Foto ? 'k Moet de eerste belgische C310S nog tegenkomen..motorboy schreef:C310S alu kop heeft gelaste stukken tussen koelvinnen
en een C110 niet dat is ook een verschil die opvalt door kenners
Ook interessant '58 C100 kopdeksel..
Foto ? 'k Moet de eerste belgische C310S nog tegenkomen..motorboy schreef:C310S alu kop heeft gelaste stukken tussen koelvinnen
en een C110 niet dat is ook een verschil die opvalt door kenners
Ik neem aan dat je de gietstukken bedoeld tusen de koelribben.motorboy schreef:C310S alu kop heeft gelaste stukken tussen koelvinnen
en een C110 niet dat is ook een verschil die opvalt door kenners
Dat kan ik onderschrijven.lowrider schreef:Aha, dan houdt het op. Meen ergens gelezen te hebben dat een C310 kop grotere kleppen als een C110 kop zou hebben. Wel verrassend dat zo'n Belgen C310 een 19mm carb heeft terwijl de C110 het met een 16mm moet doen.niek is ik schreef:als dat een c110 kop is, hoef ik al geen foto's meer te maken...
zie c311 opschrift... c310s... dat opschrift hebben al mijn belgische c310 koppen ook...
op een na, die weet ik niet ceker, die zit namelijk nog op een volledig belgisch type 3 blok...(met een kapot big-end )
maar als je wilt kan ik natuurlijk nog steeds foto's maken/maten meten
En uitgaande van Hermans opmerking zijn de handgeschakelde (Belgen) brommers niet bepaald van het truttenschuddertype..
wat is het verschil tussen deze 3 krukken?cd50-h schreef:[quote="niek is ik
ow en overigens, als iemand nog een goede 310/320 type 3 kruk heeft, dus met langere olie lepel als de NL versie... zonder versleten big-end... ik houd me aanbevolen...
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
En past zoiets ook op een C110 kop?lowrider schreef:Foto ? 'k Moet de eerste belgische C310S nog tegenkomen..motorboy schreef:C310S alu kop heeft gelaste stukken tussen koelvinnen
en een C110 niet dat is ook een verschil die opvalt door kenners
Ook interessant '58 C100 kopdeksel..