HVN & Beurzen & Vrijwilligers

Nieuws & medelingen van de HVN vind je hier. Hou ook de site in de gaten.
Plaats reactie
niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

HVN & Beurzen & Vrijwilligers

Bericht door niek is ik »

Hallo Iedereen!

Afgelopen HVN vegadering heb ik naar voren gedragen om meer te gaan doen met beurzen...
Dus ook met vrijwilligers!

Dit omdat ik dit simpelweg niet in me eentje kan, en het een vereniging DOOR leden voor leden.
Wat dus het plan is, een vrijwilligers lijst op te stellen.
Ik weet het, dit plan is niet nieuw... Echter gaat er nu serieus wat mee gebeuren.

Wat houd het in je op te geven voor deze vrijwilligers lijst:
-Je bent NIKS verplicht, er word vrijblijvend een beroep op je gedaan waarop je natuurlijk nee kunt zeggen.
-Er kan dus beroep op je worden gedaan.


Wat kun je je daarbij voorstellen?
Voor een vereniging op een beurs staan houd in, niet 1 dagje, maar het gehele weekend... Zo zullen waarschijnlijk niet dezelfde mensen het hele weekend willen staan. Maar de ene persoon op zaterdag, terwijl de andere liever er op zondag staat. Er kan dus gevraagt worden of je op een beurs de stand wilt bemannen... Dit kan geheel naar eigen invulling zijn. Kun jij alleen de ochtend? prima! Wil je de hele dag er staan, perfect!
Owjee, maar ik weet helemaal niet veel van de honda's en de vereniging? Dat is helemaal geen probleem. Het gaat puur om de gezelligheid, je zult er ook nooit in je eentje staan maar met meerdere honda enthausiasten!
Samen vorm je op die manier een leuke club, wat een beeld geeft van de HVN.

Maar denk ook eens aan andere evenementen, zoals die van de HVN zelf. Neem een hondadag, zoals je waarschijnlijk wel doorhebt loopt zo'n dag niet geheel vanzelf, en zijn er helpende handjes nodig. Al is het maar iemand die even wat vuilniszakken wilt ophangen... Of bijvoorbeeld bij binnenkomst het aandenken aan de leden geven. Geen gehele dag taak dus, maar het zijn wel kleine dingen die gedaan moeten worden. Moet de organisator het in zijn eentje allemaal doen, word het natuurlijk niks. Kleine klusjes dus, en gewoon de vrijheid die je normaal ook hebt. Niks geen verplichting.

Dat zijn dingen die je je zo kunt verwachten, eigen invullingen zijn natuurlijk meer dan welkom!

Concreet wil ik dus een mailingslijst opstellen. Zodat wanneer er een evenement of activiteit aankomt er contact kan worden gelegd.

Word vrijwilliger bij de HVN:
Stuur in een mail de volgende gegevens:
Naam
Telefoon nummer
E-mail adres
(en als je voorkeuren hebt je voor een bepaald iets in te spannen, laat het weten!)

Mailen mag naar:
Niek 3 Oor @ hotmail.com (aan elkaar, nu met spatie's er tussen om spam te voorkomen)

Uitteraard zijn er een hoop mensen waarvan ik weet, die kunnen we wel ergens voor vragen, of hebben zich hier al eens voor opgegeven. Echter vraag ik indien je niet op onderstaande lijst staat even een mailtje te sturen.

Voor vragen, kun je mailen. Of net zo makkelijk, bel even naar mij: 06 - 36 31 98 67 (dan heb je direct antwoord op wat je wilt weten, ik bijt niet)

Vrijwilligers op dit moment geregristreerd:
Thijs Hesselink
Roxanne van Loon
Joost van der Boon
Huib van Andel
Eric de Beer
Roy de Weerd
Tania Batenburg
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: HVN & Beurzen & Vrijwilligers

Bericht door niek is ik »

De beurs in Rosmalen staat voor de deur...

Kortom! Alle hulp is welkom!
Geef je op! :D
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Plaats reactie