beetje flauw van opmerkingen op dit forum!!

Hier staan opmerkingen over het forum zoals updates en aanpassingen.
Gesloten
erwin
4T-MSB beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 dec 2010 06:07

beetje flauw van opmerkingen op dit forum!!

Bericht door erwin »

Ik wordt een beetje flauw van de opmerkingen die je naar hoofd geslingerd krijgt als je op een normale manier vraagt of iemand kan reageren op een topic (in dit geval lifan 140 blok aanbod) was volgens mij een normale vraag en volgens mij kan daar ook normaal op gereageerd worden en niet met een antwoord van "tja, daar is nou een pb knop voor!"
Beetje jammer deze antwoorden, voor een paar weken geleden had ik ook al zo'n geval bij mijn vraag of iemand een paar duitse spatbordjes te koop had, krijg ik tig linkjes doorgestuurd naar winkels waar ze verkocht worden met een synische ondertoon dat dat toch "niet zo moeilijk te vinden" is, nee dat snap ik ook wel, kom gelukkig nog niet uit een ei! Het gaat mij er om, om als echte honda liefhebber dingen onder elkaar te kunnen ruilen of verkopen en niet alles maar klakkeloos in een winkel te kopen, dat is de charme die ik zoek in mijn hobby. Beetje jammer deze reactie van sommige "honda-liefhebbers"........

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Re: beetje flauw van opmerkingen op dit forum!!

Bericht door René »

Het is in de aangeboden sectie niet toegestaan om reacties te plaatsen. Tenzij om te uppen, of om algemene vragen te stellen. Dat staat ook in de regels. Dus de reactie van nielspbr is begrijpelijk, zeker ook omdat hij mod is en het zijn taak is om mensen aan de regels te houden.

De reactie van Mano is idd een beetje bot.

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: beetje flauw van opmerkingen op dit forum!!

Bericht door Mano »

Sorry, maar dan mag je dat er ook bij zetten , dat je graag iets van iemand op het forum wil hebben.
Ik kan nu eenmaal geen gedachte lezen.

Ik vind jouw post ook wat zoutloos,.. en zou er nooit op hebben gereageerd.
Maar als ik er met naam bij sta vraagt dat dus wel om een beetje tegengas van mijn kant.

De insinuatie onder aan je post slaat echt kant nog wal

Mano
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Re: beetje flauw van opmerkingen op dit forum!!

Bericht door René »

De gezocht-hoek is over het algemeen wel bedoeld voor tweedehands spullen. Dus daar mag je vanuit gaan. Als mensen nieuwe spullen willen kunnen ze die bij de bekende winkels op de site zoeken.

NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: beetje flauw van opmerkingen op dit forum!!

Bericht door NIX »

Sorry, maar van mij mag dit huiliehuilie topic dicht. Ik kom hier pas sinds 2005, heb echt wel eens iemand die lullig of lomp deed daarop aangesproken, of zelf op het randje dingen geroepen, maar hier is echt niets aan de hand. Mano loopt hier al even mee doet vveel voor de HVN, is een echte stroker en heeft inmiddels diverse mensen geholpen, vaak weet men niet eens dat spullen nieuw te krijgen zijn, dat sommige spullen beter nieuw gekocht kunnen worden dan gebruikt en dat nieuw soms echt heel goedkoop is. En geloof me, ik gebruik dingen echt tot ze helemaal dood zijn (op schakelpennen en remschoenen na). Een newbie, zal niet na 4 posts al bepalen dat anderen hier 'de hobby verzieken' omdat ie te lange tenen heeft. Sorry, dan ga je het hier niet naar je zin hebben, hoe je ook klikt. Als je een beetje een dikkere huid weet te ontwikkelen, dan ga je hier wel degelijk plezier hebben en zal je juist enorm in je hobby geholpen worden. Maar beter zorg je dat je eerst even goed weet wie hier degenen zijn die wel degelijk helpen voordat je gaat mekkeren dat ze niet aardig genoeg zijn. Kom op, hee.

Dat moest ik even kwijt.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Gesloten