellen kan je het altijd aan hem vragen en hij legt het gerust met veel plezier uit. Weet iemand hoe het nu met hem gaat?
Tuut tuut ik ben het Ctje van Rox.

Midnight Creations
4T-MSB addict
Berichten: 923
Lid geworden op: 07 jun 2011 18:15
Bezit: Liefde voor Techniek.
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Midnight Creations »

Als je zoveel van Honda's weet moet het wel goed gaan met je :wink:
Als je jong blijft, sterf je nooit

NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door NIX »

Als je rug al in puin ligt en je wordt ook nog eens van je brommer gereden, heb je over het algemeen weinig aan je Honda kennis om je lekker te voelen, ben ik bang.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Plaats reactie