Stiekem lekker toch ...

Hier staan opmerkingen over het forum zoals updates en aanpassingen.
ivo215
4T-MSB addict
Berichten: 554
Lid geworden op: 16 jan 2007 21:04
Bezit: C50 Press cub, C310A, SS50Z, SS50Z, CD50H, Little Cub.
Locatie: Leusden

Stiekem lekker toch ...

Bericht door ivo215 »

... een mededelingen hoek voor de HVN aangemaakt.

Want het is eigenlijk te gek dat de HVN hier geen Hondadag aankondiging kon doen.
75 immitatiekilometers per uur. Hoeveel is dat in originele kilometers per uur?

chaly-dude
chaly's angel
Berichten: 1617
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

handig, als ze hun site nu ook snel afmaken kan dat ''speciale hoekje'' ook weer weg en hoef je er alleen maar een link neer te zetten naar de honda vereniging.

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Bericht door René »

Met de site zijn we druk bezig. Kost best een hoop tijd. Dus dat duurt nog een tijdje.

da master of honda
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 78
Lid geworden op: 26 jan 2007 21:43
Locatie: Apeldoorn

Bericht door da master of honda »

chaly-dude schreef:handig, als ze hun site nu ook snel afmaken kan dat ''speciale hoekje'' ook weer weg en hoef je er alleen maar een link neer te zetten naar de honda vereniging.
bestaat die vereniging nog wel dan.....


betaalde jaren dubbel, en dan ontvang ik ook al 2 jaar geen boekje meer.......ja dat verrekenen we wel.....
Honda Civic Vtec

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Bericht door René »

da master of honda schreef:
chaly-dude schreef:handig, als ze hun site nu ook snel afmaken kan dat ''speciale hoekje'' ook weer weg en hoef je er alleen maar een link neer te zetten naar de honda vereniging.
bestaat die vereniging nog wel dan.....


betaalde jaren dubbel, en dan ontvang ik ook al 2 jaar geen boekje meer.......ja dat verrekenen we wel.....
Daar zal vast wel een reden voor zijn. Neem contact op, alleen hier klagen heeft ook weinig zin :wink:

Halodax
4T-MSB addict
Berichten: 669
Lid geworden op: 28 jan 2007 23:45
Bezit: CT70 Motodax
Yamaha XVS1100a Dragstar Bobber
Locatie: Amersfoort

Bericht door Halodax »

René schreef:
da master of honda schreef:
chaly-dude schreef:handig, als ze hun site nu ook snel afmaken kan dat ''speciale hoekje'' ook weer weg en hoef je er alleen maar een link neer te zetten naar de honda vereniging.
bestaat die vereniging nog wel dan.....


betaalde jaren dubbel, en dan ontvang ik ook al 2 jaar geen boekje meer.......ja dat verrekenen we wel.....
Daar zal vast wel een reden voor zijn. Neem contact op, alleen hier klagen heeft ook weinig zin :wink:
contact opnemen heeft anders wel veel zin wou je zeggen?
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.

Spherius
chaly's angel
Berichten: 1686
Lid geworden op: 29 jan 2007 08:37
Bezit: Grotestoeremannenmotor
Locatie: Zevenaars, veertien billen

Bericht door Spherius »

Ja, bel gewoon de verantwoordelijke en die zal je te woord staan en helpen. Aangezien de andere bestuursleden niet of nauwelijks hier actief zijn, heeft het inderdaad geen zin om hier te zeuren.
**Hona is Tjoei**

aardbei64
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 66
Lid geworden op: 01 mar 2007 23:08
Locatie: Veenendaal

Bericht door aardbei64 »

mag ik eigenlijk de reden weten waarom de hvn hier zo goed als gebanned is?

ik ben even weg geweest en heb dus ook de lotgevallen rond de hvn en t msb even gemist

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Bericht door stoterstangen90 »

aardbei64 schreef:mag ik eigenlijk de reden weten waarom de hvn hier zo goed als gebanned is?

ik ben even weg geweest en heb dus ook de lotgevallen rond de hvn en t msb even gemist
niet geband, maar de HVN werd nog al eens verward met het messageboard. Men dacht dat een bericht met een klacht over de hvn hier op het board wel zou helpen en andersom.
Afbeelding

aardbei64
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 66
Lid geworden op: 01 mar 2007 23:08
Locatie: Veenendaal

Bericht door aardbei64 »

stoterstangen90 schreef:
aardbei64 schreef:mag ik eigenlijk de reden weten waarom de hvn hier zo goed als gebanned is?

ik ben even weg geweest en heb dus ook de lotgevallen rond de hvn en t msb even gemist
niet geband, maar de HVN werd nog al eens verward met het messageboard. Men dacht dat een bericht met een klacht over de hvn hier op het board wel zou helpen en andersom.

achso. dat klinkt als een redelijke logische vergissing. maar ik heb niet het idee dat het met het weghalen van hvn mededelingen veranderd is, en voor nieuwkomers(en de oudgediende die even weggeweest zijn) is het net alsif de HVN iets erg verkeerds heeft gedaan.

misschien om juist de hvn hier wel te laten reageren, en er zijn misschien gebruikers die niet bij de hvn in het bestuur willen en hier wel willen moddereten, nou als de hvn hier actief aan deel gaat nemen is de kans groot dat meer mensen zich meer betrokken gaan voelen met de vereniging. en wel in het bestuur willen

het is mij en ik denk meerdere al wel opgevallen dat de meer actievere gebruikers ook meestal de actievere schrijvers in het hvn magazine zijn.

lijkt mij voor het voort bestaan van de hvn en de bereikbaarheid van de organisatie alleen maar beter.

of is dit al een gepaseerd station?

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5849
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Bericht door Jurrien »

Probleem is dat het hvn bestuur niet actief is hier. Dus je kan hier wel klagen, maar het wordt niet gelezen. Je kunt dus beter een direct mailtje sturen of even bellen. Van het magazine zitten inderdaad wel actieve mensen hier, maar die kunnen je alleen helpen met de magazinegerelateerde zaken.
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

aardbei64
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 66
Lid geworden op: 01 mar 2007 23:08
Locatie: Veenendaal

Bericht door aardbei64 »

moete we de hvn bestuurders dan niet eens onder de steen vandaan halen en er op attent maken dat de wereld van de honda zeer actief is op internet...

martijn hage
4T-MSB beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 jan 2007 20:01
Locatie: De Bilt

Bericht door martijn hage »

aardbei64 schreef:moete we de hvn bestuurders dan niet eens onder de steen vandaan halen en er op attent maken dat de wereld van de honda zeer actief is op internet...
ik ben dan niet lid maar ik vind dat de hvn naast het magazine en hondadag ietst meer moet doen om leden enz te krijgen.
want wat krijg je nou 4 keer per jaar een blaadje en hondadag waarvan ik mensen hoor zegge ik wacht wel buiten het hek.
ik ben er zelf niet met honda dag dus denk ik, ik wacht nog een jaartje.
dit zijn ff simpele voorbeelden.
groet martijn

Spherius
chaly's angel
Berichten: 1686
Lid geworden op: 29 jan 2007 08:37
Bezit: Grotestoeremannenmotor
Locatie: Zevenaars, veertien billen

Bericht door Spherius »

martijn hage schreef:
aardbei64 schreef:moete we de hvn bestuurders dan niet eens onder de steen vandaan halen en er op attent maken dat de wereld van de honda zeer actief is op internet...
ik ben dan niet lid maar ik vind dat de hvn naast het magazine en hondadag ietst meer moet doen om leden enz te krijgen.
want wat krijg je nou 4 keer per jaar een blaadje en hondadag waarvan ik mensen hoor zegge ik wacht wel buiten het hek.ik ben er zelf niet met honda dag dus denk ik, ik wacht nog een jaartje.
dit zijn ff simpele voorbeelden.
groet martijn
Lekker sociale mensen zijn dat dan.

Het bestuur is wel degelijk op de hoogte dat de hondawereld op het internet zeer actief is. Het is in de toekomst de bedoeling om op de nieuwe site een forum te plaatsen, waar mensen hun HVN gerelateerde vragen en opmerkingen kwijt kunnen. Zo blijft dit board vrij van bovenstaande discussies.
**Hona is Tjoei**

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Bericht door Kippenverver »

IK zou het ook wel leuk vinden om een beetje meer nieuws te ontvangen uit de HVN hoek..
Ga heen en vereenvoudig u!

Plaats reactie