Pagina 3 van 7

Geplaatst: 12 mei 2009 18:16
door niek is ik
waarde, tja zonder duidelijke foto welke het nou is word het niks...

EN het gereviseerde blok...

is dit Echt gereviceerd, dus met nieuwe zuiger cilinder, kruk,lagers enz enz enz enz...

of is dit een blok wat netjes is opgebouwd met wat nieuwe onderdelen en een hoop onderdelen die er nog mee door kunnen om het zo te zeggen

Geplaatst: 12 mei 2009 20:39
door Higherking
Hier is een goede foto:

het blok is gereviseerd met nieuwe lagers, keeringen, pakkingen,
Gehoonde cilinder met nieuwe zuiger, de krukas was nog goed. electroinisch is nog geen aandacht aan besteed.

ik heb evutueel ook nog een A en of een S blok compleet liggen, die zelf opgeknapt kan worden,

Afbeelding

Geplaatst: 16 mei 2009 14:25
door Higherking
UPDATE!

de C310s op kenteken, geeft enkele tekens van leven.
hij vonkt namelijk perfect. alleen hij wil niet lopen.
-carb schoongemaakt.
- verse benzine

maar gene verschil waar moet je nog meer naar kijken al shet blok al jaartje of twee stil staat?

Jordy

Geplaatst: 16 mei 2009 14:27
door niek is ik
onsteking stellen, en kleppen stellen ?

compressie?

Geplaatst: 16 mei 2009 14:27
door NIX
Klepspeling En of er werkelijk peut uit je kraantje komt.

Geplaatst: 16 mei 2009 18:56
door pirtre
vooral dat laatste

Geplaatst: 17 mei 2009 14:32
door Higherking
Vandaag alles schoonmaken een slinger eraan en hij liep wou wat fantastisch! :D
wat een heerlijk geluid in tegen stelling van 2takt!

:D

Geplaatst: 17 mei 2009 15:40
door pirtre
gefeliciteerd

waar lag het aan?

Geplaatst: 17 mei 2009 16:05
door Higherking
dat me benzine niet in me vlotter kamer kwam:D
ook stukje net gereden. rijd echt leuk!

dat word binnenkort uit elkaar halen en laten spuiten!
wauw!

trouwens wat van olie moet er in dat blok?

Geplaatst: 17 mei 2009 16:20
door stof
10W40 of 15W40 goedkope auto-olie is in mijn ogen goed genoeg, maar sommigen zullen het daarmee waarschijnlijk oneens zijn :)

Geplaatst: 17 mei 2009 17:12
door pirtre
doe maar mineraal olie als t blok nog niet open en schoon is geweest ivm aanslag ed dat los kan komen
anders maakt t niet uit, gew 10w40

Geplaatst: 17 mei 2009 17:14
door Higherking
pirtre schreef:doe maar mineraal olie als t blok nog niet open en schoon is geweest ivm aanslag ed dat los kan komen
anders maakt t niet uit, gew 10w40
Blok is gereviseerd, door de honda sleutelaar heeft jaartje of anderhalf stil gestaan, dus 10 w 40 is dan toch goed?

trouwens je hebt twee stelschroefen op de carburateur, welke is voor wat?

Geplaatst: 17 mei 2009 18:18
door niek is ik
stationair en mengsel

stationair, de gene vlakbij je gas schuif(hiermee draai je de gas schuif iets omhoog en omlaag)

Andere is mengsel

Geplaatst: 17 mei 2009 19:25
door NIX
Dat of echte motorfiets olie, maar doe maar geen syntheet. Uit voorzorg voor je plaatjes.

Geplaatst: 18 mei 2009 00:22
door sarcus
duckhams 20w50