Pinkers op een C320?

Het stapelgekke stoute stoterstangen stukje
Plaats reactie
iclaudius
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1388
Lid geworden op: 19 jul 2010 17:16
Bezit: Mezelf
Locatie: Tussen de Scheldes

Pinkers op een C320?

Bericht door iclaudius »

Is het mogelijk om richting-aanwijzers op een C320 te doen?
Ik gebruik de brommer dagelijks, en kan eigenlijk geen richting aangeven op rotondes e.d. (moet immers schakelen en gas geven)
Omdat ik begreep dat er setjes zijn voor de PC50, hoop ik dat zoiets ook op een C320 kan.
Eens dat het lelijk is, maar toch! Het is gewoon geen doen om je klauw uit te steken!! :?

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: Pinkers op een C320?

Bericht door stoterstangen90 »

Er is waarschijnlijk niets voor, maar je kunt best iets subtiel aanpassen.

S90 lijkt me het meest aangewezen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Daan1508
4T-MSB addict
Berichten: 524
Lid geworden op: 04 feb 2015 13:51
Bezit: 1971 C50
1978 C90 dikke harrie
Locatie: Gouda

Re: Pinkers op een C320?

Bericht door Daan1508 »

iclaudius schreef: (moet immers schakelen en gas geven)
Netjes vantevoren terugschakelen! (dan nog lastig haha!)

iclaudius
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1388
Lid geworden op: 19 jul 2010 17:16
Bezit: Mezelf
Locatie: Tussen de Scheldes

Re: Pinkers op een C320?

Bericht door iclaudius »

Daan1508 schreef:
iclaudius schreef: (moet immers schakelen en gas geven)
Netjes vantevoren terugschakelen! (dan nog lastig haha!)
Ja hou maar op...Eigenlijk is het best irritant om op de grote rijbaan te moeten, als je met zo'n ori 320 rijd. Het duurt gewoon even voor ik op de 55 zit. Liever gewoon net als vroeger op het fietspad...ben je zó een rotonde voorbij :oops:
Dit even terzijde (off-topic)

Gebruikersavatar
Daan1508
4T-MSB addict
Berichten: 524
Lid geworden op: 04 feb 2015 13:51
Bezit: 1971 C50
1978 C90 dikke harrie
Locatie: Gouda

Re: Pinkers op een C320?

Bericht door Daan1508 »

iclaudius schreef:
Daan1508 schreef:
iclaudius schreef: (moet immers schakelen en gas geven)
Netjes vantevoren terugschakelen! (dan nog lastig haha!)
Ja hou maar op...Eigenlijk is het best irritant om op de grote rijbaan te moeten, als je met zo'n ori 320 rijd. Het duurt gewoon even voor ik op de 55 zit. Liever gewoon net als vroeger op het fietspad...ben je zó een rotonde voorbij :oops:
Dit even terzijde (off-topic)
Dat snap ik! Ik rijd met mijn C50 (50cc 17mm) veel op de weg en ik trap 'm helemaal af, dan gaat het wel!

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: Pinkers op een C320?

Bericht door butt head »

ik rij altijd met mijn c100 op motorkenteken op het fietspad (buiten de bebouwde kom) als je lang genoeg het gas open houd loopt hij ook 70 tot 80km/h maar dan gilt het motortje het uit dus ik hou het vaak maar bij 50 tot 60km/h

maar ik zou gewoon op plekken waar je niet fatsoenlijk met het verkeer mee kan komen het fietspad op zoeken.


een s90 licht/knipperlicht schakelaar zoeken, achterspatbord en kroonplaat zoeken en dan een paar mooie kleine knipperlichtjes en relais een beetje draad en je kan het op de brommer prutsen.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

iclaudius
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1388
Lid geworden op: 19 jul 2010 17:16
Bezit: Mezelf
Locatie: Tussen de Scheldes

Re: Pinkers op een C320?

Bericht door iclaudius »

butt head schreef:ik rij altijd met mijn c100 op motorkenteken op het fietspad (buiten de bebouwde kom) als je lang genoeg het gas open houd loopt hij ook 70 tot 80km/h maar dan gilt het motortje het uit dus ik hou het vaak maar bij 50 tot 60km/h

maar ik zou gewoon op plekken waar je niet fatsoenlijk met het verkeer mee kan komen het fietspad op zoeken.


een s90 licht/knipperlicht schakelaar zoeken, achterspatbord en kroonplaat zoeken en dan een paar mooie kleine knipperlichtjes en relais een beetje draad en je kan het op de brommer prutsen.
OK bedankt voor de info, en over dat fietspad...ik rij daar meestal, en mocht de pliesie mij aanhouden, dan zeg ik; tis een oldtimer, en af entoe stopt ie zomaar (helemaal niet waar) en dan zit ik midden in het verkeer, best gevaarlijk toch? Vandaar!!! het werkt deze methode!

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Pinkers op een C320?

Bericht door nielspbr »

iclaudius schreef:
butt head schreef:ik rij altijd met mijn c100 op motorkenteken op het fietspad (buiten de bebouwde kom) als je lang genoeg het gas open houd loopt hij ook 70 tot 80km/h maar dan gilt het motortje het uit dus ik hou het vaak maar bij 50 tot 60km/h

maar ik zou gewoon op plekken waar je niet fatsoenlijk met het verkeer mee kan komen het fietspad op zoeken.


een s90 licht/knipperlicht schakelaar zoeken, achterspatbord en kroonplaat zoeken en dan een paar mooie kleine knipperlichtjes en relais een beetje draad en je kan het op de brommer prutsen.
OK bedankt voor de info, en over dat fietspad...ik rij daar meestal, en mocht de pliesie mij aanhouden, dan zeg ik; tis een oldtimer, en af entoe stopt ie zomaar (helemaal niet waar) en dan zit ik midden in het verkeer, best gevaarlijk toch? Vandaar!!! het werkt deze methode!
Of, hij is te langzaam voor de grote weg, daar houd ik het verkeer op. Je moet op het fietspad natuurlijk niet harder dan de brommers gaan rijden.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: Pinkers op een C320?

Bericht door butt head »

nielspbr schreef:
iclaudius schreef:
butt head schreef:ik rij altijd met mijn c100 op motorkenteken op het fietspad (buiten de bebouwde kom) als je lang genoeg het gas open houd loopt hij ook 70 tot 80km/h maar dan gilt het motortje het uit dus ik hou het vaak maar bij 50 tot 60km/h

maar ik zou gewoon op plekken waar je niet fatsoenlijk met het verkeer mee kan komen het fietspad op zoeken.


een s90 licht/knipperlicht schakelaar zoeken, achterspatbord en kroonplaat zoeken en dan een paar mooie kleine knipperlichtjes en relais een beetje draad en je kan het op de brommer prutsen.
OK bedankt voor de info, en over dat fietspad...ik rij daar meestal, en mocht de pliesie mij aanhouden, dan zeg ik; tis een oldtimer, en af entoe stopt ie zomaar (helemaal niet waar) en dan zit ik midden in het verkeer, best gevaarlijk toch? Vandaar!!! het werkt deze methode!
Of, hij is te langzaam voor de grote weg, daar houd ik het verkeer op. Je moet op het fietspad natuurlijk niet harder dan de brommers gaan rijden.


tot heden ben ik nog niet aan gehouden en rij toch al een jaar of 2 met die c100 zo rond in de zomer. diverse malen politie tegemoed gehad maar niet staande gehouden nog geen politie die van achter kwam dat de kenteken plaat zichtbaar is.

maar inderdaad dat is wel een puntje. niet te hard over het fietspad rijden.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Plaats reactie