Is het mogelijk om richting-aanwijzers op een C320 te doen?
Ik gebruik de brommer dagelijks, en kan eigenlijk geen richting aangeven op rotondes e.d. (moet immers schakelen en gas geven)
Omdat ik begreep dat er setjes zijn voor de PC50, hoop ik dat zoiets ook op een C320 kan.
Eens dat het lelijk is, maar toch! Het is gewoon geen doen om je klauw uit te steken!!
Pinkers op een C320?
-
- Vierkantofiel
- Berichten: 5172
- Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
- Bezit: Morris Ital
- Locatie: Zaagcity
Re: Pinkers op een C320?
Er is waarschijnlijk niets voor, maar je kunt best iets subtiel aanpassen.
S90 lijkt me het meest aangewezen.
S90 lijkt me het meest aangewezen.
- Daan1508
- 4T-MSB addict
- Berichten: 524
- Lid geworden op: 04 feb 2015 13:51
- Bezit: 1971 C50
1978 C90 dikke harrie - Locatie: Gouda
Re: Pinkers op een C320?
Netjes vantevoren terugschakelen! (dan nog lastig haha!)iclaudius schreef: (moet immers schakelen en gas geven)
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1396
- Lid geworden op: 19 jul 2010 17:16
- Bezit: Mezelf
- Locatie: Tussen de Scheldes
Re: Pinkers op een C320?
Ja hou maar op...Eigenlijk is het best irritant om op de grote rijbaan te moeten, als je met zo'n ori 320 rijd. Het duurt gewoon even voor ik op de 55 zit. Liever gewoon net als vroeger op het fietspad...ben je zó een rotonde voorbijDaan1508 schreef:Netjes vantevoren terugschakelen! (dan nog lastig haha!)iclaudius schreef: (moet immers schakelen en gas geven)
Dit even terzijde (off-topic)
- Daan1508
- 4T-MSB addict
- Berichten: 524
- Lid geworden op: 04 feb 2015 13:51
- Bezit: 1971 C50
1978 C90 dikke harrie - Locatie: Gouda
Re: Pinkers op een C320?
Dat snap ik! Ik rijd met mijn C50 (50cc 17mm) veel op de weg en ik trap 'm helemaal af, dan gaat het wel!iclaudius schreef:Ja hou maar op...Eigenlijk is het best irritant om op de grote rijbaan te moeten, als je met zo'n ori 320 rijd. Het duurt gewoon even voor ik op de 55 zit. Liever gewoon net als vroeger op het fietspad...ben je zó een rotonde voorbijDaan1508 schreef:Netjes vantevoren terugschakelen! (dan nog lastig haha!)iclaudius schreef: (moet immers schakelen en gas geven)
Dit even terzijde (off-topic)
-
- moppersmurf
- Berichten: 8903
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: neede gelderland
Re: Pinkers op een C320?
ik rij altijd met mijn c100 op motorkenteken op het fietspad (buiten de bebouwde kom) als je lang genoeg het gas open houd loopt hij ook 70 tot 80km/h maar dan gilt het motortje het uit dus ik hou het vaak maar bij 50 tot 60km/h
maar ik zou gewoon op plekken waar je niet fatsoenlijk met het verkeer mee kan komen het fietspad op zoeken.
een s90 licht/knipperlicht schakelaar zoeken, achterspatbord en kroonplaat zoeken en dan een paar mooie kleine knipperlichtjes en relais een beetje draad en je kan het op de brommer prutsen.
maar ik zou gewoon op plekken waar je niet fatsoenlijk met het verkeer mee kan komen het fietspad op zoeken.
een s90 licht/knipperlicht schakelaar zoeken, achterspatbord en kroonplaat zoeken en dan een paar mooie kleine knipperlichtjes en relais een beetje draad en je kan het op de brommer prutsen.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1396
- Lid geworden op: 19 jul 2010 17:16
- Bezit: Mezelf
- Locatie: Tussen de Scheldes
Re: Pinkers op een C320?
OK bedankt voor de info, en over dat fietspad...ik rij daar meestal, en mocht de pliesie mij aanhouden, dan zeg ik; tis een oldtimer, en af entoe stopt ie zomaar (helemaal niet waar) en dan zit ik midden in het verkeer, best gevaarlijk toch? Vandaar!!! het werkt deze methode!butt head schreef:ik rij altijd met mijn c100 op motorkenteken op het fietspad (buiten de bebouwde kom) als je lang genoeg het gas open houd loopt hij ook 70 tot 80km/h maar dan gilt het motortje het uit dus ik hou het vaak maar bij 50 tot 60km/h
maar ik zou gewoon op plekken waar je niet fatsoenlijk met het verkeer mee kan komen het fietspad op zoeken.
een s90 licht/knipperlicht schakelaar zoeken, achterspatbord en kroonplaat zoeken en dan een paar mooie kleine knipperlichtjes en relais een beetje draad en je kan het op de brommer prutsen.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Berichten: 16214
- Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
- Locatie: Kockengen
Re: Pinkers op een C320?
Of, hij is te langzaam voor de grote weg, daar houd ik het verkeer op. Je moet op het fietspad natuurlijk niet harder dan de brommers gaan rijden.iclaudius schreef:OK bedankt voor de info, en over dat fietspad...ik rij daar meestal, en mocht de pliesie mij aanhouden, dan zeg ik; tis een oldtimer, en af entoe stopt ie zomaar (helemaal niet waar) en dan zit ik midden in het verkeer, best gevaarlijk toch? Vandaar!!! het werkt deze methode!butt head schreef:ik rij altijd met mijn c100 op motorkenteken op het fietspad (buiten de bebouwde kom) als je lang genoeg het gas open houd loopt hij ook 70 tot 80km/h maar dan gilt het motortje het uit dus ik hou het vaak maar bij 50 tot 60km/h
maar ik zou gewoon op plekken waar je niet fatsoenlijk met het verkeer mee kan komen het fietspad op zoeken.
een s90 licht/knipperlicht schakelaar zoeken, achterspatbord en kroonplaat zoeken en dan een paar mooie kleine knipperlichtjes en relais een beetje draad en je kan het op de brommer prutsen.
-
- moppersmurf
- Berichten: 8903
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: neede gelderland
Re: Pinkers op een C320?
nielspbr schreef:Of, hij is te langzaam voor de grote weg, daar houd ik het verkeer op. Je moet op het fietspad natuurlijk niet harder dan de brommers gaan rijden.iclaudius schreef:OK bedankt voor de info, en over dat fietspad...ik rij daar meestal, en mocht de pliesie mij aanhouden, dan zeg ik; tis een oldtimer, en af entoe stopt ie zomaar (helemaal niet waar) en dan zit ik midden in het verkeer, best gevaarlijk toch? Vandaar!!! het werkt deze methode!butt head schreef:ik rij altijd met mijn c100 op motorkenteken op het fietspad (buiten de bebouwde kom) als je lang genoeg het gas open houd loopt hij ook 70 tot 80km/h maar dan gilt het motortje het uit dus ik hou het vaak maar bij 50 tot 60km/h
maar ik zou gewoon op plekken waar je niet fatsoenlijk met het verkeer mee kan komen het fietspad op zoeken.
een s90 licht/knipperlicht schakelaar zoeken, achterspatbord en kroonplaat zoeken en dan een paar mooie kleine knipperlichtjes en relais een beetje draad en je kan het op de brommer prutsen.
tot heden ben ik nog niet aan gehouden en rij toch al een jaar of 2 met die c100 zo rond in de zomer. diverse malen politie tegemoed gehad maar niet staande gehouden nog geen politie die van achter kwam dat de kenteken plaat zichtbaar is.
maar inderdaad dat is wel een puntje. niet te hard over het fietspad rijden.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.