Foto's op het forum

Hier staan opmerkingen over het forum zoals updates en aanpassingen.
Plaats reactie
René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Foto's op het forum

Bericht door René »

Als je foto's op het forum wilt zetten zul je deze eerst ergens moeten uploaden. Daar zijn veel verschillende sites voor. Maar daar kon ook (voor de leden onder ons) onze eigen website voor gebruikt worden. Nu is dat echter nog een stuk makkelijker geworden.

Rechts bovenaan de homepage is het nu mogelijk om snel één foto te uploaden. Daarna krijg je meteen de link die je bijvoorbeeld op dit forum kan gebruiken.

Uiteraard is ook nog gewoon mogelijk om zelf fotoalbums aan te maken en meerdere foto's te uploaden. Dat gaat gewoon op de oude manier.

Bij problemen of onduidelijkheden moet je even contact met me opnemen. Dat kan ook gewoon in dit topic. :)

youp
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 152
Lid geworden op: 28 sep 2008 21:13
Bezit: skyprut Dax
Locatie: Arnhem

Re: Foto's op het forum

Bericht door youp »

hoe kan ik foto's uploaden op het forum, zonder dat ik gebruik maak van de hvn site? :oops:

arnold-d
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1513
Lid geworden op: 05 feb 2007 16:00
Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Locatie: Bennekom/EDE

Re: Foto's op het forum

Bericht door arnold-d »

youp schreef:hoe kan ik foto's uploaden op het forum, zonder dat ik gebruik maak van de hvn site? :oops:
http://www.tinypic.com

en erna de link met "[img]--[/img]" in het topic plaatsen, en de foto word weergeven :)
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: Foto's op het forum

Bericht door butt head »

http://www.google.nl

die gebruik ik tegenwoordig werkt lekker makkelijk
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Plaats reactie