[26-06-2011] Hondadag 2011

Bespreek hier het tofste evenement van het jaar. De HondaDag 2011. Georganiseerd door de Honda 4-takt oldtimer bromfietsen Vereniging Nederland.
madass
4T-MSB regular
Berichten: 386
Lid geworden op: 14 jun 2008 21:52
Bezit: Skyteam cobra
Locatie: Hoorn

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door madass »

nielspbr schreef:Prachtige c inderdaad met die dikke achterbrug en achterwiel, alleen vind ik de standaard voorkant er niet helemaal bij passen.

@madass, die olieboten waren idd wat minder, zeker als je er een tijdje achter hing.
erg dacht .. dat het de voorloper was voor de intocht voor november :P

was een zwarte ss met rode tank die echt veel rookte

bij mij ging mn vulling van mn demper er aan .. dus teveel herrie
Hop hop gas dr op :twisted:
Skyteam cobra building

Spherius
chaly's angel
Berichten: 1686
Lid geworden op: 29 jan 2007 08:37
Bezit: Grotestoeremannenmotor
Locatie: Zevenaars, veertien billen

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Spherius »

NIX schreef:Er was een wat onduidelijke groene motodax met een berijdster die me om een of andere reden niet de eigenares leek.
En waar de Sportster vandaan kwam weet ik ook niet. Ik ben niet op verkering uit, maar wel nieuwsgierig.
Was die dax niet Danielle, de vriendin van Jifudax?

Die vrouw op sportster was (geloof ik) een ex-bestuurslid en vond dat ze niet voor de hondadag lid hoefde te worden omdat ze 15 jaar geleden 3 jaar in het bestuur zat.

Ik heb het ook prima naar mijn zin gehad, weinig stress bij de inschrijfbalie en lekker sinds een lange tijd een hondadag mee kunnen rijden.
Puntje voor de volgende preparty: toiletrollen :) .
**Hona is Tjoei**

Roxanne
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1133
Lid geworden op: 21 mei 2008 17:27
Bezit: Honda c50.
Locatie: Hazerswoude Rijndijk

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Roxanne »

Spherius schreef:
NIX schreef:Er was een wat onduidelijke groene motodax met een berijdster die me om een of andere reden niet de eigenares leek.
En waar de Sportster vandaan kwam weet ik ook niet. Ik ben niet op verkering uit, maar wel nieuwsgierig.
Was die dax niet Danielle, de vriendin van Jifudax?

Die vrouw op sportster was (geloof ik) een ex-bestuurslid en vond dat ze niet voor de hondadag lid hoefde te worden omdat ze 15 jaar geleden 3 jaar in het bestuur zat.

Ik heb het ook prima naar mijn zin gehad, weinig stress bij de inschrijfbalie en lekker sinds een lange tijd een hondadag mee kunnen rijden.
Puntje voor de volgende preparty: toiletrollen :) .
Ja met dat puntje ben ik het eens.En een slot op de toilet deur.( Maar dat kwam doordat het toilet hokje net gebouwd was ).
Tuut tuut ik ben het Ctje van Rox.

NIX
chaly addict
Berichten: 18863
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door NIX »

Iedereen heeft toch handen? Het HVN budget is al zo beperkt. En anders kopen ze maar een T-shirt. Altijd is er wat te zeuren.

Die dax was een 50 op motoplaat met een handkopplingsblok en C70 kap, eigenlijk een samenraapsel dat van mij had kunnen zijn, niet van een meisje. Ik had de indruk dat ze bij die gasten met die dikkeachterwielSS hoorde. En ze was denk ik 2x zo lang als jifu's vriendinnetje.

En ach, die wildrijders... Blijkbaar was al haar spaargeld al op aan Harley ofzo. Volgens mij zet je niet zozeer de HVN, maar vooral jezelf voor lul als je een lidmaatschap te duur vindt.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

RobHonda
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1424
Lid geworden op: 31 jan 2007 13:56
Locatie: Den Haag

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door RobHonda »

Er waren gewoon toiletrollen gehaalt maar als mensen die op de grond zetten en er vervolgens overheen zeiken of kotsen dan zijn ze zo op...

elisa
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 jun 2010 12:53
Bezit: C50
Locatie: Ommen

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door elisa »

Precies!

Alleen wel jammer dat er geen sloten op de deuren zaten, haha.. ach, kleinigheidje hou je toch :)
~


ongeluk is niet te vermijden, behalve als je geluk hebt.



Tedski
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 229
Lid geworden op: 10 dec 2010 01:52
Locatie: Utrecht

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Tedski »

NIX schreef:
Die dax was een 50 op motoplaat met een handkopplingsblok en C70 kap, eigenlijk een samenraapsel dat van mij had kunnen zijn, niet van een meisje. Ik had de indruk dat ze bij die gasten met die dikkeachterwielSS hoorde. En ze was denk ik 2x zo lang als jifu's vriendinnetje.
Dat klopt, ze hoorde bij mij, tis namelijk me zusje.
We waren met Spek, Johan en MP, de oude crew weer eens naar de HDD.

Samenraapsel? Ori ST70 met c90blokje en handkoppeling. En ze is wel degelijk de eigenares.

Roxanne
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1133
Lid geworden op: 21 mei 2008 17:27
Bezit: Honda c50.
Locatie: Hazerswoude Rijndijk

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Roxanne »

elisa schreef:Precies!

Alleen wel jammer dat er geen sloten op de deuren zaten, haha.. ach, kleinigheidje hou je toch :)
Kleingeitje. :lol:
Tuut tuut ik ben het Ctje van Rox.

NIX
chaly addict
Berichten: 18863
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door NIX »

Tedski schreef:
NIX schreef:
Die dax was een 50 op motoplaat met een handkopplingsblok en C70 kap, eigenlijk een samenraapsel dat van mij had kunnen zijn, niet van een meisje. Ik had de indruk dat ze bij die gasten met die dikkeachterwielSS hoorde. En ze was denk ik 2x zo lang als jifu's vriendinnetje.
Dat klopt, ze hoorde bij mij, tis namelijk me zusje.
We waren met Spek, Johan en MP, de oude crew weer eens naar de HDD.

Samenraapsel? Ori ST70 met c90blokje en handkoppeling. En ze is wel degelijk de eigenares.
Ok, cool. Volgend jaar weer?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

lowrider
4T-MSB addict
Berichten: 643
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:59

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door lowrider »

Tedski schreef:
NIX schreef:Er reden een paar mooie brouwsels mee en ik heb echt geen idee van wie ze waren. Er was een SS met een TT tank en een DIK achterwiel
Dat was ik :)

Die C was wreed idd.
Begreep van Marlous dat er nog wat aan gelast moest worden voor Zwolle.


Afbeelding

:mrgreen:

lowrider
4T-MSB addict
Berichten: 643
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:59

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door lowrider »

Spherius schreef: Die vrouw op sportster was (geloof ik) een ex-bestuurslid en vond dat ze niet voor de hondadag lid hoefde te worden omdat ze 15 jaar geleden 3 jaar in het bestuur zat.
Vergeet alleen niet dat dankzij Caroline en andere enthousiaste ex-bestuurders de HVN nog steeds bestaat. Anders was de "stekker" er al 10+ jaar geleden uit getrokken..
D'r liep behoorlijk wat 30+ volk rond in Zwolle dat in die categorie hoorde.

Hells Ezel
HVN oppergodin
Berichten: 661
Lid geworden op: 29 jan 2007 13:29
Bezit: 3 Puchs
Locatie: Iron Laiden Ruk City
Contacteer:

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Hells Ezel »

Tedski schreef:
NIX schreef:
Die dax was een 50 op motoplaat met een handkopplingsblok en C70 kap, eigenlijk een samenraapsel dat van mij had kunnen zijn, niet van een meisje. Ik had de indruk dat ze bij die gasten met die dikkeachterwielSS hoorde. En ze was denk ik 2x zo lang als jifu's vriendinnetje.
Dat klopt, ze hoorde bij mij, tis namelijk me zusje.
We waren met Spek, Johan en MP, de oude crew weer eens naar de HDD.

Samenraapsel? Ori ST70 met c90blokje en handkoppeling. En ze is wel degelijk de eigenares.
Girls Garage....

wildebras
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 jul 2009 14:30
Bezit: C50DX
SS50K1
ST50G
Locatie: Arnhem

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door wildebras »

Ik raak bijna de 40 en hoor van veel 30+ dat ze hun brommer van vroeger weer willen hebben. De kunst is dat als ze een Honda in de schuur hebben staan ze ook naar de Hondadag toekomen. Je staat soms te kijken wat deze groep aan ori Honda in de schuur heeft staan.

Tedski
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 229
Lid geworden op: 10 dec 2010 01:52
Locatie: Utrecht

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Tedski »

lowrider schreef:
Begreep van Marlous dat er nog wat aan gelast moest worden voor Zwolle.

:mrgreen:
Absoluut! Veel veranderd sinds dien, maar nog steeds trouw aan de ouwe look :twisted:
http://viertakt.messageboard.nl/forum/v ... 15&t=21281

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door butt head »

welke brommer heeft iegelijk de beautycontest gewonnen?
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Plaats reactie